Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinted on kyllä hyvä! Nämä kaikki sain alle satasella meidän perheenle

Vierailija
13.11.2025 |

Olen opiskelija jolla kaksi teinipoikaa ja rahat tiukilla. Vintedistä siis nämä talveksi: kolme Didrikssonsin talvitakkia, Rukan pitkä sadetakki, kolme paria kevyempiä goretex kenkiä ja kolme paria goretex talvikenkiä, nämä Merrell, Viking, Ecco. yhdet Nike max airit, kolmet ulkohousut. Niin, ja mulle Merrelin paljasjalkalkakengät sairaanhoitajan harkkoihin.

Ja siis nämä KAIKKI uusia tai uudenveroisia! Vitsit että oon onnellinen ettei tarvinnut ostaa kaupoista mitään!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*perheelle

ap

Vierailija
2/13 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jalkasieni kengistä kaupanpäälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Mun pitäs alkaa myymään, en oo vielä saanu aikaseks. Iso läjä olis vaatetta odottamassa. Ja paljon muutakin. Oikeastaan järkytyin nyt ekaa kertaa kun menin ullakolle,kuinka paljon siellä onkaan vaatetta jota kukaan ei käytä.

Vierailija
4/13 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saanut noita satasella.

Vierailija
5/13 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti noin halvalla myydään, en ymmärrä kuka jaksaa nähdä myymisen vaivan, mieluummin kippaisin vaatekeräykseen. Kuka voi käyttää kenenkään vanhoja kenkiä, pelkkä ajatus yököttää. 

Vierailija
6/13 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinted on kätevä myös myyjän näkökulmasta, kun ostaja maksaa postikulut ja järjestelmä luo automaattisesti Helposti-koodin jolla sitten voi paketin lähettää.

Vierailija
7/13 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille yököttelijöille: kirjoitin että vaatteet ja kengät UUSIA tai lähes uusia.

Ap

Vierailija
8/13 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti noin halvalla myydään, en ymmärrä kuka jaksaa nähdä myymisen vaivan, mieluummin kippaisin vaatekeräykseen. Kuka voi käyttää kenenkään vanhoja kenkiä, pelkkä ajatus yököttää. 

Mä olen vienyt paljon vaatetta vaatekeräykseen. Mut nyt ajattelin myydä. Jos myyn satakin vaatetta vintedissä 5ekpl, aika kiva. Ja mulla noita rytkyjä on. Tai siis oikeastaan aika käyttämättömiä. Joskus on ollu rahaa ja olen ostellut, kaapissa roikkuneet varmaan 10 vuotta,jos nyt joskus käytän,mut ei sitä päivää tule.

Vierailija
9/13 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirppikselle vein kerran 4kpl rintaliivejä, laitoin hinnaksi 50c kpl, meni kaikki.

Vierailija
10/13 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ihmeessä myyntiin kaikki turha! Mä tyhjensin kaikki kaapit pienistä ja käyttämättömäksi jääneistä vaatteista ja silläkin katoin osan ostoksistani. 

Ap

Vierailija
11/13 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että kengät voi pestä niin kuin muutkin vaatteet?

Vierailija
12/13 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin se pienikin raha on tarpeen. Mun kautta on mennyt tuhansia tarpeettomia tavaroita ja mikä on parempaa, että tavara saa käyttäjän ja minäkin saan jotain korvausta työstä ?

Nyt on taas yli 20 tavaraa, mitkä pitäisi laittaa vintediin

Vierailija
13/13 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinted on myös siinä hyvä että ei ole mitään turhaa puljaamista ostajien kanssa. Rahat tilille ja paketti postiin, thats it. Joko ostat tai et osta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi