Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?

Vierailija
14.11.2025 |

Oon ihan loppu tähän touhuun. Olen kolmekymppinen mies, tavallinen ja kiltti, en mikään maailmanmiehen prototyyppi mutta kunnollinen kuitenkin. Työ, oma koti, elämä jotakuinkin kasassa. Silti ei mitään saumaa.

Nykyään tuntuu, että naisilla on aivan käsittämättömät odotukset. Jokainen haluaa jonkun tasokkaan miehen, joka on rikas, hyväkroppainen, itsevarma, hauska, romanttinen ja vielä osaa lukea ajatuksia. Jos olet vaan tavallinen, rauhallinen ja kiltti, niin olet näkymätön. Sitten nämä samat naiset ihmettelevät, miksi kaikki miehet on kusipäitä. No ehkä siksi, että niille vain ne kusipäät kelpaa.

Ja sanon suoraan: mä en halua mitään pulleaa naista. Ei kai se ole liikaa vaadittu, että toinen pitäisi edes jollain tasolla huolta itsestään? Jos mä pidän itseni kunnossa, miksi pitäisi tyytyä johonkin, joka ei tee samaa? Mutta heti kun mies sanoo ääneen, ettei halua ylipainoista naista, niin on pinnallinen. Kun nainen sanoo, ettei halua lyhyttä tai köyhää miestä, se on standardi.

Tuntuu, että tässä pelissä ei voi voittaa. Kiltit miehet jää jalkoihin ja ne, joilla on vähääkään rimaa tai omia toiveita, leimataan paskiaisiksi. En tiedä miksi edes yrittäisin enää.

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiselta puutu mitään, vaikka hänellä ei olisi miestä. Suomessa naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet. Kaikki mahdollisuudet ovat hänelle avoinna. Voi luoda kansainvälistä uraa, yms. Ei mies ole naiselle mikään tavoite.

Vierailija
22/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"elämä jotakuinkin kasassa"???

Paitsi että ap jättää mainitsematta mt-ongelmat, päihde-ongelmat, epähygieenisyyden, autistisen jankutuksen ja naisvihan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei löydä puolisoa koska ei tajua että naiset on ihan yhtä paljon ihmisiä kuin miehetkin. Jos naisen ajatukset ja luonne ei kiinnosta pätkääkään niin nainen kyllä huomaa sen. 

Vierailija
24/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi vaan ne isäkropalliset, kaljuuntuvat duunarimiehet löytää naisen. Terveiset täältä matalapalkka-duunarihommista. Yhdelläkin tuollaisella miehellä on solakka breadwinner-vaimo. Se taitaa olla tuo ikävä luonteesi mikä karkoittaa kaikki naiset ympäriltäsi.

Vierailija
25/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa sekavaa sössötystä koko aloitus!

Miksi ylipäätään pitää sanoa, ettei halua ylipainoista naista? Eikö voisi vain hiljaa keskittyä niihin naisiin, jotka vastaa omia ihnteita? Mäkin mitään kommentoimatta jätän huomiotta miehet alle 180cm. 

Tämä. Heti kun mies ilmaisee läskivihansa, ottaa häneen etäisyyttä suurinosa ei-ylipainoisista naisistakin. Kuka haluaa ilkeän miehen? Kuka haluaa tekopyhän miehen? Ehkä joku joka on myös ilkeä ja tekopyhä ja jostain syystä sietää niitä ominaisuuksia toisessakin? Mahdoton yhtälö, Ap vaatii ihmeitä.

Vierailija
26/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti= tappavan tylsä

Kiltti=kun pintaa vähänkään raapaisee, tulee raivari niin että tavarat lentää

Kiltti=rajaton, ei osaa sanoa mihinkään ei

Kiltti=Peter Pan-syndrooma

Mikä kultakimpale kumppaniksi! 

Tämä oma kokemus "kiltistä" miehestä. 

Ai niin, kiltti= välttelykäyttäytyminen, negatiiviset tunteet on ihan kamala asia ja niitä pitää vältellä kaikin keinoin.

Vierailija
27/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on kaunis ja hoikka. Miksi hänen pitäisi alistua surkeaan elämään ap:n rinnalla, kun yksinkin voi opiskella, matkailla ja harrastaa? 

Minä olen pirteä ja pyöreä. Miksi minun pitäisi alistua surkeaan elämään ap:n rinnalla, kun yksinkin voin opiskella, matkailla ja harrastaa? 

Vierailija
28/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti= tappavan tylsä

No nyt taas projisoitiin omat näkemykset kiltteydestä.

Ihmettelen itse aina tuota ensimmäistä eli tylsyyttä, mitä vikaa on tylsyydessä? Ja mitä se tarkoittaa ylipäätään? Yhtään "tylsää" ihmistä en ole elämäni aikana tavannut ja tuskin tapaan. 

Luulen että tylsyydestä valittavat ihmiset ovat kyllästyneitä omaan elämäänsä ja etsivät muiden kautta hupia, eli omanlainen narsismin piirre kyseessä.

Vierailija
29/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin naisilla on minusta itsenäisyys noussut päähän ja hänestä on tullut itsekäs. Hän luulee että voi vahvana vaatia muilta paljon mutta hänen ei itsensä tarvitse tehdä mitään. Itse käsitän tasa-arvon siten, että seistään rintarinnan ja saadaan tukea toistemme vahvuuksista mutta itsenäinen rohkea, vahva ja räväkkä käsittää asian ilmeisesti niin, että tasa-arvo on sitä, että nainen seisoo miehen takana piiska kourassa ja käyttää tämän vahvuuksia hyväkseen osallistumatta itse mitenkään. 

Ei siinä ole mitään pahaa, että on ylpeä omasta naiseudestaan mutta ei sitä ylpeyttä kannata sinne hattuun nostaa. Se, että olet ylpeä siitä mitä olet, ei silti tarkoita että olisit yhtään sen parempi kuin kukaan muu, sukupuoleen katsomatta!

Naiset ovat olleet itsenäisiä 60-luvulta asti. Tottakai jokainen tasapainoinen ihminen on ylpeä itsestään ja tyytyväinen itseensä. Siinäkään ei ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
30/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on ihan parhaita aloituksia. Mies kertoo käyvänsä töissä ja asuvansa jossain, jo ihme kun ei naista löydy. Naiset haluavat vain niitä (suora lainaus aloituksesta, toim. huom.) hyväkroppaisia, itsevarmoja, hauskoja ja romanttisia miehiä.

Kyllä pitäisi työssäkäynnin riittää. Mies itse tietenkin haluaa hyväkroppaisen, mukavan ja fiksun naisen, mutta hänellä itsellään ei ole tarjota muuta kuin se että hän elättää itsensä.

Miksei akkoja satele ovista ja ikkunoista!!111

Näin se menee. Miehen pitäisi kelvata, kun käy töissä ja naisen pitäisi kelvata, kun tämä on nainen. Jos nainen vaatii enemmän naiset on paskoja ja mies vaatii enemmän miehet on paskoja.

Jatkaa, huvittavaa tämä nykyinen keskustelu. Jokainen keskustelu on sota joka pitää voittaa huutamalla kumpi sukupuoli on paskempi. 

Vierailija
31/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että "samat naiset ihmettelee, miksi kaikki miehet on kusipäitä" ei tarkoita, etteikö nainen voisi samaan aikaan valita olla tyytyväisenä sinkku. 

Eiku hetkinen, olisiko juuri siksi...?

Vierailija
32/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska paradoksi sinänsä, että miehet jotka eivät kenellekään naiselle kelpaa, ilmoittavat mahtipontisesti, että eivät aio enää edes yrittää 😂 Luuleeko ne tosissaan, että me naiset siitä jotenkin pahastutaan tai loukkaannutaan? Sehän on vain hyvä asia, että löytävät elämäänsä jotain uutta sisältöä ja lopettavat ruikutuksensa.

Vierailija
33/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei olisi suurin osa miehistä luokatonta kuraa, jos naiset olisi saaneet päättää siitä kuka jatkaa geenejään ja kuka ei. Se, että sinä et kelpaa ei ole naisten vika vaan edellisten sukupolvien miesten, jotka pakotti roskageenisi läpi seulan. Se on niiden vika, että et omaa miellyttäviä piirteitä tai inisevän uhriutuvan luonteen. Olkaa nyt miehet hiljaa, kun naiset jälleen kerran korjaavat virheenne.

