Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha nainen tulee näkymättömäksi

Vierailija
14.11.2025 |

Harmittaa kun on ennen ollut ihan ok:n näköinen niin nyt neljääkymppiä lähestyessä alkaa olemaan hurmaava massaa. Miten tuntea itsensä vanhana enää viehättäväksi? Ei riitä että mieli on nuori jos naama alkaa roikkumaan kuin bulldogilla.... 

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurmaava= harmaata

Vierailija
2/122 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne vaan katoaa kuin pieru saharaan.

Ei voi mittään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani näkymätön, vaikka olen yli 50v. Kyllä minua yhäkin moni mies katsoo, en tiedä kuka minkäkin syyn takia. 

Vierailija
4/122 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuyskymppisenä olen todella tyytyväinen näkymättömyyteeni. Nyt saa olla rauhassa.

Vierailija
5/122 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että ählyille muuttuu näkymättömäksi. Se on suuri ilonaihe. Pitkään olikin peräänhuutelua ja ahdistelua. Sukupolven vaihdos, tilalle pääsee uudet "suomihuorat".

Vierailija
6/122 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ihmetellyt mit toi näkymättömyys tarkoittaa. Itse kun olen ihan tavallisen näköinen nuori nainen, niin kun kuljen ulkona niin tuntuu että olen vain kummitus

Vierailija
7/122 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta odottaa!! 

Vierailija
8/122 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on ihanaa! Nyt saan kulkea rauhassa, kukaan ei kiinnitä minuun mitään huomiota. Onko pahempaa kuin olla kaunis ja valtavan ujo? Kaikki huomio, jonka sain oli suorastaan piinallista, en nauttinut siitä koskaan. Nyt sulaudun tapettiin ja saan ihan rauhassa mummoilla, ikäkin alkaa jo kuutosella. 

Vierailija
9/122 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rummoutuminen alkaa jo naisilla 25 ikävuoden jälkeen

Vierailija
10/122 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän lähes jokaisen miehen elämä on koko elämän ajan.

Vierailija
11/122 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt vielä noin nuorena?

Vierailija
12/122 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tod. Löysin mieheni tuossa iässä ja mies vaan tuijotti minua ekoilla reffeillä. 

Vierailija
13/122 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rummoutuminen alkaa jo naisilla 25 ikävuoden jälkeen

Näin tekee, iho alkaa menettää elastisuuttaan 25-vuotiaana. Onneksi naisilla pysyy sentään hiukset päässä, niin ei ole yhtä ruma tilanne kuin miehillä. 

Vierailija
14/122 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole koskaan ollut tarvetta olla tyrkyllä ja jotenkin näkyvä koko ajan ja kaikille. Sitä se on elämä että ensin on lapsi, nuori, aikuinen, keski-ikäinen, vanha jos säkä käy. Ja sitten kuolee. Vanheneminen on luonnollista paitsi jos kuolee ennen sitä. 

Vierailija
15/122 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hyvissä ajoin lakata piittaamasta siitä, mitä muut ihmiset ajattelevat. 

Vierailija
16/122 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks joka iässä pitäisi edes olla "näkyvä" ? 

Vierailija
17/122 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta se on melko narsistista, jos haluaa aina olla esillä ja hakee huomiota, oli sitten mies tai nainen. Varsinkin jos on ylittänyt lisääntymisiän. 

Vierailija
18/122 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaat sinua fyysisesti isompien ja vahvempien harrastamaa seksuaalista ahdistelua?

Vierailija
19/122 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun ylitseni ole vielä kukaan kävellyt, ja ihmiset kohtelevat ystävällisesti. Minulla on mukava elämä.

N66

Vierailija
20/122 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina ihmetellyt mit toi näkymättömyys tarkoittaa. Itse kun olen ihan tavallisen näköinen nuori nainen, niin kun kuljen ulkona niin tuntuu että olen vain kummitus

Hyvännäköiset naiset saa tosi paljon pitkiä katseita miehiltä teineistä vaareihin. Siis katsotaan todella pitkään niin kauan, kunnes saavat naiseen katsekontaktin ja jos pääsee juttusille esim. asiakaspalvelutilanteissa, aina puhutaan enemmän kuin tarvitsisi ja samalla heille flirttaillaan. Noin nelikymppisenä he muuttuvat näkymättömäksi. Se tarkoittaa sitä, että heitä ei enää ns. huomata, ei katsota pitkään. Kun he kävelevät, ihmiset katsovat ohi, eivät enää katso pitkään.

Itselläni tuo vaihe loppui noin 45-vuotiaana. Nyt kun kävelen ihmisten ilmoilla, kukaan ei katso pitkään. Vastaantulevat miehet, jos vilkaisen heitä, he katsovat jonnekkin ihan muualle. Aiemmin kun katsoin, he jo valmiiksi katsoivat minua ja saivat heti katsekontaktin muhun, jos vain katsoin heitä. Asiakaspalvelutilanteissa ollaan nykyään viileän asiallisia, ei puhettakaan hymystä eikä vitsien heitosta enää saati flirttailusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme