Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin koulukiusaaja, tämä sai minut lopettamaan kiusaamisen..

Vierailija
14.11.2025 |

Kiusattujen vanhemmat, unohtakaa kiusaajien vanhemmille tai opelle puhuminen, menkää puhumaan niille kiusaajille! Vähän kovistelemaan. Itse lopetin kiusaamisen kun kiusaamani tytön äiti tuli läksyttämään. Se oli noloa.

Kiusattiin kaverini kanssa yhtä tyttöä kun hän oli niin ärsyttävä. Aina väitetään että kiusaajalla itsellään on paha olla, mutta ei minulla ainakaan ollut. Kotona oli asiat hyvin, minulla oli ystäviä ja rakas harrastus. Elämässä olen menestynyt ihan tavallisesti. 

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kun tajusin että saan dopamiinit liikkeelle myös alkamalla eräänlaiseks pelastajaksi. Aloin puolustaa ensin yhtä reppanaa mimmiä, jonka isä oli kuollut ja hänel oli niin traaginen elämä ja sain kiksit siitä että sain laitettua jauhot suuhun hänen kiusaajilleen. Seuraavaks aloin ihastua moniin kiusattuihin reppanoihin kundeihin, ja tajusin, että saan paljon enemmän nautintoa pelastelusta kuin kiusaamisesta. Kiusatun yksinäisen pojan ilmaisema onni/hekuma teininä kanssani oli aivan eri luokkaa kuin ne dopamiinityrskyt mitä joku kiusaaminen oli koskaan tuonut. Minulla ei silloin vielä oltu diagnosoitu adhdta. Aikuisena vasta oon ymmärtänyt tuota aivokemiaa, että kiusaaminen ja pelastaminen kiihdytti dopamiineja. 

Vierailija
182/182 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "paha olla itsellä" on ihan naurettava selitys. Narsistejahan nämä kiusaajat ovat, ette te aikuisille narskuillekaan mene vikisemaan pahasta olosta kun se käyttää valtaansa ja pelaa pelejään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla