Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit kutsun linnanjuhliin, niin menisitkö?

Vierailija
13.11.2025 |

Ite varmaan en. Yliarvostettu koko juhla

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Olisi sellainen Once in a Lifetime -kokemus tavikselle.

Vierailija
22/64 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ja tanssittaisin kaikki komeat adjutantit läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan menisin ja olisi ainut kerta vuodessa kun voi pukeutua "hepeniin". 

Ihmettelen vuosi vuodelta miksi jumalattomat valolamput  päällä. Eikö niitä voi himmentää. 

Televisioinnin vuoksi tarvitaan studiovalot.

---------Ei Ruotsin Nobeljuhlissa tarvita ! Siellä on melkeen kynttilänvalot ainoat , joten ihmiset saavat olla rauhassa. 

Vierailija
24/64 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, jos kutsuvana pressana olisi joku vähintään siedettävä. Minkään persun tai väyrysen kutsumana en menisi. 

Vierailija
25/64 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin syömään ja ehkä vähän joisin. Piilokassiin jemmaisin sieltä ruokia.

Vierailija
26/64 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää kun moni sanoo ettei menisi. Vaikka niin tekisi mieli ,ymmärrän. 

Vierailija
27/64 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en viihdy pönötysjuhlissa.

Vierailija
28/64 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin kutsun, niin haluaisin mennä, mutta todennäköisesti se ei olisi mahdollista. Minulla ei ole varaa pukuun, matkoihin ja majoitukseen.

Vierailija
29/64 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin. Olisi sellainen Once in a Lifetime -kokemus tavikselle.

Jokainen päivä on sellainen jokaiselle ihmiselle.

Vierailija
30/64 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin kutsun, niin haluaisin mennä, mutta todennäköisesti se ei olisi mahdollista. Minulla ei ole varaa pukuun, matkoihin ja majoitukseen.

Mä menisin Hesaan sukulaisten luo yöksi, ellen siiten lähtisi jatkoille ja aamujunalla kotiin.

Vierailija
31/64 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi sydämellä, olisi vaikea päättää. Onhan se ainutkertainen tilaisuus ja kokemus ja hieno kunnia. Mutta olen niin mukavuudenhaluinen kotihiiri ja inhoan laittautumista ja tungosta, että ei kyllä oikeasti houkuttele. Musta on ihanaa herkutella itsenäisyyspäivänä kotisohvalla, ehkä saunoa ja levätä. Ja onhan siinä rahanmenoakin. Mutta onneksi en tuon päätöksen eteen joudu. :)

Vierailija
32/64 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi maanpettureiden juhlaan.

Vierailija
33/64 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miksi mut olisi sinne kutsuttu. Mä en yleensä osallistu mihinkään muihinkaan juhliin, mutta tuolla on niin paljon ihania syötäväiä, että voisi vaivautua jos kutsu tulisi oikeilla meriiteillä. ;) 

Monesti kyllä miettinyt, että hankkiudun sinne jotenkin töihin, että pääsis niihin herkkuihin käsiksi. Kun ei yksi pari tuntinen riittä kaikkien maisteluun. Sitten maistelun jälkeen pitää vielä vetäistä herkuttelukierros niistä maistuvimmista.

Joo, olen mä lihavakin. Saisi pukeutua dimangiseen moomoohon ja vaan vetää apetta. Lähtiessä parit boolikipot, että saa hyvän nousuhumalan.

Vierailija
34/64 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seitsemän kertaa ollut, kun mies on vakiovieras. Enää ei onneksi tarvitse mennä, kun ollaan erottu. Vaivaannuttavat juhlat ja kauhea stressi pukeutumisen ja kaiken muun valmistautumisen johdosta. Miehelle oli erittäin tärkeää antaa viimeisen päälle hyvä julkisuuskuva ja oli vuoden tärkein tilaisuus päästä esille.

Vierailija
35/64 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Ja kuulun sellaiseen ryhmään jossa kutsu voi joku lähivuosi vielä tulla (tai olla tulematta).

Myönnän, ettei tuollaisissa bileissä varsinaisesti viihdy, mutta eipä sinne viihtymään mennäkään. Sinne mennään osana työtä, edustamaan sitä ryhmää, jonka jäsenenä on tullut kutsutuksi. Juhlissa et siis kunnioita ainoastaa itsenäisyyspäivää ja presidentin linnanjuhlia, vaan myös omassa taustassasi sitä, minkä takia olet tullut kutsutuksi. Jos olet tullut kutsutuksi urheilijana, kunnioitat ja edustat sillä muitakin urheilijoita ja jos olet tullut kutsutuksi kyläkauppiaana, kunnioitat ja edustat kyläkauppiaita ja maaseudun yrittäjiä ja niin edelleen. Ja jos et mene, et edusta etkä kunnioita, eikä sitten ehkä kukaan muukaan.

Vierailija
36/64 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti menisi.

Vierailija
37/64 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan menisi. Introvertille ja sosiaalisten tilanteiden fobiasta kärsivällä painajaismainen ajatuskin.

Vierailija
38/64 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti menisin. Ilmaisen viinan bileet.

Vierailija
39/64 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Turhan vaivaloinen ja hitusen kalliskin olisi reissu Helsinkiin. Sen verta kaukanakin asun. Enkä muutenkaaan tykkää mistään missä on hirveä tungos ihmisiä. Varmaan rupiais ahistamaan se väkimäärä. Tykkään kyllä ihmisistä mutta mieluusti käyn vain pienissä pirskeissä.

Vierailija
40/64 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, vaikka en oikein tuntisi kuuluvani joukkoon ja olisin aika vahvasti epämukavuusalueellani. Tuskin saan kutsua, tai mistä sitä koskaan tietää. Teoriassa, ehkä, voisinkin saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi