Miksi naiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Oon ihan loppu tähän touhuun. Olen kolmekymppinen mies, tavallinen ja kiltti, en mikään maailmanmiehen prototyyppi mutta kunnollinen kuitenkin. Työ, oma koti, elämä jotakuinkin kasassa. Silti ei mitään saumaa.
Nykyään tuntuu, että naisilla on aivan käsittämättömät odotukset. Jokainen haluaa jonkun tasokkaan miehen, joka on rikas, hyväkroppainen, itsevarma, hauska, romanttinen ja vielä osaa lukea ajatuksia. Jos olet vaan tavallinen, rauhallinen ja kiltti, niin olet näkymätön. Sitten nämä samat naiset ihmettelevät, miksi kaikki miehet on kusipäitä. No ehkä siksi, että niille vain ne kusipäät kelpaa.
Ja sanon suoraan: mä en halua mitään pulleaa naista. Ei kai se ole liikaa vaadittu, että toinen pitäisi edes jollain tasolla huolta itsestään? Jos mä pidän itseni kunnossa, miksi pitäisi tyytyä johonkin, joka ei tee samaa? Mutta heti kun mies sanoo ääneen, ettei halua ylipainoista naista, niin on pinnallinen. Kun nainen sanoo, ettei halua lyhyttä tai köyhää miestä, se on standardi.
Tuntuu, että tässä pelissä ei voi voittaa. Kiltit miehet jää jalkoihin ja ne, joilla on vähääkään rimaa tai omia toiveita, leimataan paskiaisiksi. En tiedä miksi edes yrittäisin enää.
Kommentit (133)
Ollessani parikymppinen saman ikäinen mies kertoi minulle, että hän haluaa tulevan vaimonsa olevan x, y, z ja vielä pari muuta asiaa. Ihmettelin itsekseni, miksi hän kertoo niistä minulle, koska minulla ei ollut yhtään niistä vaatimuksista enkä edes pitänyt mitään parinetsimistoimistoa. En osannut sanoa hänelle kuin "jaa, onnea etsintöihin" ja poistuin paikalta.
Vierailija kirjoitti:
ja sitten nämä samat naiset vain tiktokkaavat pyllytanssia ja odottavat seuraajia ja tykkääjiä eivätkä osaa tehdä edes ruokaa kuin mikrossa, puhutaan rallienglantia eikä tiedetä edes mikä oli Pink Floyd tai Jimi Hendrix. eletään jossain rappiunelmassa ja cheekin paskaa kuunnellen.
ja sitten mennään vieöä pyllytanssia tanssimaan jonnekin prodemarssille propalestiinalippu päällä
Sinun kohderyhmää on ikäisesi naiset eli yli 5-kymppiset. He tietävät Pink Floydin ja Jimi Hendrisin eivätkä he tiktokkaa mitään. Sinun ongelma on se, että kiinnostut naisista, joiden isät ovat samanikäisiä sinun kanssa. Ole sitten ikuisesti yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on ihan parhaita aloituksia. Mies kertoo käyvänsä töissä ja asuvansa jossain, jo ihme kun ei naista löydy. Naiset haluavat vain niitä (suora lainaus aloituksesta, toim. huom.) hyväkroppaisia, itsevarmoja, hauskoja ja romanttisia miehiä.
Kyllä pitäisi työssäkäynnin riittää. Mies itse tietenkin haluaa hyväkroppaisen, mukavan ja fiksun naisen, mutta hänellä itsellään ei ole tarjota muuta kuin se että hän elättää itsensä.
Miksei akkoja satele ovista ja ikkunoista!!111
Aina kun joku näistä palstainceleistä luettelee mitä naiset haluaa, niin mä luen sen niin, että kaikkea tätä on ainakin turha kirjoittajalta odottaa.
Näinhän se aina on. Köyhät incelit valittavat, että naisille kelpaa vain rikas mies. Lyhyet incelit valittavat, että naisille kelpaa vain pitkä mies. Sosiaalisesti osaamattomat incelit valittavat, että naisille kelpaa vain sosiaalisesti lahjakas mies. Nössöt ja estyneet miehet valittavat, että naisille kelpaa vain "jännä" (eli rohkea ja elämäniloinen) mies. Aina tekosyy on joku sellainen oma ominaisuus, jota ei muka voi muuttaa.
