Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen ihminen käy työpaikan vessassa kakalla

Vierailija
13.11.2025 |

Niin?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkoihin pitäisi asentaa leimauslaitteet vessoihin. Työntekijän mennessä vessaan hän leimaa itsensä ulos ja suoritettuaan toimituksensa leimaa itsensä taas sisään. Nyt työnantaja joutuu maksamaan vessakäynneistä. Onko se oikein?

Vierailija
82/102 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tyhmä aloitus. Vauvaketju on nykyään tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkoihin pitäisi asentaa leimauslaitteet vessoihin. Työntekijän mennessä vessaan hän leimaa itsensä ulos ja suoritettuaan toimituksensa leimaa itsensä taas sisään. Nyt työnantaja joutuu maksamaan vessakäynneistä. Onko se oikein?

Ja kamerat vessoihin.

Vierailija
84/102 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖÖH EN YMMÄRRÄ

Vierailija
85/102 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika karua jos joutuisi lakulätkällä tunnistautumaan vessaan.

Vierailija
86/102 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh

Vierailija
87/102 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIHIT JA SUOLISTOSAIRAAT. Terveet niin mielestään kuin suolisroltaan paskovat kotonaan.

Vierailija
88/102 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen aamukakkaaja. Mutta joskus maha yllättää ja silloin on mentävä. En kuitenkaan ole se hajupommikaikkonen joka ilmestyi harjoittelijan myötä ja katosi. Harjoittelun loputtua. Siitä mädän hajusta kärsi kaikki niin, että henkilökunnan vessa vaihtui yleiseen tai alakertaan.

Vierailija
89/102 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko käydä mutta en ikinä istu siihen pöntölle. Joskus sattunut hutejakin ja pökäle tippunut pöntön viereen, anteeksi seuraava tulija😔

Kiva sitten hinkata sitä päivän kuivunutta kasaa hirveessä kiireessä. Mitäpä jos jatkossa paskannat kotisi lattialle. Juhlapyhien jälkeen ne krapula paikat on aina siivoojan kiusana eikä niistä makseta extraa. Voisitte vähän miettiä. Jääkää kotiin jos ei pyttyyn osu ettekä jälkiänne osaa siivota. Tuskin siinä tapauksessa kykenette sitä vaativaa asiantuntija työtäkään tekemän jos ei perustoiminnot onnistu.

Vierailija
90/102 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka vääntää paskaa mielummin pönttöön kuin jatkuvasti keskustelupalstalle 

Vierailija
91/102 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka vääntää paskaa mielummin pönttöön kuin jatkuvasti keskustelupalstalle 

Avlaiset ei sitten ole työpaikkapazkaajia

Vierailija
92/102 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjooo... mites menee... tuota, jos voisit mennä ulostustarpeillesi jonnekin muualle kuin työpaikan vessaan, se olisi hienoa. Katsos, kun se wc on meillä vaan sen vuoksi että voidaan laittaa ruksi työsuojeluvaltuutetun kaavakkeeseen, ei se ole tarkoitettu oikeaan käyttöön, ok?

Vierailija
93/102 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin ala-asteen jälkeen kakkaamisen reilusti paskantamiseen. Tytöt ja hienot naiset kakkaa, miehet käy paskalla.

Vierailija
94/102 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tyttö kertoi että koulun soluasunnossa piti laittaa kello aamulla soimaan että ehtii vessaan ennen tiettyä naapurihuoneen asukasta.

Vierailija
95/102 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihdoin ala-asteen jälkeen kakkaamisen reilusti paskantamiseen. Tytöt ja hienot naiset kakkaa, miehet käy paskalla.

Naiset käy leidigagalla, miehet paskalla.

Vierailija
96/102 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi tässä taannoin niin että töissä jossa meillä on unisex-vessoja osa (ja juuri silloin valitsin sellaisen) niin näin kun heti mun jälkeeni sinne vessaan meni joku mies ykköset yllään :D Eka olin vaan että ei hlvetti... mutta sitten olin että ihan sama, on normaalia käydä vessassa isommallakin hädällä sukupuolesta riippumatta. Tää on aikuistumista 👍 N

Vierailija
97/102 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimiston hienot naiset käy vessassa ollenkaan hyi!

Vierailija
98/102 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan minä. Mä vaadin 110 prosenttista intiimiyttä toimitukselleni. En ikinä pystyisi käymään missään julkisessa vessassa paskalla.

Lyödäänkö vetoa? Kyllä voit saada vielä sellaiden vaivan että pystyt.

Vierailija
99/102 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimiston hienot naiset käy vessassa ollenkaan hyi!

Kylläpäs käy. 

t. Toimiston nainen

Vierailija
100/102 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen joka ei käy työpaikan työvälinevarastossa kakalla.