Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?

Vierailija
14.11.2025 |

Oon ihan loppu tähän touhuun. Olen kolmekymppinen mies, tavallinen ja kiltti, en mikään maailmanmiehen prototyyppi mutta kunnollinen kuitenkin. Työ, oma koti, elämä jotakuinkin kasassa. Silti ei mitään saumaa.

Nykyään tuntuu, että naisilla on aivan käsittämättömät odotukset. Jokainen haluaa jonkun tasokkaan miehen, joka on rikas, hyväkroppainen, itsevarma, hauska, romanttinen ja vielä osaa lukea ajatuksia. Jos olet vaan tavallinen, rauhallinen ja kiltti, niin olet näkymätön. Sitten nämä samat naiset ihmettelevät, miksi kaikki miehet on kusipäitä. No ehkä siksi, että niille vain ne kusipäät kelpaa.

Ja sanon suoraan: mä en halua mitään pulleaa naista. Ei kai se ole liikaa vaadittu, että toinen pitäisi edes jollain tasolla huolta itsestään? Jos mä pidän itseni kunnossa, miksi pitäisi tyytyä johonkin, joka ei tee samaa? Mutta heti kun mies sanoo ääneen, ettei halua ylipainoista naista, niin on pinnallinen. Kun nainen sanoo, ettei halua lyhyttä tai köyhää miestä, se on standardi.

Tuntuu, että tässä pelissä ei voi voittaa. Kiltit miehet jää jalkoihin ja ne, joilla on vähääkään rimaa tai omia toiveita, leimataan paskiaisiksi. En tiedä miksi edes yrittäisin enää.

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat mahdottoman pinnallisia.

Miten olet tullut tähän päätelmään ja mitä pinnallisuus sinulle tarkoittaa?

Koska en kelpaa tavallisen miehenä naisille, nämä naiset ovat hienoja prinsessoja, ovat jotain opettajia maistereita, palkka 4000 e kk, rahaa on aina, on hieno kallis 500 € laukku ja bemari oottaa pihassa, niin en tuommosille kelpaa, olen itse kouluttamaton ja velkaa yli 40 tuhatta ja mulla ei ole rahaa ja juon alkoholia.

Vierailija
62/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa sen komean chad adoniksen joka ei käy baareissa ei juo, ja ole pahasti velkaantunut, ja pitää olla uus bemariki vielä.

Miten olet arjessasi tuollaista havainnut vai oletko kuullut väitteen nettivideolta? Omaltao saltani voin osan tuosta tosin allekirjoittaa, etten halua naista joka käy baareissa, juo tai on pahasti velkaantunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en kelpaa tavallisen miehenä naisille, nämä naiset ovat hienoja prinsessoja, ovat jotain opettajia maistereita, palkka 4000 e kk, rahaa on aina, on hieno kallis 500 € laukku ja bemari oottaa pihassa, niin en tuommosille kelpaa, olen itse kouluttamaton ja velkaa yli 40 tuhatta ja mulla ei ole rahaa ja juon alkoholia.

Ja palkkani on alle 2000 .e nettona kk ja ajan romulla fiatilla.

Vierailija
64/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eivät kaikki naiset ole. Ehkä jotkut instababet, mutta eivät he muutenkaan valitsisi jotain inisevää inceliä kumppaniksi.

Vierailija
65/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa sen komean chad adoniksen joka ei käy baareissa ei juo, ja ole pahasti velkaantunut, ja pitää olla uus bemariki vielä.

Miten olet arjessasi tuollaista havainnut vai oletko kuullut väitteen nettivideolta? Omaltao saltani voin osan tuosta tosin allekirjoittaa, etten halua naista joka käy baareissa, juo tai on pahasti velkaantunut.

Minä olen miehenä yli 40 tonnia ja en voi ostaa ja haaveilla mitään koska on velkaa.

Vierailija
66/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiselta puutu mitään, vaikka hänellä ei olisi miestä. Suomessa naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet. Kaikki mahdollisuudet ovat hänelle avoinna. Voi luoda kansainvälistä uraa, yms. Ei mies ole naiselle mikään tavoite.

Äidit ovat opettaneet tytöille, että he ovat universumin kiintotähtiä ja vaatineet sitä kympintyttöyttä. Todellisuus sitten onkin märkä turbaani vasten kasvoja ja he ovat loppuun palaneita ennen kuin ovat edes itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä. 

Tässä joku aivoton ääliö esittää, että nyt se onkin äidit syy nuorten naisten ongelmiin. Mitäs ne isät teki sillä välin? 

Vierailija
67/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti= tappavan tylsä

Kiltti=kun pintaa vähänkään raapaisee, tulee raivari niin että tavarat lentää

Kiltti=rajaton, ei osaa sanoa mihinkään ei

Kiltti=Peter Pan-syndrooma

Mikä kultakimpale kumppaniksi! 

No nyt taas projisoitiin omat näkemykset kiltteydestä.