Mut parisuhteessa olevat köyhät, lyhyet, sosiaalisesti osaamattomat tai estyneet miehet ei valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat mahdottoman pinnallisia.
No eivät kaikki naiset ole. Ehkä jotkut instababet, mutta eivät he muutenkaan valitsisi jotain inisevää inceliä kumppaniksi.
No mutta nuorempana vielä kelpasin 20-30 v.. 40 v miehenä ei kelpaa enää
Ehkä nuorempana lyhemmätkin suhteet saattoi olla ok tai ei oltu niin tarkkoja, mutta iän karttuessa ihimisistä tulee mukavuudenhaluisempia tai huonot kokemukset opettaneet, ettei esim. se juoppo olekaan hyvä vaihtoehto.Itse olen paljon mieluummin sinkku kuin huonossa suhteessa vain suhteessa olemisen vuoksi.
Niin, ja vanhetessa tietysti moni alkaa etsiä loppuiän suhdetta eikä sellaista, mikä on ehkä on muutaman kuukauden tai vuoden. Tietysti loppuiän suhteelle kriteerit ovat tiukemmat. Ei silloin enää suostuta katselemaan jotain rasittavaa tyyppiä tai lusmuilijaa vain, koska tämä on komea tai hyvä sängyssä.
AP avasi oikein.
Suominaiset on kranttuja ja niiden hylkimä mies voikin ulkomailla saada naisia.
Eli sama mies onkin suosittu ulkomailla, vaikka ei muuta itseään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti= tappavan tylsä
Kiltti=kun pintaa vähänkään raapaisee, tulee raivari niin että tavarat lentää
Kiltti=rajaton, ei osaa sanoa mihinkään ei
Kiltti=Peter Pan-syndrooma
Mikä kultakimpale kumppaniksi!
No nyt taas projisoitiin omat näkemykset kiltteydestä.
Ihmettelen itse aina tuota ensimmäistä eli tylsyyttä, mitä vikaa on tylsyydessä? Ja mitä se tarkoittaa ylipäätään? Yhtään "tylsää" ihmistä en ole elämäni aikana tavannut ja tuskin tapaan.
Luulen että tylsyydestä valittavat ihmiset ovat kyllästyneitä omaan elämäänsä ja etsivät muiden kautta hupia, eli omanlainen narsismin piirre kyseessä.
Etsivät muiden kautta hupia? Ai nyt se on narsismia, että haluaa kumppanin, jonka KANSSA tehdä asioita?
Jösses tei
Onhan se narsismin piirre. Jokaisessa meissä on tervettä "narsismia". Suosittelen lukemaan viestin ajatuksella ennenkuin vastaa, enkä mielestäni haukkunut ketään vaan ilmaisin omat ajatukseni, mutta oksentele sinä ihan rauhassa jos se parantaa oloasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä en edes pitkänä komeana tavallisena miehenä kelpaa, kai olen tylsä tai pitäisi olla koulutettu ja käydä salillaki emmä tiedä, olen vähän erilainen kun muut. Ei vissiin saisi ees juoda alkoholia ja käydä baareissa.
Koska pituus ja komeus ei oikeasti ole ykköskriteereitä muille kuin pinnallisille naisille, eikä heitäkään ole niin paljoa, että sinullekin riittäisi. Muille naisille pituutesi ja komeutesi eivät kompensoi huonoja ominaisuuksiasi.
Incelit ulisee vauvapalstalla🤣😂
Vierailija kirjoitti:
" Sori. Yksikään ei mene siihen miinaan, jossa naiset ja miehet ovat nähneet naisten riutuvan sukupolvesta toiseen. Kuka edes yrittäisi alkaa tekemään töitä ja vielä kotona hoitamaan pennut?"
Eli sinulla on ylivoimaista hoitaa asiat jotka lukemattomat sukupolvet ennen sinua ovat onnistuneet hoitamaan? Ja sitten ihmettelet että miksi kukaan nainen ei halua kaltaistasi vastuuta välttelevää vätystä?
Perhe-elämä on rajoittavaa. Eikä minulle tee edes tiukkaa myöntää etten pidä itseäni, luonnettani ja elämäntapaani sopivaksi vanhemmalle. Eikä elämäntapani myöskään sovi naisille.
Miksi miehet ovat nykyään valittavia prinsessoja?
Minun vaatimukset miehelle:
Raha-asiat kunnossa
Ei ole päihderiippuvainen
Kohtelee ystävällisesti muita ihmisiä
On uskollinen
Ja on tullut huomattua, että nuo ovat mahdottomia vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Incelit ulisee vauvapalstalla🤣😂
Joku satutäti katselee taas koko päivän suljettujen sälekaihtimien takana Satuhäiden uusintoja ja kirjoittelee näitä alakouluaineita. Ja muut huutaa vaahtopallot pöksyissä incel ja luulee olevansa jotenkin mielenkiintoinen. Kerrankin voi kokea kuuluvansa yhteisöön.
Huoli pois. Mun mies on tavallinen, rauhallinen ja kiltti, huomaavainen ja ihana mies. Käy töissä, tekee kotitöitä ja pitää huolta itsestään -Niinkuin minäkin.
Kyllä teille on kysyntää. On vaan kohtaamis ongelma.
Me tavattiin Tinderissä.
Kunnioittaa toisia ihmisiä
Ei päihdeongelmia
On aktiivinen ts ei roiku netissä tai pelikoneella
Ei ole mikään persuliini
Noilla pääsee jo pesälle
Vierailija kirjoitti:
Huonot miehet jäävät yksin.
Mustavalkoinen näkemys yksinkertaisesti ajattelevan ihmisen suusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiselta puutu mitään, vaikka hänellä ei olisi miestä. Suomessa naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet. Kaikki mahdollisuudet ovat hänelle avoinna. Voi luoda kansainvälistä uraa, yms. Ei mies ole naiselle mikään tavoite.
Äidit ovat opettaneet tytöille, että he ovat universumin kiintotähtiä ja vaatineet sitä kympintyttöyttä. Todellisuus sitten onkin märkä turbaani vasten kasvoja ja he ovat loppuun palaneita ennen kuin ovat edes itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä.
Tässä joku aivoton ääliö esittää, että nyt se onkin äidit syy nuorten naisten ongelmiin. Mitäs ne isät teki sillä välin?
Perheitä joissa nainen on ainoa huoltaja on paljon, päiväkodin henkilökunta on naisia, peruskoulussa tilanne on kutakuinkin sama. Pienet lapset viettävän suurimman osan valveillaolo ajastaan naisten kanssa.
Eli pitäisiköhän miesten alkaa kantaa vastuunsa lasten kasvatuksesta. Olla oikeasti puolet ajasta huoltaja, jos eronnut isä. Valita ammatiksi lastentarhahoitaja tai peruskoulun opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Raha-asiat kunnossa
On uskollinen
Mulle riittää tohon ensimmäiseen kohtaan se, että mies ei pummi multa rahaa (normaalit treffitarjoomiset voin tietysti maksaa). Sen paremmassa kunnossa raha-asioiden ei tarvitse olla. Muuten samat plus haluan, että pidämme toistemme seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Raha-asiat kunnossa
On uskollinen
Muut löytyy, mutta raha-asia ei. Olen köyhä mutta velaton. Ja aion myös pysyä sellaisena.
Pystytkö joustamaan sen verran?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ovat nykyään valittavia prinsessoja?
Mies! Älä edes luule, että kelpaat tuollaisena. Sinä olet vain vajavainen nainen. Jos opettelisit käyttäytymään kuin nainen, voisit viimein nousta tuosta selkärangattomasta surkeudestasi. Tuotahan miehille on hoettu vuosikausia.
Me kaikki maailman naiset ymmärrämme, miksi olet sinkku. Ja pysyt.