Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todistin lauantaina baarissa kuinka 3-viikkoisen vauvan isä petti vaimoaan.

Vierailija
18.04.2007 |

Eli oli erittäin läheisessä kanssakäymisessä erään kaverini kanssa. Ilta päättyi kaverini asunnolle kuulemma..

Uskomaton nuljaska tuo mies, eikä kaverinkaan moraalissa hurraamista. Miehellä ja vaimollaan myös vanhempi lapsi.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Että oliko hyvät panot sillon lauantai-iltana pariviikkoa sitten baarin jatkoilla...

Vierailija
22/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies, vaimoni pyysi minua lukemaan ketjunne.

Vaimoni on taas raskaana, eilen oli rv30+0. Pimppaa ei ole tippunut sitten helmikuun lopun. Ja edellisestä osaa jo laskea että menee elokuulle, ennenkuin antaa.

Miehenä minullakin on tarpeet. Ja jotenkin tuntuu, että naiset unohtavat, että miehellä ei ole rajoitetta seksipartnerin suhteen kuten naisilla. Miehen tärkein tehtävä on lisääntyä muiden urosten tavoin, jatkaa sukuaan. Vietti vie helposti voiton aina kun eteen tulee suostuvainen nainen.

En tiedä ymmärrättekö, vaimoni sanoi kerran että miehellä ajattelukyky siirtyy haarojen väliin kun vähänkin jäykistyy, rajoitteet, velvoitteet ja moraali unohtuvat saman tien.

Ei, en ole pettänyt vaimoani. En aio nytkään, pidän itseäni sen verran järkevänä ihmisenä. Mutta kyllä mieli tekisi, varsinkin pikkuveikka pomppaa nykyisin aina pystyyn, kun vähänkin sänkyhommiin suostuvainen nainen tulee vastaan. Se on miehen osa.

Mutta minulla toistaiseksi kontrolli pysyy päänupissa, enkä siirrä ajattelukykyäni tuolle kolmannelle jalalle, kuten kaveripiirissäkin näyttää usein tapahtuvan.

En hyväksy pettämistä ja muistakaa se, että jos pettää kerran, niin pettää toisenkin kerran. Mutta " kaikki miehet pettävät" - vs. " Ei miehet petä" - keskustelu näyttää olevan ääripäiden sanahelinää. Puhukaa puolisonne kanssa jos ajatus jää vaivaamaan.

Hyvää päivän jatkoa, annan koneen takaisin vaimolleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelee useimmiten sillä elimellään.

Vierailija
24/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä vieraissa helsingin-reissullaan, kun minä toivuin synnytyksestä ja repesin tosi pahasti. Ei todellakaan tehnyt mieli 4 kuukauteen. Kysyin mieheltäni, käyttikö hän lupaani, hän sanoo vain että lupa oli ja sillä selvä. Ei kommentoi mitään asiasta. Ehkä parempi on niin.

Vierailija
25/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku järjenjättiläinen ehdottelemaan baarissa, et jatkettais matkaa yhdessä vain siksi yöksi ja unohdettais toisemme sitten. Oli kuukauden ikäisen pikkuisen isä ja kertoi siinä avoimesti, et avovaimo oli revennyt niin pahasti, ettei seksistä oo puhettakaan. Mä sanoin sille, et mitä jos sä lähtisit nyt käveleen siitä ihan yksikses ja mä unohtaisin sut ihan heti. Mä oon itsekin varattu ja ei todellakaan tullut mieleen pettää omaa miestäni.

Vierailija
26/47 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin saanut helvetin hyvää seksiä työpöydälläni lounastunnilla, ja toimiston sohvalla " palaverin venyttyä" , ja lattialla ja.... pitääkö vääntää rautalangasta?

Uskomattoman sinisilmäisiä - suorastaan typeriä - naisia.

Vierailija
27/47 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Paskan marjat. Suhdehan silläkin eiikinäpetämiehellä oli. Surkuhupasinta hommassa oli se että äijä ei edes koskaan käynyt missään. Ei viihteellä, ei harrastuksissa, töissäkään ei ikinä ollut ylitöissä.

Vierailija
28/47 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siksi että sillä olisi parempi luonto kun muilla, mutta kyllä täytyy olla outo nainen joka tuon kanssa lähtis matkaan..

Itse en ikinä menis sen kanssa, jos nyt tulis vikittelemään, pikkasen on muuttunut viimeisen 15v aikana;)

Vierailija
29/47 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri sitä ns. sinisilmäisyyttä. Kun " sen vain tietää" . Tietäisittepä vaan ihan oikeasti.

Vierailija:

Ehkä nämä katkerat ihmiset ovat vain niin kateellisia tai jotain siitä että jonkun mies taikka nainen ei tosiaankaan petä puolisoaan? Ihan turha on sanoa että mistäs tiedät sen jne. Sen vain tietää!!! Olen " valinnut" kumppanini jo 16 vuotiaana ja voin sanoa että tunnen hänet aika hyvin ;) Meille kummallekkin on selvää että mitä suhteessamme arvostamme, mitkä asiat ovat tärkeitä yms. Meillä on vilkas seksielämä, rakastamme aivan älyttömän paljon toisiamme, tulemme toimeen hyvin toistemme kanssa jne. Miksi ihmeessä pettäisimme toisiamme???? Eihän siinä olisi mitään järkeä?

Vierailija
30/47 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä vastauksessa ei sitten ole järjen hiventäkään. Turvallisempi kai on ottaa se tavallinen tallaaja, ainakin mun mielestä.

Vierailija:

Ottakaa vaan jokuperustavis, jota ei saa raahattua mukaan edes ultrakäynneille ja jonka ruokavalio koostuu pääosin vaimon laittamasta lenkkimakkarasta, niin onko ihmekään että pettää?? Mitä typerämpi mies ja sivistymättömämpi mies, sitä helpommin pettää...

Vierailija
31/47 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut ikäväkseni todistamaan vierestä toistakymmentä tällaista tapausta.. :(

Vierailija
32/47 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen joutunut ikäväkseni todistamaan vierestä toistakymmentä tällaista tapausta.. :(

Vai oletko töissä baarissa tms?

Vierailija
33/47 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 3

Tietenkin toivon, että oma mieheni ei näihin kuuluisi, mutta eihän hänestäkään voi 100% olla varma.

Vierailija
34/47 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa vaan jokuperustavis, jota ei saa raahattua mukaan edes ultrakäynneille ja jonka ruokavalio koostuu pääosin vaimon laittamasta lenkkimakkarasta, niin onko ihmekään että pettää?? Mitä typerämpi mies ja sivistymättömämpi mies, sitä helpommin pettää...

Vierailija
35/47 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee, mahdollisuuksia hänellä olisi mutta onneksi hänellä on oikeat periaatteet (eli parisuhteessa ei petetä).

Vierailija
36/47 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennenkin kirjoitellut täällä aiheesta, kuinka helposti miehet pettää (miksei naisetkin) janet naiset ovat niin järkyttävän sinisilmäisiä...herätkää jo arvon naiset!!!

Vierailija
37/47 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, periaate siis että vaimo ei petä ja omista seikkailuista pysytään hiljaa.

Kuinka monen miehen luulette silmät kirkkaina kertovat vaimolleen että mulle on sellainen PERIAATE että saatan silloin tällöin käydä vieraissa? Herätkää!

Vierailija
38/47 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullista sinänsä... =/ miten voitte olla omien miestenne kanssa jos epäilette kokoajan että pettävät?? toi " kaikki miehet pettää" -asenne on oikeaa junttimeininkiä jos mikä!

Vierailija
39/47 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunnen siippani niin hyvin, ettei hän koskaan voisi edes pitää salaisuutta sisällään. Minäkään en ole pettänyt, enkä pettäisi. En antaisi minkään rikkoa sitä, mikä meillä on. Meillä on 2 lasta ja hyvä avioiitto, vaikka välillä tietysti tapellaan, itketään ja sovitaan.

Vierailija
40/47 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat suhteet perustuvat luottamukseen ja arvostukseen. Totta kai osa pettää, mutta eivät kaikki. Siinä teille sinisilmäisyyttä, jotka luulevat, että KAIKKI pettää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän