Jos saisit kutsun linnanjuhliin, niin menisitkö?
Kommentit (75)
Menisin ja varmasti, oikein kauniina ja lehdet kirjoittaisivat, että kukahan oli tämä tuntematon kaunotar. Kerrankin saisin laittaa parastansa päälle ja kampauksen joka näyttääkin hyvältä.
Kuka nyt linnaan vapaa ehtoisesti menee.
En. Ei ole sopivaa asua tai varaa sellaiseen, enkä halua telkkariin.
Menisin. Uudet kokemukset kiinnostaa, ja onhan kyseessä suorastaan ikoninen kansallinen instituutio. En kärsi minkäänlaisesta sosiaalisesta jännityksestä, joten enköhän olisi tuollakin kuin kala vedessä.
En usko että pystyisin. Mua ahdistaa suuret ihmisjoukot ja olen yliherkkä hajusteille. Voin hyvin kuvitella millanen parfyymipilvi linnanjuhlissa olisi kun jokainen nainen on laittanut hajuvettä. Ei siellä pysty hengittämään. Tarvitsisin happpinaamarin etten pyörtyisi.
Vierailija kirjoitti:
Iltapuku 500 e, kengät 135 e, laukku 60 e, meikki 75 e, kampaus 100 e, kynnet 40 e, sukkikset ja muut 140 e. Taksit 150 e. Linnanjuhlat vai etelänmatka, kas siinä pulma.
Kuteet kirpparilta kuten ennenkin. Voi kehua kuinka on niin kiertotaloutta ja maailma pelastuu. Kynnenaluset voi pestä kotona, meikit ja sukkikset on ihan turhia. Laukuksi kelpaa mikä tahansa kirpparipussukka. Kun roikkuu juhlissa tarpeeksi pitkään, pääsee aamun ensi julkisilla kotiin, ei tarvitse taksia.
Turhautuuhan tähän tosiaan etelänmatkan verran. Onhan se Tallinnan päiväristeilykin etelänmatka.
Totta mooses. Ilmaisenviinan bileet houkuttelee. Niin paljon pantavia naisia.
Menisin. Söisin herkkuja ja joisin viintä. 😋
Kannattaako sinne nyt mennä pariksi tunniksi seisoskelemaan ihmistungokseen? Joka paikkaan pitää jonottaa, alkaen presidenttiparin kättelystä, ja siitä jatkuen milloin ruokailuun milloin wc:n käyntiin eikä se tanssiminen siinä tungoksessa tunnu hyvältä.
En tykkää ihmispaljoudesta enkä jonotuksesta tai paikallaan pönötyksestä muita odotellen. Mutta kyllä menisin, tosin ihan viimeisten joukossa, kun bileet ovat jo alkaneet.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. En tietenkään. Turha tuollaista on miettiä, sillä ei vieraita random-arvonnalla kutsuta.
Ei olis varaa hankkia iltapukua saati matkustella Hesaan yöpymään.
Mitä tuolla tekis edes?
En ole edes tv:stä niitä juhlia ja juhlijoita koskaan katsonut! Jonkun viikkolehden "kauneimmat puvut" -kuvat pakosti vilkaistu kun ei sivuja pääse ohittamaan!
Iltapuku on tietysti hankittava, mutta ymmärtääkseni presidentin kanslia tarjoaa junamatkan kutsutuille.
Ei kanslia tarjoa junamatkaa paitsi veteraaneille. Ihan itse on matka maksettava.
Vierailija kirjoitti:
En minä samaan tungokseen niitten turpeitten hapatusten kanssa. Sielhän on persujakin ynnä muita fasistipsykopaatteja. Pitäisi vahtia lompsaansakin koko billeet. Enkä yhtään tykkää kun kähmitään limaisilla sormilla.
En menisi koska siellä on vihreitä ja muita h i n t t e j ä. Lisäksi siellä voi saada muslimin puukosta.
Menisin ja toivottavasti joskus pääsenkin. Olen jo miettinyt puvun ja hiustyylin.
Itse menisin. Söisin noin 4 kiloa herkkuja, ja poistuisin. M50, viimeksi töissä 2013.