Oletko ollut koskaan kaunis?
Ei nyt mitään "kaikki on kauniita" -paskaa, vaan oikeasti kaunis? Olitko nuori, laihdutitko, saitko lääkekuurilla ihon kuntoon, samaan aikaan kun hiukset sattuivat olemaan upeat?
Mulla ei ole ikinä osunut "kaikki kohdilleen". Nyt olen jo liian vanhakin. Joskus nuorena laihdutin ja hinkkasin ihoa ja sitten kampaaja tärveli hiukseni, eli se siitä. Meni neljä-viisi vuotta ennen kuin hiukset kasvoi takaisin. Sitten taas ankara laihdutus jne ja sitten jäin auton alle! Meni melkein kaksi vuotta ennen kuin pystyin taas harrastamaan rankkaa liikuntaa ja laihduttamaan. Sitten yliherkistyin yhdelle aineelle lääkkeesssäni ja iho oli pitkään atooppisen näköinen, kun en hoksannut heti että sitä samaa ainetta on monessa muussakin tuotteessa. Tämä sama on toistunut monta kertaa, aina tapahtuu jotain mikä pilaa jonkun osa-alueen.
Nyt olen tosiaan liian vanha jo ja en sitten saanut ikinä kokea olevani kaunis.
Kommentit (67)
No en varsinaisesti kaunis, mutta ihan söötti. Olin hirveän ruma teini, ja kaksikymppisenä lapsenpyöreyden lähdettyä tuli sitten yhtäkkiä ulkonäköäkin. Kivempi niin päin, ehdin panostaa myös henkiseen ja älylliseen kehitykseen siinä uskossa, että tulen aina olemaan ruma.
Kauneus on katoavaista, seksi on ikuista.
Eräänä keväänä muutin Naantaliin vuokrataloon ja justiin kun sain teeveden liedelle niin poliisi ajoi pihaan ja tulivat konstaapelit kysymään "...täällä asuu kuulemma Lindgren, se "kreivi" Lindgren...".
Olen ja olen aina ollut puhkinussitunvitun näköinen. Haju myös myötäilee ulkoista habitustani.
Minä olin suloinen vauva, sitten olin ruma lapsi ja ihan mukiinmenevä aikuinen.
Luojan kiitos en ole.
Mikän ei ole ikuista, ei seksikään.
Lopulta myöa värkit ovat 2m mullan alla.
Olen ollut. Valkaisin kerran löysän peräaukkoni. Raili 48
20-30 vuotiaana olin. Kauniit kasvot, timmi kroppa, pitkät punertavat hiukset, hyvä iho..En edes meikannut ja silti käänsin katseita ja hyvän näköiset miehet pyrki seuraan. Malliksi tai missiksi musta ei olisi ollut pienen kokoni vuoksi, mutta ei mulla ollut heidänkään seurassa yhtään epävarma olo ollut.
No sit lihoin, vanhenin ja rupsahdin..Jos laihduttaisin, olisin varmaan ikäisekseni edelleen aika nätti, kun kasvonpiirteet on kuitenkin luontaisesti kauniit, hiukset hyvässä kunnossa, luusto siro ja jalat pitkät.
Siis apua mikä Aku Ankka-stoori ap:lla :D
"laihdutin ja hinkkasin ihoa ja sitten kampaaja tärveli hiukseni, eli se siitä. Meni neljä-viisi vuotta ennen kuin hiukset kasvoi takaisin. Sitten taas ankara laihdutus jne ja sitten jäin auton alle!"
Olen saamani huomion määrästä päätellen 45-vuotiaana edelleen. Olen pitkä ja hoikka.
Vierailija kirjoitti:
20-30 vuotiaana olin. Kauniit kasvot, timmi kroppa, pitkät punertavat hiukset, hyvä iho..En edes meikannut ja silti käänsin katseita ja hyvän näköiset miehet pyrki seuraan. Malliksi tai missiksi musta ei olisi ollut pienen kokoni vuoksi, mutta ei mulla ollut heidänkään seurassa yhtään epävarma olo ollut.
No sit lihoin, vanhenin ja rupsahdin..Jos laihduttaisin, olisin varmaan ikäisekseni edelleen aika nätti, kun kasvonpiirteet on kuitenkin luontaisesti kauniit, hiukset hyvässä kunnossa, luusto siro ja jalat pitkät.
Minkä ikäinen olet nyt? Mä olen 40v
Parikymppisenä. Nyt neljääkymppiä lähestyessä pitkän sairastamisen jäljiltä näytän siltä kuin joku olisi mut haudasta repinyt takaisin maan päälle.
Kun katselen vanhoja valokuvia, olen ollut ihan nätti tyttö ja joku joskus maininnutkin.
Omasta mielestäni olin nuorena nätti, muut sanoivat aina kauniiksi. Seuraa ei ollut vaikea löytää. Olin ja olen edelleen hoikka ja siro, iho-ongelmia ei ole koskaan ollut. Olen nuoresta asti käynyt hyvällä kampaajalla. Nyt olen jo keski-ikäinen enkä yritä väkipakolla näyttää nuoremmalta kuin olen. Haluan mieluummin olla tyylikäs ja ikäisekseni hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ehkä söpö ja seksikäs, mutta en kai varsinaisesti kaunis. Minkä ikäinen olet nyt?
Olen mä nyt jo yli 40, mutta siinä 30v korvilla luovutin. En ole todellakaan ollut ikinä söpö tai seksikäs. Olen liian pitkä ollakseni söpö ja mitään seksikästä mussa ei ole.
Olisihan se ollut kiva kokea kerran elämässä itsensä kauniiksi, kun jotku on kauniita koko ajan. Tai ainakin päivittäin. Mulla oli yritystä, mutta asiat meni aina pieleen.
Niin kaunis kuin nyt geeneilläni pystyi, eli ei kovin kummoinen mutta hoikka, pitkähiuksinen ja seksikäs. N. 23-vuotiaana koin olevani kauneimmillani,, mutta sex appealia oli runsaasti vielä 50-vuotiaana. Yli-arvostettua kyllä, tärkeimmät avut löytyvät kuitenkin korvien välistä.
Olin söpö lapsi, kaunis teini ja kaunis aikuinen. Sitten läskiinnyin, kun en jaksanut pitää ulkonäköä hyvänä, kun laihana sain liikaa ikävää huomiota. Nyt on ihan näkymätön, millä on omat hyvät puolensa.
Olen ollut ehkä söpö ja seksikäs, mutta en kai varsinaisesti kaunis. Minkä ikäinen olet nyt?