Miksi naiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Oon ihan loppu tähän touhuun. Olen kolmekymppinen mies, tavallinen ja kiltti, en mikään maailmanmiehen prototyyppi mutta kunnollinen kuitenkin. Työ, oma koti, elämä jotakuinkin kasassa. Silti ei mitään saumaa.
Nykyään tuntuu, että naisilla on aivan käsittämättömät odotukset. Jokainen haluaa jonkun tasokkaan miehen, joka on rikas, hyväkroppainen, itsevarma, hauska, romanttinen ja vielä osaa lukea ajatuksia. Jos olet vaan tavallinen, rauhallinen ja kiltti, niin olet näkymätön. Sitten nämä samat naiset ihmettelevät, miksi kaikki miehet on kusipäitä. No ehkä siksi, että niille vain ne kusipäät kelpaa.
Ja sanon suoraan: mä en halua mitään pulleaa naista. Ei kai se ole liikaa vaadittu, että toinen pitäisi edes jollain tasolla huolta itsestään? Jos mä pidän itseni kunnossa, miksi pitäisi tyytyä johonkin, joka ei tee samaa? Mutta heti kun mies sanoo ääneen, ettei halua ylipainoista naista, niin on pinnallinen. Kun nainen sanoo, ettei halua lyhyttä tai köyhää miestä, se on standardi.
Tuntuu, että tässä pelissä ei voi voittaa. Kiltit miehet jää jalkoihin ja ne, joilla on vähääkään rimaa tai omia toiveita, leimataan paskiaisiksi. En tiedä miksi edes yrittäisin enää.
Kommentit (435)
Naiset haluaa vaan sen täydellisen miehen
Ei naiset etsi ja halua täydellistä miestä. Riittä että on normaali mukava mies
Minun toiveeni miehelle
- suhtautuu ystävällisesti ja positiivisesti muihin ihmisiin
- on empaattinen
- kohtuullisen älykäs eli voin luottaa hänen toimivan järkevästi esim lasten kanssa
- tulee omilla tuloillaan toimeen eikä tuhlaa rahojaan holtittomasti.
- ei polta, ei käytä alkoholia joka viikko tai juo itseään känniin
- normaalin siisti
- pituus välillä 150-200cm (lyhyempi ja pidempikin ok jos pituus tai lyhyys ei ole miehelle itselleen ongelma)
- juttu luistaa kanssani
- koemme vetovoimaa toisiimme
-miehen tulee haluta lapsia ja elää omakotitalossa (minun unelmani)
onko minun toiveissani jotain liikaa?
Mitä tarjottavaa nykynaisilla on?
Feminismiä, satoja aiempia kumppaneita, mielenterveysongelmia, tatuointeja, lävistyksiä, ryyppäämistä, kiroilua, gamerfobiaa, vasemmistolaisuutta, miesvihaa, vieraan miehen siittämiä lapsia, elokapinaa, itkuraivareita, veganismia...
Voittava liike tässä pelissä on olla pelaamatta.
Sinä et tule kelpaamaan minnekään muualle kuin omaan paskaiseen yksiöösi.
Minun mieheni on minua 14 v vanhempi ja minua hieman lyhyempi. Kouluja ei ole käynyt sen kummemmin, lähti raksalle jo 15-vuotiaana. Itse olen kaunis 38v nainen, johtoporrastöissä kansainvälisestikin tunnetussa firmassa.
Tämä mieheni on hellä, hän kohtelee minua niin kauniisti. On huumorintajuinen, antelias- kaikin tavoin- ja niin kertakaikkiaan sisäisesti huipputyyppi etten vaihtaisi koskaan pois. Pitää terveydestään huolta. On positiivinen ja aidosti kiinnostunut ihmisistä.
Joko sinä Allu ymmärrät??
Ulkonäöllä tai rahalla ei ole yhtään mitään merkitystä loppupeleissä. PÄÄN SISÄLTÖ merkitsee kaikkein eniten, mutta sinunkaltaisellasi ressukalla siellä ei pyöri kuin samat viisi asiaa päivästä toiseen: naiset, auto, kaljamaha, velat ja baarit. Sinulla ei ole mitään mahdollisuutta parisuhteeseen.
Keskity siis muihin asioihin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarjottavaa nykynaisilla on?
Feminismiä, satoja aiempia kumppaneita, mielenterveysongelmia, tatuointeja, lävistyksiä, ryyppäämistä, kiroilua, gamerfobiaa, vasemmistolaisuutta, miesvihaa, vieraan miehen siittämiä lapsia, elokapinaa, itkuraivareita, veganismia...
Voittava liike tässä pelissä on olla pelaamatta.
Minä olen raitis, en kiroile, ei löydy tatuointeja eikä lävistyksiä. Omistan pelikooneen. Raha-asiat kunnossa, omistusasunto. Elokapinat ja feminismi ei voisi vähempää kiinnostaa. Aikaisempia kumppaneita löytyy kaksi. Pidän fyysisestä ja henkisestä terveydestä hyvää huolta.
Mies tuskin toisi elämääni tällä hetkellä sen kummemmin iloa. Vibra tyydyttää mukavasti välttämättömät tarpeet; mutta jos joku samantapainen mies (ulkonäöstä huolimatta) sattuisi vastaan niin miksen lähtisi treffeille. Mutta kun teitä on niin vähässä. Suurin osa noihin raameihin sopivia ovat jo astuneet onnellisesti aviosäätyyn.
