Minkälainen ihminen käy työpaikan vessassa kakalla
Kommentit (102)
Sellainen joka tietää miten suolisto toimii.
Palkka juoksee kun istuu pöntöllä. Töihin saapuessani leimaan itseni sisään, jolloin palkka alkaa juoksemaan. Ennen toimipisteelle siirtymistäni käyn ensin tietenkin kakilla ja suihkussa. Kun saavun toimipisteelle keitän kahvit ja kun noin tunti on aikaa kulunut katson koneelta, että mitäs töitä aloittaiskaan tekemään. Eka kahvitaukokin alkaa siinä vaiheessa kolkuttamaan ovella, joten lataan kahvin valmiiksi sitä varten. Ekat pari tuntia paljon töitä ehdi tekemään. Kun kakit, suihkut ja kahvinjuonnit on saatu suoritettua alkaakin ruokatauko, sekin tietenkin palkallinen, lähestyä. Ruokkiksen jälkeen käyn tietenkin taas kakilla ihan varmuuden vuoksi vaikka mitään ulos tulisikaan. Jollei muuta niin tsekkaan somea pöntöllä istuessani. Sen jälkeen kun saan itseni kousiin alan painamaan duunia niin maan perusteellisesti seuraavaan kahvitaukoon saakka. Vikan kahvin jälkeen aloitan jo odottamaan päivän täyttymistä ja rauhoittumaan. Kun 8 tuntia tulee täyteen, niin poistun pukkariin ja tietenkin suoritan kakit ja suihkut ja letin kuivauksen sekä istuskelen penkillä tovin, että jälkihiki laskee. Sen jälkeen marssin leimauskoneelle ja leimaan itseni ulos ja kohti alkoa ostamaan muutaman rentouttavan kovan työpäivän jälkeen, että jaksaa taas seuraavaan työpäivään.
Minä.
Joka aamupäivä pitkällä istunnolla työnantajan piikkiin. Suoli toimii erinomaisen säännöllisesti.
Pakko käydä koska muuten pitäisi hankkia aina viikon kestävä ummetus 😄
Ranskalaisia vieraita oli tulossa, niin kävin juuri viime hetkellä räjäyttämässä perseeni neukkarin vessaan. Minulla on tuo laktoosi intoleranssi. Hyvä oli hajonta kaulukseen saakka. Vedin pytyn mutta en siivonnnut. Sieläpähän haistelkoot hienostosakki.
En osaa sanoa varmasti minkälainen, mutta kokemuksesta sanoisin, että ei sitä ainakaan ole opetettu omia jälkiään siivoamaan.
Työssäkäyvä ihminen, jolle tulee kakkahätä. Piste.
En ainakaan minä. Mä vaadin 110 prosenttista intiimiyttä toimitukselleni. En ikinä pystyisi käymään missään julkisessa vessassa paskalla.
Vierailija kirjoitti:
No semmonen jolla on kakkahätä.
Mulla on kolmasti laukeeva aamusella.
Vierailija kirjoitti:
Entä minkälainen ihminen käy kakalla hautausmaan vessassa ja jättää paskat pitkin seiniä?
Stadilainen hiihtolomailija.
Käy vaikka puistossa paskallaevvk.
Tuössä käyvä joka haluaa säästää oman talon vettä. Loisijat paskoo himassa ja tuhlaa talon vettä🤯
Vierailija kirjoitti:
No semmonen jolla on kakkahätä.
... ja joka tekee täyttä työpäivää työpaikalla. Ja jolla ei ole aiheeseen liittyviä mielenterveysongelmia niin kuin aloittajalla.
Mä käyn paskalla just siellä missä vessa on tarjolla kun tarvetta tulee.
Miksi en kävisi? Mun työpäivät on 12-15h joka päivä (työmatkoineen), niin se on pitkä aika odotella kotiin pääsyä kun käytännössä koko hereilläoloaika menee muualla kuin kotona. N
Rölli vauhdissa jälleen.