Minkälainen ihminen käy työpaikan vessassa kakalla
Kommentit (102)
Joka vierasta käyttää, se omaansa säästää.
Millainen työpaikka ap:llä on? Kävitkö koulussa kakalla?
Minä! Olen tosi hyvä kakkaamaan ja kakkaan tosi hienosti. Säästän kotona vettä ja kakkaan aina jossain muualla.🤗
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen kyselee jatkuvasti älyvapaita kysymyksiä?
Joka on aamulla sekoittanut lääkkeet ja alkoholin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia on kaikki WC:t Suomessa toimintaperiaatteeltaan.
Onhan täällä erilaisia, kuten kuivakäymälöitä jne.
WC = Water Closet.
Yleensä käyn mieluummin kotona, mutta jos hätä iskee työpäivän aikana niin onhan se käytävä. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Kakalla käyminen on jotenkin niin 70-lukua.
Näinpä. Minä ainakin lopetin paskalla käymisen jo 80-luvun alussa.
Villi veikkaus, sellainen jota kakattaa? Mutta voin olla väärässä.
Minä käyn! Minkäs teet kun on vilkas suoli ja saman tien puskee ruoka ulos kun olen syönyt. Käyn aamulla kotona kyllä pskalla ennen kun lähden töihin mutta usein pitää käydä toisen kerran töissä.
Pakko käydä mutta en ikinä istu siihen pöntölle. Joskus sattunut hutejakin ja pökäle tippunut pöntön viereen, anteeksi seuraava tulija😔
Sellainen joka ymmärtää että vessa on sitä itseään varten sinne vartavasten rakennettu. Herää pahvi ihmisiä p a s k a t t a a syystä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen kyselee jatkuvasti älyvapaita kysymyksiä?
Joka on aamulla sekoittanut lääkkeet ja alkoholin
Surullista
Pakko käydä, kun pomo ei anna lupaa lähteä joka vessareissua kotiin suorittamaan.😁
Millainen ihminen keksii näitä vessa aloituksia? Luulisi että noi jutut on in pikkulapsilla mutta voihan olla että olet ylisuuri taapero.
En mä mielelläni siellä käy tarpeillani minkäänlaisilla, mutta joskus vaan on pakko. Nolompaa se on housuun päästellä. Niinkin on kerran käynyt, kun välttelin pöntölle menoa.
Palkka siitäkin ajasta tulee.