Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raivosiivoatteko, vai otatteko siivoamisen iisisti?

Vierailija
22.07.2024 |

Me siivosimme juuri paljon, mutta iisisti. 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siivoa ollenkaan. Sitten vasta kun on ihan pakko!

Kamalaa puuhaa!

Vierailija
2/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän riippuu, välillä kunnon raivosiivous on se mitä juuri kaivataan(silloin kun menee hermo omaan saamattomuuteen), muuten pyrin kyllä pitämään kämpän ok-tasoisena ettei tarvitsisi raivosiivota hurjan usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei raivosiivota vaan siivous hoidetaan yleensä miehen kanssa siten, että hän vie matot ulos, imuroi ja moppaa. Minä siivoan vessat ja keittiön ja pyyhin muualtakin pölyt. Homma käy aina yhtä helposti ja usein siivouksn päätteeksi juomme yhdessä kahvit.

Toki pientä siivoista tulee tehtyä päivittäin ihan huomaamattakin, varsinkin kiettiön osalta, mutta mistään raivosiivoamiesta ei ole kokemusta.

Vierailija
4/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun mä otan vaan iisisti ja sitten paniikkisiivoan kun on pakko.

Vierailija
5/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei raivosiivota vaan siivous hoidetaan yleensä miehen kanssa siten, että hän vie matot ulos, imuroi ja moppaa. Minä siivoan vessat ja keittiön ja pyyhin muualtakin pölyt. Homma käy aina yhtä helposti ja usein siivouksn päätteeksi juomme yhdessä kahvit.

Toki pientä siivoista tulee tehtyä päivittäin ihan huomaamattakin, varsinkin kiettiön osalta, mutta mistään raivosiivoamiesta ei ole kokemusta.

Eikös raivosiivoaminen ole ihan yleisesti tunnettu ilmiö?

Vierailija
6/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse raivosiivota. Mies hoitaa hommansa makuukamarin puolella, joten yleensä siivoilen leppoisasti hyräillen.

Vierailija
7/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen joskus, että imuroin ihan vähän keskilattiolta ja kulkuväyliltä. Ei onnistu. Siirrän joka ikisen huonekalun ja nuohoan kolot, nurkat, tyynyt ja kaiken mahdollisen. En mitenkään raivoisasti, mutta olisihan se kiva, jos imurointiin ei menisi kahta tuntia. Asun kuitenkin ihan vaan kaksiossa.

Vierailija
8/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse raivosiivota. Mies hoitaa hommansa makuukamarin puolella, joten yleensä siivoilen leppoisasti hyräillen.

Miksi mies siivoaa vain makuuhuoneenne? Kai hän muuallakin kämpässä elää.

Vierailija
9/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on raivosiivoaminen?

Onko se sitä, että on täysin vittuuntunut ja ärsyyntynyt ja siivoaa hampaat irvessä vastenmielisesti ja silleen raivolla, eli paiskoo esineitä paikoilleen, runttaa ja painaa jne. ja koko ajan on niinkuin vihainen? 

Mä en ikinä raivosiivoa, koska siivous on mulle terapiaa. Siivoan hyvällä mielin, rauhallisesti ja hitaasti ja samalla kuuntelen Youtubesta True Crime tarinoita tai jotain psykologijuttuja. Tai sitten vain musaa ihan fiiliksen mukaan. Ja olen koko ajan hyvällä ja rauhallisella tuulella.

Vierailija
10/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

robotti imuroi ja moppaa päivittäin minä pyyhin pölyjä kerran kahdessa viikossa.. huhhahei, kun helppoa!

Vierailija
11/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies raivosiivoaa ja se on ärsyttävää. Onneksi hän siivoaa hyvin harvoin. Itse siivoan mieluummin vaikka tunnin välein aina jonkun pikkujutun kerrallaan, enkä väännä koko taloa kerralla puhtaaksi.

Vierailija
12/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin ja siivoan milloin huvittaa. Kerran viikossa pyyhin pölyt ja imuroin. Vessa ja keittiö useammin. Kuuntelen musiikkia samalla. 

Vierailija
13/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin soittolistaan ruotsalaista death metallia ja siivosin koko kämpän putipuhtaaksi tänään.

Vierailija
14/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on raivosiivoaminen?

Onko se sitä, että on täysin vittuuntunut ja ärsyyntynyt ja siivoaa hampaat irvessä vastenmielisesti ja silleen raivolla, eli paiskoo esineitä paikoilleen, runttaa ja painaa jne. ja koko ajan on niinkuin vihainen? 

Mä en ikinä raivosiivoa, koska siivous on mulle terapiaa. Siivoan hyvällä mielin, rauhallisesti ja hitaasti ja samalla kuuntelen Youtubesta True Crime tarinoita tai jotain psykologijuttuja. Tai sitten vain musaa ihan fiiliksen mukaan. Ja olen koko ajan hyvällä ja rauhallisella tuulella.

On sellaista.

Vierailija
15/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitoin soittolistaan ruotsalaista death metallia ja siivosin koko kämpän putipuhtaaksi tänään.

Nyt kuulostaa hyvältä. Kopioin idean. Jotain muuta musiikkia kylläkin valitsen.

Vierailija
16/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso imuroi ja luutuaa lattiat ja pyyhkii pinnat silloin tällöin hyräillen thailaisia hittejä. Minä hoidan pyykit ja roskat ja hyräilen vanhoja euroviisuja..

Vierailija
17/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin siivotaan. Imuroidaan silloin kun on pakko, eli yleensä parin viikon välein. Lattiat pestään jos tärkeitä vieraita tulossa ja jouluksi, eli ehkä 4 kertaa vuodessa. Pölyt pyyhin joskus teams-palavereiden aikana, ehkä 4 kertaa vuodessa. Ei meillä silti mitään likaista ole.

Ei stressiä eikä raivoa.

Vierailija
18/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin siivotaan. Imuroidaan silloin kun on pakko, eli yleensä parin viikon välein. Lattiat pestään jos tärkeitä vieraita tulossa ja jouluksi, eli ehkä 4 kertaa vuodessa. Pölyt pyyhin joskus teams-palavereiden aikana, ehkä 4 kertaa vuodessa. Ei meillä silti mitään likaista ole.

Ei stressiä eikä raivoa.

Lisäys, keittiönurkkaus on ainoa mikä siivotaan usein ja säännöllisesti, 2-3 päivän välein kun tiskataan niin samalla pöydät siistiksi. Muulla ei mitään kiirettä eikä säännöllisyyttä ole.

Vierailija
19/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös raivosiivoaminen ole ihan yleisesti tunnettu ilmiö?

Raivoavat äidin tyttärenä en ole halunnut siirtää perinnettä eteenpäin.

Vierailija
20/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siivoamisessa ole mitään raivoamista, ihan rennossa flowssa sujuu.