N, leski, 37
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on minua 14 v vanhempi ja minua hieman lyhyempi. Kouluja ei ole käynyt sen kummemmin, lähti raksalle jo 15-vuotiaana. Itse olen kaunis 38v nainen, johtoporrastöissä kansainvälisestikin tunnetussa firmassa.
Tämä mieheni on hellä, hän kohtelee minua niin kauniisti. On huumorintajuinen, antelias- kaikin tavoin- ja niin kertakaikkiaan sisäisesti huipputyyppi etten vaihtaisi koskaan pois. Pitää terveydestään huolta. On positiivinen ja aidosti kiinnostunut ihmisistä.
Joko sinä Allu ymmärrät??
Ulkonäöllä tai rahalla ei ole yhtään mitään merkitystä loppupeleissä. PÄÄN SISÄLTÖ merkitsee kaikkein eniten, mutta sinunkaltaisellasi ressukalla siellä ei pyöri kuin samat viisi asiaa päivästä toiseen: naiset, auto, kaljamaha, velat ja baarit. Sinulla ei ole mitään mahdollisuutta parisuhteeseen.
Keskity siis muihin asioihin elämässä.
Joo no mulla onkin jo fiksun naisenkaa parisuhde, joten en tarvitse toista naista :D.
Naissukupuolella on etuöyöntiasema kun saa elämän yhden tärkeimmistä asioista eli seksin harrastamisen heti suoritettua pois alta. Sitten voi keskittyä helposti elämän rakentamiseen. Miehillä vaikeaa kun seksin saaminen vaikeampaa. Epäreilua
Eli kyllä yksinkertainen velkaantunut kaljamahainen mieskin on kelvannut naisille :D
Että joo en ihan ymmärrä ihmisiä.
Kyllä on se mahtavaa kun seurustelee naisenkaa :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ylipainoinen tai ruma nainen haluaa sen koulutetun komistuksen? Eikö se ylipainoinen tai ruma nainen kelpuuta kumppaniksi miestä joka on samaa tasoa kuin mitä nainen itse on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ylipainoinen tai ruma nainen haluaa sen koulutetun komistuksen? Eikö se ylipainoinen tai ruma nainen kelpuuta kumppaniksi miestä joka on samaa tasoa kuin mitä nainen itse on?
Olen velkaantunut yli 40 tuhatta ja kaljamaha ja kouluttamaton mutta vakitöissä. Miksi olen sitten kelvannut koulutetetulle naiselle joka tienaa enempi kuin minä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen velkaantunut yli 40 tuhatta ja kaljamaha ja kouluttamaton mutta vakitöissä. Miksi olen sitten kelvannut koulutetetulle naiselle joka tienaa enempi kuin minä?
On se ihme juttu että olen kelvannut vaikka hyvin moni on sanonut nainen minulle et kelpais minulle koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naisesi ruma ja lihava? Jos naisesi on kaunis ja hoikka niin sä huijaat nyt meitä kaikkia täällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai mksi ruma ja lihava keski-ikäinen mies haluaa nuoren kaunottaren? Koska ne on niitä paperilla houkuttelevimpia kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei vain kelpaa hieman yksinkertainen mies joka on velkaantunut ja juo alkoholia ja vielä käyny amiksen
Käykö yksinkertaiselle miehelle, joka on velkaantunut, juo alkoholia ja käynyt amiksen nainen joka on myös yksinkertainen, velkaantunut, juo alkoholia ja käynyt amiksen?
Se mikä on mahdotonta sulle onnistuu kuitenkin monilta muilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset etsi ja halua täydellistä miestä. Riittä että on normaali mukava mies
Minun toiveeni miehelle
- suhtautuu ystävällisesti ja positiivisesti muihin ihmisiin
- on empaattinen
- kohtuullisen älykäs eli voin luottaa hänen toimivan järkevästi esim lasten kanssa
- tulee omilla tuloillaan toimeen eikä tuhlaa rahojaan holtittomasti.
- ei polta, ei käytä alkoholia joka viikko tai juo itseään känniin
- normaalin siisti
- pituus välillä 150-200cm (lyhyempi ja pidempikin ok jos pituus tai lyhyys ei ole miehelle itselleen ongelma)
- juttu luistaa kanssani
- koemme vetovoimaa toisiimme
-miehen tulee haluta lapsia ja elää omakotitalossa (minun unelmani)
onko minun toiveissani jotain liikaa?
Aika samat toiveet. Ja ovat toteutuneet :)
En tosin toivo mieheltäni mitään erityistä sosiaalisuutta, koska olen itsekin melko varautunut. Eikä mieheni ole kohtuullisen, vaan hyvin, älykäs, vaikka "vain" duunari onkin. Lapsia ei enää tässä iässä myöskään tarvita ja eläisin hänen kanssaan missä vain. Ihana mies.
Koska naiselle on pillu niin nainen voi vaatia mahdottomia juttuja mieheltä. Pillun mahti on suuri tässä elämässä. Jos et ole naisen mieleen niin ei se naiselta ole pois vaan nainen etsii toisen miehen. Jos sinulla ei ole rahaa tarpeeksi niin tuskin naiset sinusta kiinnostuu koska nainen ajattelee että löytää varmasti rikkaan miehen. Aina jossain on se mies jolla on pillun puute ja se panee vaikka sitä lihavaa naista.