Vierailija
34/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmuus, hyväkroppaisuus ja romanttisuus eivät ole mitään mahdottomuuksia. Romantiiikkaa voi oppia, hyvän kropan saa treenillä ja terveillä elämäntavoilla ja itsevarmuus tulee sitten kun on aidosti tyytyväinen itseensä. Tuokin itkeminen että kaikki naiset haluavat rikkaan miehen on aivan naurettavaa. Kaikki lähi-Prisman pariskunnat varmasti ovatkin rikkaita, kauniita ja laihoja? 

Varmasti on vaikeaa jos on perinteinen tuppisuinen suomiukko eikä jaksa tai viitsi huolehtia edes omasta fyysisestä kunnosta. Hoitakaa nyt ensin edes se katkeruutenne kuntoon :D

Hih hih, eli parisuhde on näytelmä? Jossa osapuolet ovat oppineet näyttelemään sukupuoli rooliaan? 

Vierailija
35/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat, että naisella ei ole mielenterveyden häiriöitä. Kuitenkaan miesten mukaan nainen ei saisi olla tyytyväinen itseensä, eikä rakastaa itseään - ts. olla tasapainoinen.

Em. ehtoja on kenenkään mahdotonta täyttää samanaikaisesti. Ne sulkevat toisensa pois.

Vierailija
36/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiselta puutu mitään, vaikka hänellä ei olisi miestä. Suomessa naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet. Kaikki mahdollisuudet ovat hänelle avoinna. Voi luoda kansainvälistä uraa, yms. Ei mies ole naiselle mikään tavoite.

Tilastojen valossa tyttöjen ja naisten koulumenestys näyttää loistavalta. Koulumenestyksestä huolimatta tytöt päätyvät kuitenkin todennäköisemmin matalapalkkaisiin töihin.

Vierailija
37/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen valossa tyttöjen ja naisten koulumenestys näyttää loistavalta. Koulumenestyksestä huolimatta tytöt päätyvät kuitenkin todennäköisemmin matalapalkkaisiin töihin.

Kun nainen ei hanki lapsia, hän ei päädy matalapalkkaisiin töihin.

Vierailija
38/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti= tappavan tylsä

No nyt taas projisoitiin omat näkemykset kiltteydestä.

Ihmettelen itse aina tuota ensimmäistä eli tylsyyttä, mitä vikaa on tylsyydessä? Ja mitä se tarkoittaa ylipäätään? Yhtään "tylsää" ihmistä en ole elämäni aikana tavannut ja tuskin tapaan. 

Luulen että tylsyydestä valittavat ihmiset ovat kyllästyneitä omaan elämäänsä ja etsivät muiden kautta hupia, eli omanlainen narsismin piirre kyseessä.

Ei "omat näkemykset", vaan omat KOKEMUKSET miehistä, jotka ITSE kuvailevat itseään kiltiksi.

Ja kyllä, ihminen voi toisen mittapuulla olla tylsä. Itse olen menevä ja tekevä, mulle kumppani, joka haluaisi mieluiten nysvätä kotisihvalla, ON tylsä. 

Mikä "kiltti" edes on? Eiköhän ole aikalailla itsestään selvyys, että kohtelemme toisia ihmisiä ystävällisesti ja kunnioittaen, ei se ole "kiltteyttä", se on normi! 

Vierailija
39/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekki tavallinen mies hieman kaljuuntunut ja kaljamahaa, mutta ihan komea ja naiset sanonu ja pitkä 194 cm naiset vaan vaatii ihan liikaa, ei saisi olla ongelmia ja en ymmärrä naisia.

Vierailija
40/133 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mistä ap on tuollaiset tulkinnat naisista tehnyt. Juttelen naisten kanssa päivittäin työn tai harrastuksen merkeissä. Kymmenen vuoden sinkkuilun aikana olen ehtinyt treffailemaan osani. Kuitenkaan minulle ei ole tullut mistään selväksi, että naiset hakisi ap:n listaamia asioita. 

Treffeillä yleisin vaihtoehto on ollut, ettei kumpikaan ole ollut kiinnostunut toisista treffeistä. En tiedä miten tässä voisin syyttää kumpaakaan osapuolta "no, kun ei mikään kelpaa jne.". En myös ymmärrä miksi pitäisi syyttää tai valittaa tilanteesta. Koen tämän vain olevan osa nettideittailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme