Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todistin lauantaina baarissa kuinka 3-viikkoisen vauvan isä petti vaimoaan.

Vierailija
18.04.2007 |

Eli oli erittäin läheisessä kanssakäymisessä erään kaverini kanssa. Ilta päättyi kaverini asunnolle kuulemma..

Uskomaton nuljaska tuo mies, eikä kaverinkaan moraalissa hurraamista. Miehellä ja vaimollaan myös vanhempi lapsi.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meinaatko ap kertoa pettäjän vaimolle?

Ensi kerran ehkäpä vappuna.

Tiedän, että mies on aiemminkin pettänyt vaimoaan, eli taitaa tehdä sitä suhteellisen usein.

Vierailija
42/47 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella, että kyllä sekin mua pettää....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni on upea suhde; rakastamme toisiamme, lapsiamme ja olemme päättäneet olla yhdessä koko ikämme.

Vaikka vakuutan miehellenikin, että olen aina uskollinen, niin tiedän, että elämässä voi tulla mutkia matkaan. Kuka sitä nyt puhuisi, että luultavasti joskus voin pettää sinua. Yksi hyvä keino pysyä uskollisena on pysyä poissa baareista, pikkujouluista, risteilymatkoista kavereiden kanssa, työpaikan illanvietoista, työmatkoilta yms. Meillä on kuitenkin vain yksi elämä elettävänä ja suon itselleni ja miehellenikin illanvietot muidenkin seurassa, koska tylsäksi menee elämä, jos aina pitää olla kotona.

Olen pysynyt uskollisena (hyvin luultavasti miehenikin) jo 9 vuotta, mutta niin sinisilmäinen en ole, että voisin vannoa oman henkeni kautta, että tilanne on sama kahdenkymmenen vuoden kuluttua.

Vierailija
44/47 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja tietysti naimisissa olevien naisten..

Joten samanlaisia kaikki

Vierailija
45/47 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kuulun joukkoon, joka " pettää" .

Paitsi nykyistä miestäni en ikinä.

Vierailija
46/47 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nämä katkerat ihmiset ovat vain niin kateellisia tai jotain siitä että jonkun mies taikka nainen ei tosiaankaan petä puolisoaan? Ihan turha on sanoa että mistäs tiedät sen jne. Sen vain tietää!!! Olen " valinnut" kumppanini jo 16 vuotiaana ja voin sanoa että tunnen hänet aika hyvin ;) Meille kummallekkin on selvää että mitä suhteessamme arvostamme, mitkä asiat ovat tärkeitä yms. Meillä on vilkas seksielämä, rakastamme aivan älyttömän paljon toisiamme, tulemme toimeen hyvin toistemme kanssa jne. Miksi ihmeessä pettäisimme toisiamme???? Eihän siinä olisi mitään järkeä?

Vierailija
47/47 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan marjat. Suhdehan silläkin eiikinäpetämiehellä oli. Surkuhupasinta hommassa oli se että äijä ei edes koskaan käynyt missään. Ei viihteellä, ei harrastuksissa, töissäkään ei ikinä ollut ylitöissä. En enää tule mieheeni luottamaan, mutten kyllä kehenkään muuhunkaan. Miten ihmeessä voisin enää kehenkään luottaa, kun ihminen johon luotin kuin kiveen petti. Jos hän niin kyllä moni muukin. Uskon silti että on miehiä jotka eivät petä. Miksi ihmeessä ei olisi??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan