Miksi naiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Oon ihan loppu tähän touhuun. Olen kolmekymppinen mies, tavallinen ja kiltti, en mikään maailmanmiehen prototyyppi mutta kunnollinen kuitenkin. Työ, oma koti, elämä jotakuinkin kasassa. Silti ei mitään saumaa.
Nykyään tuntuu, että naisilla on aivan käsittämättömät odotukset. Jokainen haluaa jonkun tasokkaan miehen, joka on rikas, hyväkroppainen, itsevarma, hauska, romanttinen ja vielä osaa lukea ajatuksia. Jos olet vaan tavallinen, rauhallinen ja kiltti, niin olet näkymätön. Sitten nämä samat naiset ihmettelevät, miksi kaikki miehet on kusipäitä. No ehkä siksi, että niille vain ne kusipäät kelpaa.
Ja sanon suoraan: mä en halua mitään pulleaa naista. Ei kai se ole liikaa vaadittu, että toinen pitäisi edes jollain tasolla huolta itsestään? Jos mä pidän itseni kunnossa, miksi pitäisi tyytyä johonkin, joka ei tee samaa? Mutta heti kun mies sanoo ääneen, ettei halua ylipainoista naista, niin on pinnallinen. Kun nainen sanoo, ettei halua lyhyttä tai köyhää miestä, se on standardi.
Tuntuu, että tässä pelissä ei voi voittaa. Kiltit miehet jää jalkoihin ja ne, joilla on vähääkään rimaa tai omia toiveita, leimataan paskiaisiksi. En tiedä miksi edes yrittäisin enää.
Kommentit (435)
En halua, vaadi enkä tarvitse miehiltä yhtään mitään muuta kuin että pysyvisivät mahdollisimman kaukana minusta, ei tarvitsisi olla aina toivottamassa v i t t u u n suksimista. Vastenmielisiä ja oksettavia.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä mistä löydän tasosiani naisia ei ainaskaa yökerhoista en kelpaa ikinä noille naisille ja hoikille koska mulla on itsellä kaljamahaa.
No jos tuosta on kiinni niin mikset laihduta sitä kaljamahaasi pois? Tuo on hölmöä valittaa tuommoisesta asiasta, joka on täysin sinun omassa kontrollissa jos niin vain haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä mistä löydän tasosiani naisia ei ainaskaa yökerhoista en kelpaa ikinä noille naisille ja hoikille koska mulla on itsellä kaljamahaa.
No jos tuosta on kiinni niin mikset laihduta sitä kaljamahaasi pois? Tuo on hölmöä valittaa tuommoisesta asiasta, joka on täysin sinun omassa kontrollissa jos niin vain haluat.
Ei mun tarvitse mä kelpasin naiselle kaljamahaineen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa vaan sen täydellisen miehen
Miksi se ylipainoinen tai ruma nainen haluaa sen koulutetun komistuksen? Eikö se ylipainoinen tai ruma nainen kelpuuta kumppaniksi miestä joka on samaa tasoa kuin mitä nainen itse on?
Olen velkaantunut yli 40 tuhatta ja kaljamaha ja kouluttamaton mutta vakitöissä. Miksi olen sitten kelvannut koulutetetulle naiselle joka tienaa enempi kuin minä?
Onko naisesi ruma ja lihava? Jos naisesi on kaunis ja hoikka niin sä huijaat nyt meitä kaikkia täällä palstalla.
Ei ole lihava ja ruma, ihan nätti nainen. Ja koulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa vaan sen täydellisen miehen
Miksi se ylipainoinen tai ruma nainen haluaa sen koulutetun komistuksen? Eikö se ylipainoinen tai ruma nainen kelpuuta kumppaniksi miestä joka on samaa tasoa kuin mitä nainen itse on?
Olen velkaantunut yli 40 tuhatta ja kaljamaha ja kouluttamaton mutta vakitöissä. Miksi olen sitten kelvannut koulutetetulle naiselle joka tienaa enempi kuin minä?
Onko naisesi ruma ja lihava? Jos naisesi on kaunis ja hoikka niin sä huijaat nyt meitä kaikkia täällä palstalla.
Ei ole lihava ja ruma, ihan nätti nainen. Ja koulutettu.
Sori mun ei tarvi huijata mitään, en ole sekopää.
On se kumma et minua haukutaan jatkuvasti sekopää yksinkertainen kaljamaha velkaantunut. silti on nainen
Ei rummelit voi vaatia miehiltä mitään
Itse kiinnostun miehestä, joka on:
- empaattinen
- hyvät sosiaaliset taidot ja käytöstavat. Osaa käydä syviä keskusteluja.
- huolehtii hygieniasta ja ulkonäöstä
- tunteiden hallinta kunnossa
- eläin- ja lapsirakas
- panostaa omaan henkiseen kasvuunsa
- terveelliset elämäntavat
- avarakatseinen
- rehellinen ja luotettava
- älykäs
- hauska ja huumorintajuinen
- elämänhallinta kunnossa
- positiivinen
- seikkailunhaluinen, tykkää kokeilla uusia asioita
- hänellä on intohimoja ja tavoitteita
- kärsivällinen
Täytän itse yllämainitut kohdat, joten miksi tyytyisin vähempään? Samaten tulee olla samanlainen arvomaailma, kiinnostuksen kohteet ja tulevaisuuden tavoitteet.
SIllä ei ole mitään väliä onko velkaantunut kaljamahaa tai tavallinen mies, aina kelpaa kyllä naisille ku nlöytää sen sopivan jolle kelpaa just omana ittenään, ei tarvi näitä haukkujia kuunnella eikä mitään, antaa niiden jauhaa miten huvittaa, onneks yksinkertainenkin mies joka käy töissä ja yrittää muuttua kelpaa ja kohtelee naista hyvin
Tunnen aika montakin kilttiä, seurustelevaa miestä.
Ap ei kuulosta kovin kiltiltä. Pulleat naiset ei kelpaa, ja vaikeudet löytää parisuhdetta on tietysti taas naisen vika. Oletus on, että kunhan on työpaikka ja ei hakkaa puolisoa, niin jonkun pitäisi haluta jakaa elämänsä ap:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei kuulosta kovin kiltiltä. Pulleat naiset ei kelpaa, ja vaikeudet löytää parisuhdetta on tietysti taas naisen vika. Oletus on, että kunhan on työpaikka ja ei hakkaa puolisoa, niin jonkun pitäisi haluta jakaa elämänsä ap:n kanssa.
Mulla on jo nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jo nainen
kyllä lihava pullea on kelvannut.
En ihan ymmärrä ihmisten haukkumista.
Koska (tusinahulttio)mies on yhä vaan TAAKKA ja liian iso riski naiselle. Yksikään nainen ei silti "vaadi" mitään sinulta tai kaltaisiltasi tyhjänruikuttajilta, joilla ei toki olekaan tarjota kuin se tyhjää täynnä oleva ainaisruikutuksensa/ankeutensa.
Tämä on mielenkiintoinen thread. Aika hyviä pointteja ja erityisen nokkelia analyysejä etenkin naisilta. Voi olla että myös miesten havainnoissa on jotain perää. Vaikka kirjoitetut asiat ovat varmaan ihan totta, ovat ne erityisen rumia ja rumasti sanottuja. Jos linkedinissä kirjoitetaan imelästi ja ontosti omalla nimellä niin ettei kukaan loukkaantuisi täällä se on juuri päinvastoin. Kai vauvafoorumi heijastelee sitä todellisuutta mitä ihmiset ovat oikeasti. Vähän niin kuin liikenteessäkin. Joten kiltti mies. Muista jatkossakin olla kohtelias, mutta ole julma puolustaessasi omia päämääriäsi. Älä myy halvalla huomiotasi näille, jotka puhuvat rumasti ja sinua eivät arvosta. Lyhyt mies lopeta itsesi vertaaminen muihin ja ala elämään omaa elämääsi. Et ole sen näköinen että viehättäisit suurinta osaa. Lopeta siis pääsi hakkaaminen seinään. Sen sijaan keskity siihen mitä voit saada aikaan elämässäsi. Ehkä löydät onnen.
Miksi ap vaivaat ahdasmielistä pientä päänuppiasi täysin vieraiden ihmisten "vaatimuksilla" tai harhaluuloillasi niistä?
En vaadi miehiltä muuta kuin että jättävät minut rauhaan. Sekö on todellakin liikaa pyydetty?
Joo, jos ehkä kuitenkin itselläsi on ne kriteerit vähän liian korkeat? Haluat jonkun instabeiben vaikka itse olet rapakuntoinen perusjamppa?
Koeta nyt vain ymmärtää että vaikka olet mieheksi syntynyt niin se ei takaa sinulle syntymälahjaksisitä että kaunis nainen tipahtaa syliisi. Voimia, ikuiselle uhrille.
Ihan kuin minä ja mieheni <3 Onneksi on noin ihania miehiä.