Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanha nainen tulee näkymättömäksi

Vierailija
14.11.2025 |

Harmittaa kun on ennen ollut ihan ok:n näköinen niin nyt neljääkymppiä lähestyessä alkaa olemaan hurmaava massaa. Miten tuntea itsensä vanhana enää viehättäväksi? Ei riitä että mieli on nuori jos naama alkaa roikkumaan kuin bulldogilla.... 

Kommentit (258)

Vierailija
221/258 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hyvissä ajoin lakata piittaamasta siitä, mitä muut ihmiset ajattelevat. 

No tämä. Tai siis onko ihme jos ihmiset katkeroituu ja saa mt-ongelmia, jos elää pelkän ulkonäkönsä vuoksi?

Kenen teitä oikein pitäisi koko ajan kytätä ja tuijottaa? Eikö teidän perhe, läheiset, työkaverit siis enää reagoi teihin mitenkään? Vai onko se niin, että te ette ole olemassa, jos täysin tuntemattomat miehet ei jää teitä katsomaan?

En usko että naiset ovat näitä viestejä kirjoittaneet. Joku urpo mies, joka kuvittelee naisten elävän miesten katseista, on varmaan noista vastuussa. Haluaa samalla dissata vanhempia naisia ja hehkuttaa nuoria.

Vierailija
222/258 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pelkkä ikä vaan olemus. Olen laihtunut todella paljon, panostanut pukeutumiseen ja olen jotenkin innoissani muuttuneesta ulkonäöstä. Panostan siihen enemmän ja ainahan olen ollut kauniskasvoinen. Ikää nyt yli 50 ja oikeasti on ollut hassua huomata, kuinka miehet huomioi. Saan paljon enemmän posiitivista huomiota ja jopa nuoret ja uudet työkaverit on tosi hauskoja ja tulee istumaan viereen. Sinänsä en ota tosissani jonkun alle 30-vuotiaan miehen juttelua, mutta selvästi heillä on hauskaa kanssani. Olen kai itsevarmempi ja rennompi nyt. Ja paremmannäköinen. Ei, en tosissani kuvittele, että joku 26-vuotias olisi ihastunut minuun. Mutta on kiva olla "kaveria" aikani kuluksi ja työpäivien iloksi. Enkä mene pikkujouluihin bongailemaan työpaikan poikia. 

Vanhempien naisten kanssa on helpompi jutella. Jos 26v mies menisi 22v naisen

Nuoret naiset ovat ylimielisiä. Seksuaalisuus antaa heille siihen mahdollisuuden. Kun ulkonäkö rapistuu, pitää alkaa miettimään kuinka käyttäytyä.

Itse olet naisvihamielinen ihan ilman mitään syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/258 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä elämä silloin ole enää niin auvoisaa

224/258 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menetät paikkasi auringossa, huomaat, että varjoista näkee paremmin.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
225/258 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun ylitseni ole vielä kukaan kävellyt, ja ihmiset kohtelevat ystävällisesti. Minulla on mukava elämä.

N66

Ystävällisyys onkin osa sitä näkymättömyyttä, nuorille naisille puhutaan eri tavalla, tosissaan. Toisaalta se onkin vapauttavaa mutta toisaalta itsekin yli 60v  ikäisenä tunnen etteivät minun juttuni enää kiinnosta vaikka puhun ihan samoista asioista, samalla tavoin kuin nuorempanakin. 

Tuo todistaa vain sen faktan ettei miehiä kiinnosta naisen jutut, ainoastaan ulkoinen olemus. 

Naisilla mitään kiinnostavia juttuja ole

Ja sinullako on? Jo noiden neljän sanasi takia kiertäisin sinut kaukaa, koska olet vastenmielinen.

Vierailija
226/258 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet naisvihamielinen ihan ilman mitään syytä.

Yhyy vaan itsellesi. Turhaan yrität ulkoistaa vastuun omasta sikailustasi muille.

Vierailija
227/258 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, no koskaan en ole ollut näkymätön, en tosin vanhakaan, mutta aika monilla näyttää olevan tapana pukeutua kirjastovirkailija-tantan näköiseksi tietyn iän jälkeen. Enkä missään nimessä suosi pinnallisia asenteita, vaan meinaan että rumat vaatteet nyt vain ovat rumia. Toinen on tietysti reipas ylipaino. Ei sellaista vaivalloisesti lyllertävää ihrakasaa kukaan katso kahta kertaa. Kyllähän kaikki saavat pukeutua kuten itse haluavat, mutta sellainen ruma tyyli on vain ruma, ei kukaan sellaista katsele. 

Vierailija
228/258 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun ylitseni ole vielä kukaan kävellyt, ja ihmiset kohtelevat ystävällisesti. Minulla on mukava elämä.

N66

Ystävällisyys onkin osa sitä näkymättömyyttä, nuorille naisille puhutaan eri tavalla, tosissaan. Toisaalta se onkin vapauttavaa mutta toisaalta itsekin yli 60v  ikäisenä tunnen etteivät minun juttuni enää kiinnosta vaikka puhun ihan samoista asioista, samalla tavoin kuin nuorempanakin. 

Tuo todistaa vain sen faktan ettei miehiä kiinnosta naisen jutut, ainoastaan ulkoinen olemus. 

Naisilla mitään kiinnostavia juttuja ole

Ja sinullako on? Jo noiden neljän sanasi takia kiertäisin sinut kaukaa, koska olet vastenmielinen.

Ja sinulla ei ole yhtään. Pelkkää kitinää ja ulinaa. Sinut tulee kaikkien kiertää kaukaa, ällötys.

Vierailija
229/258 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi. 👋

Vierailija
230/258 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaatteiden tarvitse olla ihmeellisiä. Musta pitkähihainen ja jotkut kivat housut esimerkiksi. Mahdollisten silmälasien ei ole pakko olla kirkuvan oranssit tai "hupsun" muotoiset. Myös tyylikkäät ovat yksi vaihtoehto. Vaikka voisi ajatella, että kirkas hiusväri nimenomaan kiinnittää huomion, niin omalla kohdallani se vain saa pääni kääntymään aivan toiseen suuntaan. Tulen pahoinvoivaksi epäluonnollisista hiusväreistä. Esimerkiksi se ensitreffialttari-mikä lie entinen sinitukkamies ei ole naamasta pahan näköinen, mutta se hiusväri oli ihan karsea, enkä sen takia meinannut ensin edes nähdä hänen naamaansa, kun teki mieli vain katsoa muualle. Shokkivärit sun muut ovat hirveitä, samoin tatuoinnit ja lävistykset. Sellaista ihmistä en huomaa.

Vierailija
231/258 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin. Olen 60-vuotias ja pidän itsestäni huolta, käyn säännöllisesti myös kasvohoidoissa ja iho on kiinteä. Ei täytteitä eikä mitään överiä. Aina välillä saan kuulla olevani puuma. No en ole. Mutta nämä varmaan on jonkun mielestä vaihtoehdot, kun elää ja ikää tulee: joko olet näkymätön tai puuma. Heh, jätän tuollaiset omaan arvoonsa ja olen ihan oma itseni. 

Vierailija
232/258 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, osui ja upposi XD

Vierailija
233/258 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rummoutuminen alkaa jo naisilla 25 ikävuoden jälkeen

Vertti 13 v. menee nyt kiltisti omaan huoneeseen päiväunille tai joulupukki ei tuo pleikkaripeliä jouluna ollenkaan!

Vierailija
234/258 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nuorena paljon huomiota. Aika aikansa kutakin. Nyt suon huomion nuoremmille vuorostaan. 

Vierailija
235/258 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes tiedä, mitä näkymättömyys tarkoittaa, jos sanot näkymättömyydeksi sitä, että ainoastaan sinulle entuudestaan tuntemattomat miehet eivät kiinnitä sinuun huomiota.

Todellinen näkymättömyys on sitä, että olet näkymätön myös lähipiirillesi: vanhemmillesi, sisaruksillesi, niille ihmisille, joita pidät ystävinäsi, työkavereillesi. Sinut huomataan vain, jos jätät tekemättä sen, mitä sinulta odotetaan. Koulussa saatoit saada poissaolomerkinnän, vaikka olit paikalla ja istuit luokassa etupulpetissa.

Vierailija
236/258 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaatteiden tarvitse olla ihmeellisiä. Musta pitkähihainen ja jotkut kivat housut esimerkiksi. Mahdollisten silmälasien ei ole pakko olla kirkuvan oranssit tai "hupsun" muotoiset. Myös tyylikkäät ovat yksi vaihtoehto. Vaikka voisi ajatella, että kirkas hiusväri nimenomaan kiinnittää huomion, niin omalla kohdallani se vain saa pääni kääntymään aivan toiseen suuntaan. Tulen pahoinvoivaksi epäluonnollisista hiusväreistä. Esimerkiksi se ensitreffialttari-mikä lie entinen sinitukkamies ei ole naamasta pahan näköinen, mutta se hiusväri oli ihan karsea, enkä sen takia meinannut ensin edes nähdä hänen naamaansa, kun teki mieli vain katsoa muualle. Shokkivärit sun muut ovat hirveitä, samoin tatuoinnit ja lävistykset. Sellaista ihmistä en huomaa.

Mieluummin väriä siihen paitaan kuin hiuksiin. Musta pitkähihainen tuo varjoja kasvoille. Silmälasit kyllä vanhentavat, vaikka olisivat tyylikkäätkin. Silmäleikkaukseen kannattaa panostaa, jos haluaa nuorekkuutta kasvoille. Hiukset vaikuttavat todella paljon myös, erilaisille kasvoille sopii erilaiset kampaukset, kannattaa kokeilla vaikka netissä eri vaihtoehtoja ja värejä. 

Vierailija
237/258 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia tuollaisten asioiden kanssa, vaikka of course tuokkin liittyy siihen törkeään gang stalking kampanjaan. Valehdeltu ties mitä täysin  jonkin toisen tekemiä mielivaltaisia analyysejä, mitä joku miettii itsestä ja toisista ja vanhenemisesta? 

Itseasiassa kun dissausmeininki ja motiivina mustamaalaus, niin voidaan uskotella vaikka mitä. 

Vaikka olisi mitä muita ongelmia, kuten se että saa olla huolissasn siitä, että itse ja lapsensa ovat olleet  törkeiden rikosten kohde uskotellaan muille, että on joku katkera vanhenemisesta tai muusta? Ja tämä elämän pääongelma?  Jätetään kertomatta ne oikeat syyt Miksi on ongelmia ja mitä ne oikeasti ovat eli oksettavimmat ja kuvottavat vääryydet minkä kohteena on ollut vuodikymmeniä. 

Täytyy mennä vuosikymmeniä taaksepäin niitä tutkiessa, joten ei ihme, jos valheet menneet läpi v

Silloinkin ne jotka jauhaneet paskaa, saavat tietoonsa että oikeasti  on ihan muuta kun joku vanhenen, iik en ole kaunis tms. On rikosten uhri! 

Ja mites  muuten itsetunto ongelmainen on samalla  liian ylimielinen? A i niin  se on sitten joku väärällä tavalla itsetunto kohdillaan? Luulee liikaa itsestään? 

Paras kommentti mitä ikinä on että : Ehkä olet jotenkin ylimielinen kun ihmettelin oitoa kohtelua  ja rikollistakin touhua  terveydenhuollossa. 

Ehkä joku ehkä halusikin sanoa 30 vuotta sitten: Kyllä sitä nyt ollaan nuoria ja nättejä, mutta sinustakin tulee vanha joskus. No shit Sherlock. Miten näpäytetään? Tehdään  jäynää ja jotain ihmeellistä kuten sabotoidaaan ulkonäköä ja näkökykyä? Toivottavasti ei sentään ilkeitä rikoksia tehdä? Toivottavasti ei tehdä inhottavuuksia. 

Tiedän tapauksen missä on jotain paranneltu mutta jotain myös huononnetaan sabotoiden ulkonäköä. Totta,  vaikka tiedän, vaikea uskoa. E ihme jps jotkut ei tajua missä mennään. 

Vierailija
238/258 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, osui ja upposi XD

Ilmeisesti upposi ja hyvin. 

Vierailija
240/258 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että samalle henkilölle on tehty sabotoiden jotain ulkonäköön vaikuttavaa vaikuttaa sika sairaalta mustamaalaus härintä kampanjalta?  Jos mukana vain positiivisesti vaikuttavia juttuja voisi pitää pikku jäynänä, (nekin kyllä rikoksia käyttäen)  mutta kun ei ole noin. Eikö olisi surkuhupaisaa, jos pari eri tahoa  hääräisi jonkun kimpussa, mutta eivät tiedä toisistaan ja toisten tekosistaan?