Miksi naiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Oon ihan loppu tähän touhuun. Olen kolmekymppinen mies, tavallinen ja kiltti, en mikään maailmanmiehen prototyyppi mutta kunnollinen kuitenkin. Työ, oma koti, elämä jotakuinkin kasassa. Silti ei mitään saumaa.
Nykyään tuntuu, että naisilla on aivan käsittämättömät odotukset. Jokainen haluaa jonkun tasokkaan miehen, joka on rikas, hyväkroppainen, itsevarma, hauska, romanttinen ja vielä osaa lukea ajatuksia. Jos olet vaan tavallinen, rauhallinen ja kiltti, niin olet näkymätön. Sitten nämä samat naiset ihmettelevät, miksi kaikki miehet on kusipäitä. No ehkä siksi, että niille vain ne kusipäät kelpaa.
Ja sanon suoraan: mä en halua mitään pulleaa naista. Ei kai se ole liikaa vaadittu, että toinen pitäisi edes jollain tasolla huolta itsestään? Jos mä pidän itseni kunnossa, miksi pitäisi tyytyä johonkin, joka ei tee samaa? Mutta heti kun mies sanoo ääneen, ettei halua ylipainoista naista, niin on pinnallinen. Kun nainen sanoo, ettei halua lyhyttä tai köyhää miestä, se on standardi.
Tuntuu, että tässä pelissä ei voi voittaa. Kiltit miehet jää jalkoihin ja ne, joilla on vähääkään rimaa tai omia toiveita, leimataan paskiaisiksi. En tiedä miksi edes yrittäisin enää.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Ei naiselta puutu mitään, vaikka hänellä ei olisi miestä. Suomessa naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet. Kaikki mahdollisuudet ovat hänelle avoinna. Voi luoda kansainvälistä uraa, yms. Ei mies ole naiselle mikään tavoite.
Äidit ovat opettaneet tytöille, että he ovat universumin kiintotähtiä ja vaatineet sitä kympintyttöyttä. Todellisuus sitten onkin märkä turbaani vasten kasvoja ja he ovat loppuun palaneita ennen kuin ovat edes itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Hauska paradoksi sinänsä, että miehet jotka eivät kenellekään naiselle kelpaa, ilmoittavat mahtipontisesti, että eivät aio enää edes yrittää 😂 Luuleeko ne tosissaan, että me naiset siitä jotenkin pahastutaan tai loukkaannutaan? Sehän on vain hyvä asia, että löytävät elämäänsä jotain uutta sisältöä ja lopettavat ruikutuksensa.
Kollektiivinen kosto kaikkia maailman naisia kohtaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei olisi suurin osa miehistä luokatonta kuraa, jos naiset olisi saaneet päättää siitä kuka jatkaa geenejään ja kuka ei. Se, että sinä et kelpaa ei ole naisten vika vaan edellisten sukupolvien miesten, jotka pakotti roskageenisi läpi seulan. Se on niiden vika, että et omaa miellyttäviä piirteitä tai inisevän uhriutuvan luonteen. Olkaa nyt miehet hiljaa, kun naiset jälleen kerran korjaavat virheenne.
Heh, sama kohtalohan odottaa monia naisia. Roskageenit eivät uusiudu kun naiset eivät halua synnyttää, jotenkin huvittava avautuminen. Vastuunkanto täysi nolla ja tietenkin miesten vika :D.
Oman kokemukseni mukaan naisten vaatimukset ovat sitä, että osaat käyttäytyä ja hoitaa hygieniasi, kykenet pitämään huolta itsestäsi (tätäkään ei aina vaadita), olet keskustelukykyinen ja ennen kaikkea, kiinnostunut kyseisestä naisesta ihmisenä.
Ei mielestäni mitenkään mahdoton vaatimuslista.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekki tavallinen mies hieman kaljuuntunut ja kaljamahaa, mutta ihan komea ja naiset sanonu ja pitkä 194 cm naiset vaan vaatii ihan liikaa, ei saisi olla ongelmia ja en ymmärrä naisia.
Kas, Allukin tuli kertomaan painavan sanansa 😂
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekki tavallinen mies hieman kaljuuntunut ja kaljamahaa, mutta ihan komea ja naiset sanonu ja pitkä 194 cm naiset vaan vaatii ihan liikaa, ei saisi olla ongelmia ja en ymmärrä naisia.
Siis onko se sinusta liikaa vaadittu, että toisella ei saa olla ongelmia? Mikäli noin on, niin kai sitten itse olen liian vaativa myös. En minä halua mitään ongelmaista projektia kumppanikseni.
Naiset ovat mahdottoman pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se sinusta liikaa vaadittu, että toisella ei saa olla ongelmia? Mikäli noin on, niin kai sitten itse olen liian vaativa myös. En minä halua mitään ongelmaista projektia kumppanikseni.
Öö mitä ihmettä kukaan meistä ei ole täydellinen, minä käyn töissä maksan velkaani ja kaikki on kunnossa, juopottelen aika paljon silti ei kelpaa naisille sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiselta puutu mitään, vaikka hänellä ei olisi miestä. Suomessa naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet. Kaikki mahdollisuudet ovat hänelle avoinna. Voi luoda kansainvälistä uraa, yms. Ei mies ole naiselle mikään tavoite.
Äidit ovat opettaneet tytöille, että he ovat universumin kiintotähtiä ja vaatineet sitä kympintyttöyttä. Todellisuus sitten onkin märkä turbaani vasten kasvoja ja he ovat loppuun palaneita ennen kuin ovat edes itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä.
Ai, minun äitini opetti, että minä en ole mitään, enkä ikinä yllä akateemisesti hänen tasolleen. 50-luvulla syntynyt äitini teki koko työuransa johtajana valtionhallinnosta. Väitöskirjansa hän teki johtamisesta Kauppakorkeaan. En ole silti koskaan ollut loppuunpalanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa sekavaa sössötystä koko aloitus!
Miksi ylipäätään pitää sanoa, ettei halua ylipainoista naista? Eikö voisi vain hiljaa keskittyä niihin naisiin, jotka vastaa omia ihnteita? Mäkin mitään kommentoimatta jätän huomiotta miehet alle 180cm.
Tämä. Heti kun mies ilmaisee läskivihansa, ottaa häneen etäisyyttä suurinosa ei-ylipainoisista naisistakin. Kuka haluaa ilkeän miehen? Kuka haluaa tekopyhän miehen? Ehkä joku joka on myös ilkeä ja tekopyhä ja jostain syystä sietää niitä ominaisuuksia toisessakin? Mahdoton yhtälö, Ap vaatii ihmeitä.
Tuota naisten ylipainoa näissä jutuissa pidetään muutenkin jonain viimeisenä hirveimpänä asiana mitä voi olla olemassa. Että AINAKAAN nyt sellaista en halua! (ansaitse omasta mielestään) Siihen nähden kuinka ensin on valitettu siitä, että naiset haluavat vain hyväkroppaisen miehen ja ylipaino on miesten keskuudessa vieläkin yleisempää näyttäytyy tuo ruikutus todella kaksinaismoralistisena ja paljon puhuvana näin naisnäkökulmasta.
Naiset haluaa sen komean chad adoniksen joka ei käy baareissa ei juo, ja ole pahasti velkaantunut, ja pitää olla uus bemariki vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viivi huomasi 12-vuotiaana ettei koko maailma rakastakaan häntä. Teininä tulee syömishäiriö ja kiltin tytön syndrooma, parikymppisenä erityisherkkyys, kolmekymppisenä syrjitään äitiyden takia, nelikymppisenä tyhmä aviomies ei arvosta kristallikurssilla löytynyttä sisäistä jumalatarta, viisikymppisenä ei päästetä pörssiyhtiön hallitukseen ja kuusikymppisenä miehet syrjivät, kun eivät tarjoa leffarooleja. Seitsemänkymppisenä naista vasta syrjitäänkin. Koska miehet sovinistisuuttaan kuolevat ja vievät parhaat hautapaikat nuorempina kuin naiset, vanhustenhoidon ongelmat koskevat enemmän naisia, koska miehet kuolevat liian aikaisin ja jättävät toksisuuttaan naiset Esperi Caren lattioille.
Joo helsingissä on ihan hiton pinnallisia naisia.
Ehkä nyt saadaan parempia sukupuolia näistä muunsukupuolisista ja loppuu tämä koko ajan jatkuva sukupuolten välinen sota.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa sen komean chad adoniksen joka ei käy baareissa ei juo, ja ole pahasti velkaantunut, ja pitää olla uus bemariki vielä.
Menes Allu sinne omiin ketjuihisi jankuttamaan 🙄
Vierailija kirjoitti:
Joillakin naisilla on minusta itsenäisyys noussut päähän ja hänestä on tullut itsekäs. Hän luulee että voi vahvana vaatia muilta paljon mutta hänen ei itsensä tarvitse tehdä mitään. Itse käsitän tasa-arvon siten, että seistään rintarinnan ja saadaan tukea toistemme vahvuuksista mutta itsenäinen rohkea, vahva ja räväkkä käsittää asian ilmeisesti niin, että tasa-arvo on sitä, että nainen seisoo miehen takana piiska kourassa ja käyttää tämän vahvuuksia hyväkseen osallistumatta itse mitenkään.
Ei siinä ole mitään pahaa, että on ylpeä omasta naiseudestaan mutta ei sitä ylpeyttä kannata sinne hattuun nostaa. Se, että olet ylpeä siitä mitä olet, ei silti tarkoita että olisit yhtään sen parempi kuin kukaan muu, sukupuoleen katsomatta!
Ei se niin mene. Nainen ei edelleenkään voi - edes samassa mitassa kuin mies - toimia itsekkäästi ja vaatia mieheltä mitä tahansa. Jos nainen saa ulkoisesti ja sisäisesti ns. huippumiehen, niin olemalla vaativa ja itsekäs se huippumies lähtee. Sellaisella miehellä, jolle ihan oikeasti tulee niitä matcheja, on sen verran valinnanvaraa, että voi lähteä hankalan ja itsekkään naisen luota nanosekunnissa. Eli edes se itsenäinen, menestynyt nainen ei pysty pitämään menestyvää miestä parisuhteessa, jos on hiukankaan itsekäs tai "hankala". Ja näissäkin asioissa miehillä on useimmiten enemmän liikkumavaraa - menestynyt mies voi olla itsekkäämpi kuin menestynyt nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö mitä ihmettä kukaan meistä ei ole täydellinen, minä käyn töissä maksan velkaani ja kaikki on kunnossa, juopottelen aika paljon silti ei kelpaa naisille sitten.
Minusta tuossa on muitakin vaihtoehtoja kuin täydellinen tai juoppo/ongelmallinen. En itse juo juuri ollenkaan, niin miksi haluaisin juopon kumppanin?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat mahdottoman pinnallisia.
Miten olet tullut tähän päätelmään ja mitä pinnallisuus sinulle tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, minun äitini opetti, että minä en ole mitään, enkä ikinä yllä akateemisesti hänen tasolleen. 50-luvulla syntynyt äitini teki koko työuransa johtajana valtionhallinnosta. Väitöskirjansa hän teki johtamisesta Kauppakorkeaan. En ole silti koskaan ollut loppuunpalanut.
Minuakaan ei ikinä kannustettu, vaan enemmänkin annettiin ymmärtää että en oikein pärjää missään. Silti osattiin vaatia esimerkiksi koemenestystä.
Tuntuu vaikka mitä tekisi ja käy ihmisten ilmoilla ei naiset kiinnostu tai mitään, baareissakin käyn ei naisia vain kiinnosta vaikka tiedän olevani komea ja pitkä.