Miksi naiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Oon ihan loppu tähän touhuun. Olen kolmekymppinen mies, tavallinen ja kiltti, en mikään maailmanmiehen prototyyppi mutta kunnollinen kuitenkin. Työ, oma koti, elämä jotakuinkin kasassa. Silti ei mitään saumaa.
Nykyään tuntuu, että naisilla on aivan käsittämättömät odotukset. Jokainen haluaa jonkun tasokkaan miehen, joka on rikas, hyväkroppainen, itsevarma, hauska, romanttinen ja vielä osaa lukea ajatuksia. Jos olet vaan tavallinen, rauhallinen ja kiltti, niin olet näkymätön. Sitten nämä samat naiset ihmettelevät, miksi kaikki miehet on kusipäitä. No ehkä siksi, että niille vain ne kusipäät kelpaa.
Ja sanon suoraan: mä en halua mitään pulleaa naista. Ei kai se ole liikaa vaadittu, että toinen pitäisi edes jollain tasolla huolta itsestään? Jos mä pidän itseni kunnossa, miksi pitäisi tyytyä johonkin, joka ei tee samaa? Mutta heti kun mies sanoo ääneen, ettei halua ylipainoista naista, niin on pinnallinen. Kun nainen sanoo, ettei halua lyhyttä tai köyhää miestä, se on standardi.
Tuntuu, että tässä pelissä ei voi voittaa. Kiltit miehet jää jalkoihin ja ne, joilla on vähääkään rimaa tai omia toiveita, leimataan paskiaisiksi. En tiedä miksi edes yrittäisin enää.
Kommentit (316)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jokainen järjissään oleva nainen haluaa tasokkaan eli sellaisen miehen, joka parantaa naisen elämänlaatua. Jonka kanssa on mukavampaa olla kuin yksin.
Miehen on oltava niin rikas, että pystyy jakamaan naisen elintason. Niin hyväkroppainen, että nainen haluaa tätä seksuaalisesti. Niin itsevarma, hauska ja romanttinen, että hänen seurassaan on mukava olla. Ja vielä osaa lukea ajatuksia eli olla riittävän samalla aaltopituudella, että kaikkea ei tarvitse rautalangasta selitää, vaan nainen voi kokea tulevansa ymmärretyksi.
Monille miehille nää on ihan mahdottomia vaatimuksia. Tiedän. Mutta kukaan järjissään oleva nainen ei ole silti valmis huonontamaan elämänlaatuaan miehen takia, joten näillä mennään.
En edes jaksa yrittää täyttää naisten somesta saamia ideoita.
Helpompi asua yksin, ostaa niitä asioita mitä haluaa, käydä futismatseissa ympäri Eurooppaa silloin kun haluaa ja liisata nainen tarpeeseen.
Käsittääkseni tämä on win-win.
En ole vielä ollut parisuhteessa miehen kanssa, joka olisi alkurakastumisen jälkeen tuonut enemmän iloa kuin surua ja haittaa elämään. Mukavampi sinkkuna. Välillä voi tavata mieskavereita, mutta parisuhteeseen en ala.
Naisille ei vain kelpaa hieman yksinkertainen mies joka on velkaantunut ja juo alkoholia ja vielä käyny amiksen
Ei sille sit voi väkisin mitään ku oltava yksin
Mulle kelpaisi kaljamahalla varustettu nainen tiukoissa farkuissa meikkiä ja se istuis mun syliin.
No ei ainakaan omassa tuttavapiirissä vaadi naiset mahdottomia. Ihan tavalliset ihmiset pariutuvat ja eroavat.
Onhan netissä näitä bimboja, jotka vaativat jotain provider gigachadia, mutta ovat ehkä alle prosentti Suomen naisista.
Naisena on helpompi saada seksiä kuin miehenä keskimäärin, tämä ei ole mikään uusi juttu. Vakaan parisuhteen saaminen järkevän kumppanin kanssa lienee molemmille sukupuolille yhtä vaikeaa.
Lähinnä teet itsellesi karhunpalveluksen, jos uskottelet itsellesi, että *kaikki* naiset vaativat jotain aivan mahdotonta.
Mikäs siinä. Senkun vaan incelöidyt, ei oo multa pois.
No minä en ainaskaa miehenä saa seksiä naisilta.
Haluaisin kyllä seksiä myös tukevammilta naisilta myös
Pitää lähtee tänää pubiin kattelee naisia, ei yökerhon naiset kiinnostu
Näin miehenä en ymmärrä tällaisia aloituksia.
Olen itse varmaan alemman tason mies. Ammattikoulu, 175cm, hörökorvat, kirveellä veistetty pärstä.
Metsästäjä, keräilijä, välillä omaan kuplaan sulkeutuva introvertti, varmaan joku promille assburger ja adhd. Kunnon sekamelska. Ja sitten ne tärkeimmät. Rehellinen, avoin, kuunteleva, innostunut, kiinnostunut, romanttinen, haastava, monimutkainen.
Ja hienoja, ihania naisia on vastaan tullut ja suhteisiin löytynyt. Pitkäaikaisia, 2-10v suhteita. Kunnes löytyi se yksi, jonka kanssa yhteinen talo ja elämä. Minua koulutetumpi ja viisaampi. Kompromisseihin kykenevä ja tällaista sekametelisoppaa ymmärtävä. Löytyi tinderin kautta, 2kk selailun jälkeen, ensimmäinen matchi. Tiesin tarkalleen mitä etsin, ja kirjoitin sen myös bioon. Ja löysin tarkalleen mitä etsin.
Olkaa rehellisiä omia itseänne. Älkää rakentako liian tiukkoja raameja. Suhtautukaa avoimesti, innostuneesti ja ystävällisesti ihmisiin. Sieltä se oma vastakappale vielä löytyy.
Olen minäkin tyhmänä miehenä kelvannut ennen naisille ja olen alemman tason mies, pitkä 194 cm ja ihan tavallinen mies nuorempana siis sain paljon naisia.
Mutta tällästä se on, yksin baariin ja yksin kotiin, semmosta sinkkumiehen elämä on, baariin kuitenkin aina haluaa mennä.
Pitää nyt lähestyä humalassa rohkeesti tavallisen näkösiä naisia ja pyöreitä.
Hoikat ei minusta kiinnostu ja missit niin turha havitella koskaan
Joudut sinä silti joskus sen lapsen kanssa olemaan.