Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakettiautomaatit ruuhkautuu

Vierailija
13.11.2025 |

Pakettiautomaatit ruuhkautuvat black weekin aikana. Postnord kehoittaakin noutamaan paketit heti ilmoituksen tultua. Kyllä nyt juttu vaan on niin että kuljen omien aikataulujen mukaan enkä jonkun käskystä. Se on vähän voivoi jos haku jää vika päivään. 

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, haen kun ehdin. En tosin aikonut tilata mitään. Sittenhän siitä alkaa seuraavaksi joulupakettien osalta sama ruuhka.

Vierailija
2/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paketti pitäisi hakea samanapäivänä sieltä kun ilmoitus tulee, ei 4 päivän päästä.

Vierailija
4/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se paketti pitäisi hakea samanapäivänä sieltä kun ilmoitus tulee, ei 4 päivän päästä.

Kyllä MINULLA on oikeus pitää pakettiautomaattia henkilökohtaisena varastona! MINÄ olen maksanut toimituskulut, niin totta kai aion ottaa kaiken hyödyn irti!

Vierailija
5/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sulle voi voi. Jännä kuiten, et ehdit vain ja ainoastaan juuri silloin vikana päivänä. Miten sattuikaan. Sattumoisin just sillon ei ole menoa. Mulle käy aina hyvä tuuri,kun viesti tulee niin olen jo puolen tunnin päästä hakemassa. Mä ainakin innoissani odotan ostoksiani ja haen heti kun voin.

Vierailija
6/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olet tuota mieltä, siirry kivijalkakauppoihin. Saat sen himoitsemasi tavaran heti mukaasi ostopäätöksen tehtyäsi.

Vierailija
7/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko mikä ero on "kehottaa" tai "käskyttää"?

Et vissiinkään.

Vierailija
8/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä(kin) kunnon riita aikaiseksi!

Vierailija
9/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jaksavat rutista ja valittaa, jos ja kun paketti on vähän myöhässä, ja etenkin, jos paketti on ohjattu väärään noutopaikkaan. Sitten ei kuitenkaan viitsitä/ehditä käydä hakemassa tärkeää ja kovasti odotettua pakettia, vaan vitkutellaan sen minkä kehtaa. Ei vaan jaksa ymmärtää.

Vierailija
10/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun paketit ovat täyttäneet kahdeskymmenesosan lokeron koosta. Suunnittelisin automaattiin puolet minilokeroita.

Vierailija
11/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se sulle voi voi. Jännä kuiten, et ehdit vain ja ainoastaan juuri silloin vikana päivänä. Miten sattuikaan. Sattumoisin just sillon ei ole menoa. Mulle käy aina hyvä tuuri,kun viesti tulee niin olen jo puolen tunnin päästä hakemassa. Mä ainakin innoissani odotan ostoksiani ja haen heti kun voin.

Näinhän se on ikityöttömillä, on aikaa lähteä heti paketinhakureissulle. Toista se on monella työssäkävijällä, saati jos käy töissä matkojen päästä tai jopa pendelöi.

Vierailija
12/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä m

Nyt lopetat puhumisen itsestäsi! Teidän kaikkien pitäisi murehtia nyt MINUN asioitani!

Vierailija
13/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen paketin sitten kun ehdin. Piste.

Vierailija
14/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun muistutit. Ajattelin tilata jotain ei black week -juttua nyt viikonloppuna, mutta taidan siirtää pari viikkoa eteenpäin.

Vierailija
15/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on ikityöttömillä, on aikaa lähteä heti paketinhakureissulle. Toista se on monella työssäkävijällä, saati jos käy töissä matkojen päästä tai jopa pendelöi.

🤣🤣 Teen vuorotyötä, anteeks kamalasti. Kun lähtee vasta yövuoroon, ehtii hakemaan. Arki vapaalla olen nytkin, ehtisi hakemaan. Iltavuoroon kun menen ja paketti ehtii tulemaan, katos taas ehtii hakemaan. Aamuvuoron jälkeenkin ehtii hakemaan. Ja katsos tilaan paketit aina tohon parinsadan metrin päähän kauppaan kotoani. 

Vierailija
16/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin yleensä hakemaan paketin mahdollisimman pian, mutta joskus venyy vähän pidemmälle.

Vierailija
17/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne käpykylään vailla palvelutiskejä voi kohta mitään enää tilata kun niitä kymmentä lokeroa panttaa koko viikon jotkut temutantat joiden pitänyt saada joku ihana ja halpa seinäkoriste.

Vierailija
18/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haen paketin sitten kun ehdin. Piste.

Onko oikeasti jotenkin typerän näköistä kirjoittaa lauseen perään "piste", ja kuvitella että se jotenkin nostaa sen merkitysarvoa?

Vierailija
19/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun automaatit on täynnä, niiden noutoaika lyhenee. Mikä on parempi vaihtoehto sille, että lähetykset siirretään kauas haettavaksi. Tai hankalaan paikkaan. 

Kerran minun painava tilaus oli siirretty kauppakeskuksen keskelle sijaitsevaan väliaikaiseen ruuhkapisteeseen. Ja kyllähän v!#utti, kun jouduin maksamaan parkkimaksun sen noutamiseksi. Sitten kärryt, mihin en yksin saanut sitä nostettua. Enkä tietenkään poiskaan, vaan se oli purettava sinne autoon.

Kaiken lisäksi aikaisemmat tilaukset oli jätetty kotiovelle. Nyt vaan tuli ilmoitus sieltä väliaikaisesta paikasta, että tuuppa hakee..

Vierailija
20/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun paketit ovat täyttäneet kahdeskymmenesosan lokeron koosta. Suunnittelisin automaattiin puolet minilokeroita.

Teille Temuttajille saisikin olla omat lokerot ja niihin kunnon maksut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi