Katariina Souri on perustamassa Suomeen uuden 0,5 prosentin kannatuksen puolueen
Tällä kertaa oikeisto varmaan tulee kiittämään. Äänet ovat pois sen vasemmiston kannatuksesta, joka saa edustajia ja voi oikeasti saada äänensä kuuluville. Seuraavaksi varmaan perustaa uuden uskonnon. Sitä se on, kun saa liian paljon liian nuorena ja liian helpolla.
Kommentit (66)
Viisas nainen, olen kuunnellut hänen puheitaan monissa tilaisuuksissa ja lukenut facebookissa. Mutta nyt ei ole poliittista pelisilmää. Puolueen perustaminen on raskasta ja työlästä. Samalla työmäärällä saa enemmän aikaa jos liittyy sopivaan puolueeseen ja alkaa sen sisällä ja avulla ajamaan itselleen tärkeitä asioita.
Politiikka vaatii kompromissien teon taitoa ja sitä puolueessa olo kasvattaa myös.
Ap voisi ainakin perustaa puolueen omasta typeryydestään. Saisi nimittäin paljon kannattajia. Sillä Suomesta ei typerykset heti pääse loppumaan.
Vierailija kirjoitti:
Näissä pilipalipuolueissa on kysymys henkilöistä, joiden ego on liian suuri, jotta kykenisivät yhteistyöhön muiden kanssa. Siinä mielessä oman uskonnonkin perustaminen voisi olla mahdollista.
Tältä ajatukselta ei voi välttyä.
Ihan hyviä ja järkeviä näkemyksiä mm suomalaisten kasvavasta pahoinvoinnista hänellä mitä somesta olen seurannut, mutta kokonaisuus on itselleni turhan hippihenkinen. Tätä maanäitiä, naarasenergiaa ja muuta feminismimytologiaa en jaksa, siihen liittyvää epä-älyllistä romantisointia ja patriarkaattilähtöistä narratiivia. Ei hajuakaan miten paljon esikristillisyyttä diggaavaa porukkaa hänen taakseen löytyy, aika näyttää.
kyseessä olisi lähinnä taidepiireissä olevia henkilöitä mutta onko heitä riittävästi ihan puolueeksi asti? onnea matkaan kumminkin katariinalle!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin osaisin maalata tummosia töherryksiä.Olen käynyt taidelukion.Että hyvä Kata .Et ole sitten mennyt onlyfanssiin.
Kyllä se kohta menee ja sitten koittaa Kongon yö
Minäkin osaisin maalata tummosia töherryksiä.Olen käynyt taidelukion.Että hyvä Kata .Et ole sitten mennyt onlyfanssiin.