Pakettiautomaatit ruuhkautuu
Pakettiautomaatit ruuhkautuvat black weekin aikana. Postnord kehoittaakin noutamaan paketit heti ilmoituksen tultua. Kyllä nyt juttu vaan on niin että kuljen omien aikataulujen mukaan enkä jonkun käskystä. Se on vähän voivoi jos haku jää vika päivään.
Kommentit (52)
Lyhyemmät noutoajat!!!!!!!
Pari päivää ja sakko, jos ei nouda.
Vierailija kirjoitti:
Kun automaatit on täynnä, niiden noutoaika lyhenee. Mikä on parempi vaihtoehto sille, että lähetykset siirretään kauas haettavaksi. Tai hankalaan paikkaan.
Kerran minun painava tilaus oli siirretty kauppakeskuksen keskelle sijaitsevaan väliaikaiseen ruuhkapisteeseen. Ja kyllähän v!#utti, kun jouduin maksamaan parkkimaksun sen noutamiseksi. Sitten kärryt, mihin en yksin saanut sitä nostettua. Enkä tietenkään poiskaan, vaan se oli purettava sinne autoon.
Kaiken lisäksi aikaisemmat tilaukset oli jätetty kotiovelle. Nyt vaan tuli ilmoitus sieltä väliaikaisesta paikasta, että tuuppa hakee..
Voi miten kauheata elämää, joillakin ei ole edes sitä autoa millä hakea :/
Vierailija kirjoitti:
Pyrin yleensä hakemaan paketin mahdollisimman pian, mutta joskus venyy vähän pidemmälle.
Viimeksi sain haettua yksin, kun tuli siihen yhteisautomaattiin, se on matalampi ja yletän jopa ylimpiin laatikoihin ja sinnehän se pakettini viimeksikin oli lykätty. Jos tulee Postin automaattiin, minun täytyy odottaa miehen kotiintuloa, koska en ylety ottamaan pakettia ylimmältä laatikkoriviltä itse. Kerran jouduin hakemaan S-marketissa pöydän äärestä tuolin ja kiipeämään sille, jotta yletyin ottamaan pakettini Postin automaatista. Se ei ollut reilusti yli viisikymppiselle kauhean kiva juttu. Sen jälkeen olen ottanut mieheni mukaan varmistamaan paketin saatavuuden.
Jostain kumman syystä minun pakettini päätyvätkin useimmiten ylimpiin riviin. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki siinä olisi? Ja miksi tämä on niin kauhea raivon paikka osalle? Tilatkaa ne tavarat suoraan kotiin, niin ei tarvitse hikeentyä toisten pakettien noutoajoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki siinä olisi? Ja miksi tämä on niin kauhea raivon paikka osalle? Tilatkaa ne tavarat suoraan kotiin, niin ei tarvitse hikeentyä toisten pakettien noutoajoista.
Luuletko että Posti noudattaisi myymänsä palvelun ehtoja? Mihin se paketti tungetaan kun "vastaanottajaa ei tavoitettu"? No tietysti pakettiautomaattiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen hyvin yksinkertainen vaihtoehto on se, että ostaa tavaran suoraan kaupasta. Ihmetyttää sekin, että vilkkaissa kaupunkipaikoissakin ihmiset tilaavat tavaransa ties mistä, vaikka kaupoissa olisi valikoimaa vaikka kuinka. Lisäksi se tilattu tavara on vielä aivan luokatonta roinaa. Samaan aikaan sitten rääytään kauppojen huonoista valikoimista, ihan kun nämä rääkyjät itse sinne vaivautuisivat ja seuraavaksi rääytään sen kivijalkakaupan lopettamisesta. Monen tilaamishullun ajatusmaailmassa ja toiminnassa ei siis ole päätä eikä häntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiinkuljetuksessa on se ongelma, että toimitus tapahtuu arkipäivisin virka-aikaan. Silloin, kun postikuskit ovat töissä. Se vain, että suurin osa myös meistä muista työikäisistä on silloin töissä, eikä pakettia vastaanottamassa.
Matkahuolto on suuressa typeryydessään tehnyt automaatteja jotka toimivat vain aplikaatiolla. Minä en sellaisesta saa paketteja ulos joten ovat joutuneet palauttamaan niitä lähettäjille ympäri maailmaa. Aplikaatio edellyttäisi Google-tiliä ja sitä ei saa jos ei hyväksy Googlen ehtoja mitkä ovat täysin kohtuuttomat etenkin kaikenlaiseen kyttäämiseen ja henkilökohtaisten tietojen urkintaan liittyen. Aika laajasti ihmiset nuo ehdot näyttävät hyväksyvän, ovatkohan edes lukeneet niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiinkuljetuksessa on se ongelma, että toimitus tapahtuu arkipäivisin virka-aikaan. Silloin, kun postikuskit ovat töissä. Se vain, että suurin osa myös meistä muista työikäisistä on silloin töissä, eikä pakettia vastaanottamassa.
Minulle ovat aina soittaneet ennen toimitusta ja olen saanut sovittua jakelun alkuiltaan, esim. klo 18. Sinä varmaan et ole ymmärtänyt, miksi tilauslomakkeilla kysytään puhelinnumeroa ja olet jättänyt kaikessa viisaudessasi ilmoittamatta oikean numeron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ovat aina soittaneet ennen toimitusta ja olen saanut sovittua jakelun alkuiltaan, esim. klo 18. Sinä varmaan et ole ymmärtänyt, miksi tilauslomakkeilla kysytään puhelinnumeroa ja olet jättänyt kaikessa viisaudessasi ilmoittamatta oikean
Täällä maalla postia jaetaan alkuiltapäivästä, kolmena päivänä viikossa. Silloin olisi oltava kotona. Lähetyksen toimittamisen aikaa ei pysty muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tilatkaa ne pakettinne noutotiskille älkääkä automaattiin ja jättäkää ne automaatit niille jotka hakee pakettinsa samana tai viimeistään seuraavana päivänä.
Kaveri seisottaa jatkuvasti pakettejaan ihan maksimi ajan automaatissa ja sen jälkeen vinkuu kun automaatit on aina täynnä ja hänen pakettinsa joudutaan toimittamaan toiseen automaattiin tai tiskille. Itse aiheutettuja ongelmia.
Koska se on Posti, sitä pitää haukkua. Koska Postia pitää aina haukkua. Posti on kuljetusfirmojen Lars Ulrich.
Täältä landelta pakettiautomaatti on 20 km:n päässä. Käyn hakemassa paketin saapumisilmoituksen jälkeen seuraavalla kerralla, kun minulla on siihen suuntaan kauppa-asiaa tai kun menen noutopaikan ohi työmaalle. Siihen saattaa kulua muutama päivä.
En aja pelkän paketin vuoksi 40 km, ellei se ole välttämätöntä. Siihen kuluisi turhaan rahaa ja aikaa. Tulisipa myös tarpeettomia päästöjä pakoputkesta.