Ylimielisyys, anteeksipyytämättömyys ja mitään katumattomuus paistaa vielä selvästi Lasse Lehtosen naamasta
Eniten hän on pahoillaan siitä ettei tätä asiaa voitu käsitellä Kelan sisällä. Hänen komennossaan.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse aina luullut, että Kelan työntekijät tekevät työnsä Kelan toimistolla. Aivan törkeää tällainen etätyö, siellä käsitellään ihmisten arkaluontoisia asioista kotiympyröissä, samalla hoidetaan kersat, koirat, pyykinpesu, ruoanlaitto, lehtien luku, television katselu jne.
Muakin tämä yllätti. Ovat ikäänkuin tehneet kansalta salaa töitä kotona. Eivät ole sitä mitenkään ikinä rummuttaneet.
Aika hurjaa, että kotioloissa pyöritetään ihmisten erittäin henkilökohtaisia asioita.
Vähän niinkuin, että lääkärit ja sairaanhoitajat pyörittäisivät kotikoneillaan kotona potilaiden tietoja.
Kelan työntekijät eivät aivan varmasti tee töitään yhteiskäytössä olevilla kotitietokoneilla. Sen suhteen voit olla huoleti. Jos ei ole pienintäkään tietoa nykypäivän yritysten tietojärjestelmistä, ei varmaankaan kannata kommentoida aiheeseen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse Lehtonen haukkui kaikki rokottamattomat twitterissä sen muistan. Sammakoita tuli suusta tämän tästä.
Ai niin, tää oli se tyyppi, joka korona-aikaan esiinyi A-studiossa maski leuan alla.
Lähti myös itse Venäjälle katsomaan futista joukkovälineelle stadionin ruuhkaan, samaan aikaan viranomaiset pyysivät kansalaisia välttämään kontakteja ja matkustusta - varsinkin Venäjälle, jossa levisi toisenlainen virusmuunnos. Lehtonen kommentoi, että hän kyllä lääkärinä osaa toimia vastuullisesti tms.
Tuossa on kyllä harvinaisen huono johtaja päässyt huseeraamaan jo vuosia hyvällä palkalla. Oliskohan ukon aika jäädä eläkkeelle että normaalit ihmiset sais työrauhan.
Joku kysyi onko Kela naisvaltainen työpaikka, kyllä on. 80% työntekijöistä on naisia.
Lääkärit ovat paljon huonompaa johtajamateriaalia kuin paljon haukutut dippainssit. Lääkiksen eliittistatus ihmisten silmissä yhdistettynä vastuuseen ihmishengistä tuntuu muodostavan ureaa aivoihin. Ei hyvä byrokraattisissa tehtävissä ja ihmisjohtamisessa.
Kokoomus on ylimielisin puolue kansankin mielestä ja Lehtonen on tyypillinen kokoomuslainen!
Oudointa oli, että yksi kelalainen kertoi hoitavansa myös isäänsä työpäivän aikana. Erikoista työntekoa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit ovat paljon huonompaa johtajamateriaalia kuin paljon haukutut dippainssit. Lääkiksen eliittistatus ihmisten silmissä yhdistettynä vastuuseen ihmishengistä tuntuu muodostavan ureaa aivoihin. Ei hyvä byrokraattisissa tehtävissä ja ihmisjohtamisessa.
Käsittämätöntä on, ettei hän ole itse lääkärinä kauhistunut narsistisia piirteitään ja hakeutunut pahuudestaan hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse aina luullut, että Kelan työntekijät tekevät työnsä Kelan toimistolla. Aivan törkeää tällainen etätyö, siellä käsitellään ihmisten arkaluontoisia asioista kotiympyröissä, samalla hoidetaan kersat, koirat, pyykinpesu, ruoanlaitto, lehtien luku, television katselu jne.
Muakin tämä yllätti. Ovat ikäänkuin tehneet kansalta salaa töitä kotona. Eivät ole sitä mitenkään ikinä rummuttaneet.
Aika hurjaa, että kotioloissa pyöritetään ihmisten erittäin henkilökohtaisia asioita.
Vähän niinkuin, että lääkärit ja sairaanhoitajat pyörittäisivät kotikoneillaan kotona potilaiden tietoja.
Kelan työntekijät eivät aivan varmasti tee töitään yhteiskäytössä olevilla kotitietokoneilla. Sen suhteen voit olla huoleti. Jos ei ole pienintäkään tietoa
No sattumalta tiedän, että kukaan ei oikeasti tarkista millaiset olosuhteet kenenkin etätyöntekijän kotona on. Onko äänieristys mikäli työntekijä puhuu jonkun kanssa puhelimessa salassapidettäviä tietoja käsitellen (ettei perhe kuule). Onko eri huone, ettei muu perhe pääse katselemaan työntekijän koneella olevia tietoja. Olen itse ollut näistä asioista tosi tarkka joutuessani tekemään osan töistäni etänä (työpaikan huonepulan takia), mutta esimerkiksi kun vähän aikaa asuimme vaso-asunnossa kun edellinen koti oli myyty ja seuraavaa etsittiin, niin kieltäydyin itse etätöistä koska seinät oli paperia ja naapureita joka puolella korvat höröllään (teen siis psykiatriaa työkseni). Mutta työnantajan puolesta olisin voinut tehdä etätyöni salattavine tietoineen vaikka baarissa, työnantaja ei siihen olisi puuttunut.
Oikea alfa, äiti ja vaimo komensi pois somesta Lasse.
Kelalaisten työt eivät ole mitään rakettitiedettä. Veronmaksajien rahoja säästyy satoja miljoonia, kun työt automatisoidaan ja jokainen ex-kelalainen voi sen jälkeen kotoilla ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni vaatimus neljästä läsnätyöpäivästä kuukaudessa on täysin kohtuullinen. Näin on muissakin virastoissa. Ellei joku työntekijä halua näihin sääntöihin sitoutua, hän on luonnollisesti vapaa irtisanoutumaan ja etsimään uuden työn.
Erityisesti kontrasti siihen, että samat työntekijät, jotka vaativat työnhakijaa hakemaan 6€/h työtä kahden ja puolen tunnin hyppykepillä kuljettavan työmatkan päästä, alkavat huutoitkun, kun pitäisi käydä työpaikalla neljänä päivänä kuussa tai hakea poikkeuslupaa, huvittaa minua.
Tylyähän tuo Lehtosen ilmaisu on, ei sillä. Ja kiitos kysymästä, olen itse töissä.
Lasse on lapanen, jolle äitin piti kertoa nyt poika suu kiinni tai joku sua isompi hermostuu.
Ei tuo muuten ole kunnolla pariin yöhön nukkunut, sillä hänen anteeksipyyntövideonsa henkilökunnalle on sellaista nukkuneen rukousta ja pilkkimistä että hyvää päivää vaan. Sanatkin menivät sekaisin. Pää tyynyyn Lasse ja unta kaaliin ja kun heräät niin Monsteria kitusiin.
Pahuus oikein huokuu Seinäjoen teinisurmaajan silmistä. Lassella ei ole samanlaista pahuutta!
Muuallakin kuin valtiolla ensin 1-2 hengen huoneita sisältävät konttorit, muutetaan/vaihdetaan avokonttoreiksi (=hollituvaksi) ja sitten ihmetellään, kun ihmiset ei semmoisessa halua työskennellä. Pystyyhän politiikotkin keskittymään vaikka eduskunnan kahviossa (jutusteluun).
No nythän hommat hoidetaankin sitten ulkomailla!