Jos saisit kutsun linnanjuhliin, niin menisitkö?
Kommentit (75)
Menen mieluummin lavatansseihin. Parempi tunnelma ja ihmiset osaavat tanssia. Linnan juhlissa kukaan ei osaa tanssia nykyisin, valssikin vedetään täysin epärytmissä köpöttelemällä. Voitaisiin palata takaisin vanhan ajan tanssiaistunnelmaan, soittaa esimerkiksi swingiä tylsän popin sijasta.
Tietenkin menisin, koska se olisi luultavasti kerran elämässä -tilaisuus eikä uutta kutsua enää tulisi. Olisi ihanaa päästä tekemään itselle juhlapuku ja näkemään millaista siellä on. Koska en oikein osaa jutella vieraille ihmisille, luultavasti vain haahuilisin pitkin nurkkia enkä uskaltaisi lähestyä ketään ja pkenisin jos joku puhuisi minulle. Kättelystä en varmaan muistaisi yhtään mitään koska jännitän julkisia esiintymisiä niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
En. En tietenkään. Turha tuollaista on miettiä, sillä ei vieraita random-arvonnalla kutsuta.
Ei olis varaa hankkia iltapukua saati matkustella Hesaan yöpymään.
Mitä tuolla tekis edes?
En ole edes tv:stä niitä juhlia ja juhlijoita koskaan katsonut! Jonkun viikkolehden "kauneimmat puvut" -kuvat pakosti vilkaistu kun ei sivuja pääse ohittamaan!
Iltapuku on tietysti hankittava, mutta ymmärtääkseni presidentin kanslia tarjoaa junamatkan kutsutuille.
Minä katson kyllä juhlia. En menisi ihan siksi että minulla on paniikkihäiriö ja vaikeuksia seistä pitkään paikallaan, koska alkaa helposti pyörryttää ja huimata, tuota paniikkihäiriö vielä pahentaa. Mitä olen kuullut niin noissa juhlissa sitä pönötystä tulee harrastettua. En haluais toisaal
Toki menisin, ihan vain siksi, että kyläläiset saisivat ihmetellä ja vanhahkot vanhempani olla kerrankin minusta ylpeitä. :D
Vaateparrekseni lainaisin varmaan kansallispuvun.
En menisi, mukavampi katsella omalta sohvalta juhlia. Mulla on polven nivelrikko niin en jaksaisi kävellä ja seisoa tuolla monta tuntia.
Vierailija kirjoitti:
En menisi maanpettureiden juhlaan.
Aika paljon siellä on kyllä vassareita ja demuja !
En.En viihdy "pönötäjien"parissa!Kauhuskenario olisi näin ujolle ihmiselle.😭😂🤣
Kyllä menisin. Arvostan sekä presidenttiä instituutiona, Stubbia henkilönä että Suomen itsenäisyyttä.
Ne on kuulemma paljon hauskemmat bileet kuin tv-kuvasta välittyy. Mulla on ollut paljon tuttavia ja työkavereita siellä.
Vierailija kirjoitti:
En.En viihdy "pönötäjien"parissa!Kauhuskenario olisi näin ujolle ihmiselle.😭😂🤣
Edelleen:katselen kuitenkin linnan juhlat TV:sitä,pieru verkkarit päällä ja lipittelen teetä🤗
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista ( eli juntti ansioituneiden kansalaisten kekkereistä)
Puolisoni sai kutsun edellisen presidentin aikana ja ilmoitti TPK:aan minut aveciksi. Niinistö oli aidosti kiinnostunut siitä järjestötyöstä, jonka edustajana puolisoni oli kutsuttuna. Nykyisen presidentin aikana tuskin kutsua tulisi ja vaikka tulisi, ei puolisoni suostuisi osallistumaan. Jaan hänen kanssaan samat arvot myös tässä asiassa.
En menisi tänä vuonna, Erika vois tulla jotain selittämään. Muuten kyllä.
Todellakin menisin ja hehkuttaisin saamaani kutsua ihan joka paikassa!
Menisin aiheuttamaan kaaoksen ja pilaamaan juhlat.
En. Täyttä paskaa ja pönöttämistä.
Iltapuku 500 e, kengät 135 e, laukku 60 e, meikki 75 e, kampaus 100 e, kynnet 40 e, sukkikset ja muut 140 e. Taksit 150 e. Linnanjuhlat vai etelänmatka, kas siinä pulma.
90 % palstalaisista sanoo, ettei menisi moisiin typeriin pönötysjuhliin. Lähes yhtä moni kuitenkin katselee lähetystä telvisiosta. Ja takuulla onnesta soikeana menisivät sinne, jos kutsu jostain syystä postiluukusta kolahtaisi. 5 minuutin kuluttua kutsun saapumisesta sitä jo esiteltäisiin IG storyssa :D