Ihmettelen itse aina tuota ensimmäistä eli tylsyyttä, mitä vikaa on tylsyydessä? Ja mitä se tarkoittaa ylipäätään? Yhtään "tylsää" ihmistä en ole elämäni aikana tavannut ja tuskin tapaan. 

Luulen että tylsyydestä valittavat ihmiset ovat kyllästyneitä omaan elämäänsä ja etsivät muiden kautta hupia, eli omanlainen narsismin piirre kyseessä.

Ei "omat näkemykset", vaan omat KOKEMUKSET miehistä, jotka ITSE kuvailevat itseään kiltiksi.

Ja kyllä, ihminen voi tois

Jos joku mainostaa olevansa kiltti niin itsekin välttelisin sellaista yksilöä. Eihän kukaan kiltti tai normaalin tunne-elämän omaava ihminen sellaista tarvitse mainostaa. 

Eli tylsyydessä ei ole mitään vikaa, etkä välttämättä ole edes tylsiä ihmisiä tavannut vain epäkiinnostavia, asia selvä. 

Vierailija
68/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät kaikki naiset ole. Ehkä jotkut instababet, mutta eivät he muutenkaan valitsisi jotain inisevää inceliä kumppaniksi.

No mutta nuorempana vielä kelpasin 20-30 v.. 40 v miehenä ei kelpaa enää

Vierailija
69/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin naisilla on minusta itsenäisyys noussut päähän ja hänestä on tullut itsekäs. Hän luulee että voi vahvana vaatia muilta paljon mutta hänen ei itsensä tarvitse tehdä mitään. Itse käsitän tasa-arvon siten, että seistään rintarinnan ja saadaan tukea toistemme vahvuuksista mutta itsenäinen rohkea, vahva ja räväkkä käsittää asian ilmeisesti niin, että tasa-arvo on sitä, että nainen seisoo miehen takana piiska kourassa ja käyttää tämän vahvuuksia hyväkseen osallistumatta itse mitenkään. 

Ei siinä ole mitään pahaa, että on ylpeä omasta naiseudestaan mutta ei sitä ylpeyttä kannata sinne hattuun nostaa. Se, että olet ylpeä siitä mitä olet, ei silti tarkoita että olisit yhtään sen parempi kuin kukaan muu, sukupuoleen katsomatta!

Ei se niin mene. Nainen ei edelleenkään voi - edes samassa mitassa kuin mies - toimia itsekkäästi ja vaatia mi

Ai, minun mieheni on akateemisesti koulutettu, kuten itsekin olen. Ei puolisoa oikeasti löydetä mistään äpistä. Puoliso löydetään yliopistosta fuksivuonna. Puolisoa ei myöskään tarvitse mitenkään pitää tai pidellä kiinni. Hän on itse parinsa valinnut, eikä kyseessä ole mikään valta- tai kilpailusuhde, vaan parisuhde.

Vierailija
70/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuosta teet tulkinnat, että nuo naiset ovat pinnallisia? Kuulostaa, ettei sinulla ole noiden naisten kanssa mitään yhteistä. Mitä näet, että suhteessa tekisitte yhdessä tai miten viettäisitte aikaa?

Vierailija
71/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei olisi suurin osa miehistä luokatonta kuraa, jos naiset olisi saaneet päättää siitä kuka jatkaa geenejään ja kuka ei. Se, että sinä et kelpaa ei ole naisten vika vaan edellisten sukupolvien miesten, jotka pakotti roskageenisi läpi seulan. Se on niiden vika, että et omaa miellyttäviä piirteitä tai inisevän uhriutuvan luonteen. Olkaa nyt miehet hiljaa, kun naiset jälleen kerran korjaavat virheenne.

Olen myöntänyt tappion. Olen ylpeä teistä naisista miten Suomella menee yhteiskuntana päiväkodeissa, kouluissa, terveydenhuolossa, poltiikasta, yms. Arenaa on teidän!

Vierailija
72/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei olisi suurin osa miehistä luokatonta kuraa, jos naiset olisi saaneet päättää siitä kuka jatkaa geenejään ja kuka ei. Se, että sinä et kelpaa ei ole naisten vika vaan edellisten sukupolvien miesten, jotka pakotti roskageenisi läpi seulan. Se on niiden vika, että et omaa miellyttäviä piirteitä tai inisevän uhriutuvan luonteen. Olkaa nyt miehet hiljaa, kun naiset jälleen kerran korjaavat virheenne.

Heh, sama kohtalohan odottaa monia naisia. Roskageenit eivät uusiudu kun naiset eivät halua synnyttää, jotenkin huvittava avautuminen. Vastuunkanto täysi nolla ja tietenkin miesten vika :D.

Toisin kuin miehiä naisia ei kiinnosta, vaikka kuoltaisiin koko laji sukupuuttoon. Kun te miehet ette tee mitään ihmislajin lisääntymisen eteen on niin kovin helppo puhua kaikenlaista. Me jotka se työ tehdään voidaan ilomielin jättää se tekemättäkin. Äitiydestä ei ole ikinä ollut minulle mitään iloa, en suosittele kenellekään.

Vierailija
73/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allun väninät, osa 482690114.

Koska naiset ei huoli "pitkää ja komeaa" miestä. Unohtaen mainita mm 40 tonnin pelivelkansa, väkivaltaisuutensa, naisvihansa ja alkoholisminsa....

Vierailija
74/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuosta teet tulkinnat, että nuo naiset ovat pinnallisia? Kuulostaa, ettei sinulla ole noiden naisten kanssa mitään yhteistä. Mitä näet, että suhteessa tekisitte yhdessä tai miten viettäisitte aikaa?

Koska en kelpaa olen itse alemman tason mies.

Vierailija
75/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisääntynyt vapaa-aika, viihteen kulutuksen määrän monikymmenkertaistuminen nopean tiedonvälityksen ja suurtyöttömyyden aikakaudella. Eritoten TV- sarjat ja naisten roskaromaanit ovat muokanneet naisten ihanteita "kunnollisen miehen" ominaisuuksista. Naiset ovat sosiaalisia kiipijöitä ja laumasieluja kaltaistensa joukossa. Ihanteita vastaava mies-puoliso on naisille sosiaalista pääomaa. Enemmän, parempaa, kaikki itselle. Jo sotien aikana 3000 naista Suomessa seurusteli saksalaisten kanssa, vaikka pidäkkeenä oli sosiaalinen tuomitseminen.

Aikamoista ristiriitaa tässäkin ruikutuksessa. Nainen siis pariutuu ihanteita vastaavan miehen kanssa, on laumasielu ja sosiaalinen kiipijä, mutta silti sodissa moni seurusteli miehen kanssa jonka kanssa heilastelu oli sosiaalinen itsemurha.

Ihanne tarkoittaa suuntaa, jota kohti k

Lapissa oli noin 200 000 saksalaissotilasta, suhteita heihin oli arvioiden mukaan noin 3000 suomalaisnaisella ja lapsia syntyi 700. Sinä siis teet yleistyksiä tällaisten prosenttien valossa. Joka 66:s suomalaisnainen oli suhteessa saksalaismiehen kanssa ja joka 285:s lapsi on saksalaismiehen. Kyllä on kauheaa!

Vierailija
76/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä ulkomaille. Akateemisena miehenä olin ilmaa Suomi-naisille, mutta Keski-Euroopassa tinder oli jatkuvasti liekeissä.

Vierailija
77/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiselta puutu mitään, vaikka hänellä ei olisi miestä. Suomessa naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet. Kaikki mahdollisuudet ovat hänelle avoinna. Voi luoda kansainvälistä uraa, yms. Ei mies ole naiselle mikään tavoite.

Äidit ovat opettaneet tytöille, että he ovat universumin kiintotähtiä ja vaatineet sitä kympintyttöyttä. Todellisuus sitten onkin märkä turbaani vasten kasvoja ja he ovat loppuun palaneita ennen kuin ovat edes itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä. 

Tässä joku aivoton ääliö esittää, että nyt se onkin äidit syy nuorten naisten ongelmiin. Mitäs ne isät teki sillä välin? 

Syrjäytyivät jossain päihderingissä, tekivät itsemurha, istuivat vankilassa, kuolivat henkirikoksen uhrina, jne...

Vierailija
78/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allun väninät, osa 482690114.

Koska naiset ei huoli "pitkää ja komeaa" miestä. Unohtaen mainita mm 40 tonnin pelivelkansa, väkivaltaisuutensa, naisvihansa ja alkoholisminsa....

Sori siitä on vain 15 tonnia pelivelkaa ja velkaa on maksettu velan päälle niin velka on lisääntynyt ja on menny myös muihin juttuihin kuten alkoholiin ja kaikkeen muuhunkin elämässä rahaa, auton korjauksiin, ihan normaalisti lyhennän velkaa palkastani, en ole mitenkää väkivaltainen, ja monet juo alkoholia.

Vierailija
79/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussimassa kolmatta vaimoaan paksuksi. 

Vierailija
80/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen löytänyt miehen, joka on ihana, kiltti, komea, hyvä sängyssä, tienaa hyvin (ei tienannut vielä silloin n.15vuotta sitten, kun alettiin seurustella), pitää itsestään huolta ja on hyvä isä.

En siisn tarvitse aloittajan kaltaista ruikuttajaa, enkä myöskään mitään "kusipää miestä".

Itse olen miehelleni myös ihana ja kiltti ja pidän itsestäni huolta, haluan häntä ja hoidan oman osani vanhemmuudesta, työssä käymisestä ja kodinhoidosta. Naiset on alkaneet ymmärtää, että tää on kahden kauppa ja vaativat mieheltä SAMAA kuin itseltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme