Miksi naiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Oon ihan loppu tähän touhuun. Olen kolmekymppinen mies, tavallinen ja kiltti, en mikään maailmanmiehen prototyyppi mutta kunnollinen kuitenkin. Työ, oma koti, elämä jotakuinkin kasassa. Silti ei mitään saumaa.
Nykyään tuntuu, että naisilla on aivan käsittämättömät odotukset. Jokainen haluaa jonkun tasokkaan miehen, joka on rikas, hyväkroppainen, itsevarma, hauska, romanttinen ja vielä osaa lukea ajatuksia. Jos olet vaan tavallinen, rauhallinen ja kiltti, niin olet näkymätön. Sitten nämä samat naiset ihmettelevät, miksi kaikki miehet on kusipäitä. No ehkä siksi, että niille vain ne kusipäät kelpaa.
Ja sanon suoraan: mä en halua mitään pulleaa naista. Ei kai se ole liikaa vaadittu, että toinen pitäisi edes jollain tasolla huolta itsestään? Jos mä pidän itseni kunnossa, miksi pitäisi tyytyä johonkin, joka ei tee samaa? Mutta heti kun mies sanoo ääneen, ettei halua ylipainoista naista, niin on pinnallinen. Kun nainen sanoo, ettei halua lyhyttä tai köyhää miestä, se on standardi.
Tuntuu, että tässä pelissä ei voi voittaa. Kiltit miehet jää jalkoihin ja ne, joilla on vähääkään rimaa tai omia toiveita, leimataan paskiaisiksi. En tiedä miksi edes yrittäisin enää.
Kommentit (314)
Olen kiltto ja rauhallinen ja ujo. 194 cm pitkä. Rahaa on et pärjään. En elä sossutuella. En ole ulosotossa. Silti naiset haukkuu minut velkaantuneeksi mt juopoksi
Vierailija kirjoitti:
Olen kiltto ja rauhallinen ja ujo. 194 cm pitkä. Rahaa on et pärjään. En elä sossutuella. En ole ulosotossa. Silti naiset haukkuu minut velkaantuneeksi mt juopoksi
Oikeesti mä en välitä. Kelpaan alemman tason naiselle joka on lihava. Missit unohdan.
Mä en ees ymmärrä miksei saa edes juoda alkoholia.. ihan sama en välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti mä en välitä. Kelpaan alemman tason naiselle joka on lihava. Missit unohdan.
Ethän sä kelvannut kellekään.
Hohhoijaa. AP:n isoin ongelma ei ole ylikiltteys jota hän luulee vahvuudekseen eikä edes se, että hän haaveilee missistä jonka seurassa hän laukeaisi jo ennen kuin saisi edes ekan napin auki. Ei, se suurin ongelma on se, että AP on tyhmä kuin vasemman jalan saapas ja hänellä ei mene sanottu perille tuhannenkaan toiston jälkeen. Hän on itkeskellyt täällä vähintään kymmenen vuotta samaa asiaa ja uskokaa, te ette voi sanoa hänelle mitään sellaista mitä ei olisi jo sanottu tuhat kertaa aiemmin. Kannettu vesi ei pysy hanhen selässä ja kun on pipetillä annettu, ei voi vaatia teelusikalla.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. AP:n isoin ongelma ei ole ylikiltteys jota hän luulee vahvuudekseen eikä edes se, että hän haaveilee missistä jonka seurassa hän laukeaisi jo ennen kuin saisi edes ekan napin auki. Ei, se suurin ongelma on se, että AP on tyhmä kuin vasemman jalan saapas ja hänellä ei mene sanottu perille tuhannenkaan toiston jälkeen. Hän on itkeskellyt täällä vähintään kymmenen vuotta samaa asiaa ja uskokaa, te ette voi sanoa hänelle mitään sellaista mitä ei olisi jo sanottu tuhat kertaa aiemmin. Kannettu vesi ei pysy hanhen selässä ja kun on pipetillä annettu, ei voi vaatia teelusikalla.
En ole varma, onko AP allu vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä kelvannut kellekään.
Kyl jollekki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millanen mies sitten kelpaa?
Sellainen, jonka kanssa on hyvä olla ja jonka kanssa haluaa yhteistä tekemistä. Arvot natsaa yhteen ja on yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia.
Muutaman vuoden päästä olet kyllästynyt siihen kun ei se olekaan tarpeeksi jännittävä ja otat eron.
Tässä on meillä yhdessä nelisenkymmentä vuotta takana enkä ole vielä kyllästynyt. Eroakaan ei ole tiedossa.
Ihan sama sielä ne naiset on vaikka he ovat liian tasokkaita minulle
MIksi naiset ei hyväksy sitä että mies juo ja on velkaa?
Antaa naisten vaatia, pärjäät paremmin ilman niitä.
Hyomaan vain että naiset ovat liian tasokkaita minulle, itse olen kouluttamaton ja juon alkoholia ja on velkaa ja ei ole paljoo rahaa ja kaikenlaista, en vain kelpaa näille pk- seudun hienoille naisille
Eihän vaadi. Vaatimukset kuvastavat sitä mitä haluaa ja edellyttää, jotta suhde olisi hyvä. Jos vaatimukset ovat jo ensikättelyssä liian korkeat, tuskin siitä tulisi yhtään mitään.
En oikein tiedä mistä löydän tasosiani naisia ei ainaskaa yökerhoista en kelpaa ikinä noille naisille ja hoikille koska mulla on itsellä kaljamahaa.
Vierailija kirjoitti:
Suksi vttuun saatanan turvenuija. Hävettää tuo sun typerä vajaamielinen ulinas.
Mulla ei ole edes iso kaljamaha ja olen pitkä mieheksi enkä ole lihava, niin en ymmärrä oikein naisia tosi huonoa tuuria minulla vaikka olen mennyt osittain elämässä eteenpäin, käyn töissä ja sain vakituisen työpaikan ja rahaa on että pärjään velkoja makselen omaa typeryyttäni mutta en pelaa enää. toki juon alkoholia välillä en ole alkoholisti, en ymmärä miksi niin naiset väittävät etten huoli tuommosta allu miestä, koska mussa on hyvääkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole edes iso kaljamaha ja olen pitkä mieheksi enkä ole lihava, niin en ymmärrä oikein naisia tosi huonoa tuuria minulla vaikka olen mennyt osittain elämässä eteenpäin, käyn töissä ja sain vakituisen työpaikan ja rahaa on että pärjään velkoja makselen omaa typeryyttäni mutta en pelaa enää. toki juon alkoholia välillä en ole alkoholisti, en ymmärä miksi niin naiset väittävät etten huoli tuommosta allu miestä, koska mussa on hyvääkin.
Nuorempana olin hiukan hoikempi ja laihempi kasvoista joo, mutta olen paljon juonut alkoholia, mutta naisia tuli baarissa jutteleen ja netissä sain osumia en ym märrä miksi sillon? Olin jopa työtön, nyt toisinpäin vanhentunut mutta vakitöissä, mut ei silti naiset kiinnostu, mitä tässä pitäs sitten tehdä, tuntuu että naiset vaatii ihan mahdottomia, pitäs mennä salille ei saisi juoda kun 2-3 kertaa vuodessa alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi vttuun saatanan turvenuija. Hävettää tuo sun typerä vajaamielinen ulinas.
Tuu sanoo naaman eteen jos uskallat?
En edes piittaa et mua haukutaan. Mä en ole työtön luuseri sentää ja mussa on hyvää
T. Allu