Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vastustat prostituutiota?

Vierailija
13.11.2025 |

Miksi vastustat?

Kerrataan ensin faktat asiasta:

- Täysi-ikäinen ihminen saa päättää omasta kehostaan.

- Laillinen elinkeino kuten esim. hieroja tai fyssari.

- Voi valita omat työajat ja lomat.

- Työllistää hyvin ja voi tienata enemmän kuin lääkärit, DI:t yms

- Ei tarvitse käydä kouluja mikä säästää yhteiskunnan verorahoja.

- Ei tarvitse ottaa opintolainaa.

- Työosaaminen hyödynnettävissä myös ulkomailla.

- Työ on palveluammatti, joka ei juurikaan vaadi investointeja, joten kynnys alalle tuloon on matala.

Alalla on ikäviäkin ilmiöitä, kuten väkivallan uhka, mutta toisaalta uhka on olemassa myös muissa ammateissa kuten vartijoilla ja poliiseilla, jotka kohtaavat uhkaavia asiakkaita.

Kommentit (823)

Vierailija
701/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituution hyväksymisessä ei ole mitään järkeä ilman bordelleja. Ihan mahdotonta valvoa sitä, jos yksi käy kauppaa autossa, toinen hotellissa ja kolmas kotonaan. 

Vierailija
702/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa sinä mihin itse tämän väitteen perustat? Olen itse alalla ja tyhmempikin sen älyää että omaksi turvaksi ei päihteitä käytetä.

En minä ole väittänyt mitään, kommentoin vain sinun väitettäsi :D

Niin ammattilaiset tietävät että ei päihteiden vaikutuksena kannata esiintyä asiakkaan kanssa. Sitten on nämä narkkarit ja päihteiden käyttäjät erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pankkialalla hän oli varmaan yksin, alasti,  ja joukko pankkiasiakkaita rai s ka si ja pahoinpiteli vuorollaan. Kukaan ei auttanut vaikka hän huusi ja pyysi apua. Todella verrattavissa oleva juttu, en halua että lapseni menee pankkiin töihin.

Vierailija
704/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, pankkialalla hän oli varmaan yksin, alasti,  ja joukko pankkiasiakkaita rai s ka si ja pahoinpiteli vuorollaan. Kukaan ei auttanut vaikka hän huusi ja pyysi apua. Todella verrattavissa oleva juttu, en halua että lapseni menee pankkiin töihin.

Sulla ei ole käsitystä seksin myymisestä selvästikään. Asukkaat ovat suurin osa ihan tavallisia miehiä, ei mitään raiska aja narkkareita.

Vierailija
705/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole käsitystä seksin myymisestä selvästikään. Asukkaat ovat suurin osa ihan tavallisia miehiä, ei mitään raiska aja narkkareita.

Vierailija
706/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jaa-a. Suojelu on tässä tapauksessa eri tavalla ajattelevien jyräämistä ja heidän näkemyksensä mitätöimistä. Haluat suojella sellaisiakin, jotka eivät suojeluasi halua, vaan haluavat itse tehdä omat valintansa."

Jos lapsi on laittamassa kättään kuumalle levylle, varoitatko sä häntä vai et?

On teoreettinen mahdollisuus, ettei lasta satu tai että hän tykkääkin palamisesta, ja hänellä on oikeus polttaa itseään.

Nyt ei puhuta lapsista, eikä ihmiskaupan uhreista, vaan ihan tavallisista aikuisista ihmisistä jotka itse tekevät omat päätöksensä. Voisit jättää heidän suojelemisensa vähän vähemmälle. Mutta vertauksesi antoi idean. Kun suojeluviettisi on niin suuri, niin keskittäsit kaiken tarmosi lasten suojelemiseen yhtä antaumuksella ja tunteen palolla kuin tähän asiaan. Lapsia saa, ja pitää suojella. He ovat riippuvaisia aikuisista, ja heidän valtansa alla. He eivät voi itse päättää, joten he tarvitsevat suojelua. Suojele heitä, ja anna aikuisten ihmisten itse valita miten haluavat elää, ja miten ansaita elantonsa.

Vierailija
707/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon käsitystä siitä. Taas sulla sama kirjoitusvirhe, asukkaat 😂 

Vierailija
708/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon käsitystä siitä. Taas sulla sama kirjoitusvirhe, asukkaat 😂 

Kyllä, sanakirja. Ja kuka sinä olet? Liityin keskuteluun vasta. Koen että nautin itse seksistä asiakkaan kanssa. Päihteitä emme käytä.

Vierailija
709/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jaa-a. Suojelu on tässä tapauksessa eri tavalla ajattelevien jyräämistä ja heidän näkemyksensä mitätöimistä. Haluat suojella sellaisiakin, jotka eivät suojeluasi halua, vaan haluavat itse tehdä omat valintansa."

Jos lapsi on laittamassa kättään kuumalle levylle, varoitatko sä häntä vai et?

On teoreettinen mahdollisuus, ettei lasta satu tai että hän tykkääkin palamisesta, ja hänellä on oikeus polttaa itseään.

Nyt ei puhuta lapsista, eikä ihmiskaupan uhreista, vaan ihan tavallisista aikuisista ihmisistä jotka itse tekevät omat päätöksensä. Voisit jättää heidän suojelemisensa vähän vähemmälle. Mutta vertauksesi antoi idean. Kun suojeluviettisi on niin suuri, niin keskittäsit kaiken tarmosi lasten suojelemiseen yhtä antaumuksella ja tunteen palolla kuin tähän asiaan. Lapsia saa, ja pitää suojella. He ovat riippuvaisia aikuisista, ja heidän va

Mun parittajakin halusi suojella lapsia. Se sanoi yhdelle miehelle, joka yritti myydä tytärtään, että se kuohii äijältä munat irti omalla veitsellä.

Vierailija
710/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Halventaa ja alentaa naiseutta kollektiivisesti ja yksilötasolla

2. Lukuisat väärinkäytökset, ihmisoikeusrikokset, pedariuden ja yleisen seksuaalisen moraalittomuuden lisääntyminen

3. Vääristää naisen käsitystä elämästä, toimeentulosta, välittämisestä ja huolenpidosta, sekä erityisesti rakkaudesta

4. Ehdollistaa ja ohjelmoi naisen käyttäytymään itselleen vahingollisilla tavoilla

Sin against the body: Sexual immorality is specifically called a sin against one's own body because it defiles this temple and unites the person with a harlot, in the biblical sense of sinning outside of God's will.

"Every other sin... is outside the body": The Bible contrasts sexual immorality with other sins, stating that while other sins may be committed by the body, sexual sin is uniquely a sin against the body itself. 

Miksi ihmeessä puhut vain naisista? Oletko jotenkin yksinkertainen?

Vierailija
711/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankuttajan kaaliin ei millään mahdu, että seksi ei ole sama asia kuin seksipalveluiden myyminen. Seksistä tykätään ja nautitaan, ei prostituutiosta.

Toivottavasti tämä on vain yksi vähäjärkinen. On kauhistuttava ajatus, että miehet yleisesti kuvittelisivat jotain sen suuntaista.

Osa seksiä myyvistä naisista nauttii myös itse siitä. 

Ehkä, jos itse valitsee tarkoin asiakkaansa. Jos tarjolla on komeita ja rikkaita, seksin saralla taitavia miehiä, niin miksi ei nauttisi?

Vierailija
712/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se ei ole Luojan tahdon mukaista toimintaa ja siitä ei koidu siunausta kenellekään, vaan päinvastoin paljon negatiivisia lieve-ilmiöitä. 

uskis

Tämähän on valhe. Jeesus nimenomaan hengaili prostituoitujen kanssa.

Mutta ei siksi, että olisi pitänyt prostituutiota hyvänä asiana. Vaan parantaakseen.

Vierailija
713/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankuttajan kaaliin ei millään mahdu, että seksi ei ole sama asia kuin seksipalveluiden myyminen. Seksistä tykätään ja nautitaan, ei prostituutiosta.

Toivottavasti tämä on vain yksi vähäjärkinen. On kauhistuttava ajatus, että miehet yleisesti kuvittelisivat jotain sen suuntaista.

Ehkä, jos itse valitsee tarkoin asiakkaansa. Jos tarjolla on komeita ja rikkaita, seksin saralla taitavia miehiä, niin miksi ei nauttisi?

Tämä juuri. Itse valitsen asiakkaani ja nautin seksistä heidän kanssaan. Raha on sivuseikka, vaikka ilman sitä en hommaa tekisi.

Vierailija
714/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se ei ole Luojan tahdon mukaista toimintaa ja siitä ei koidu siunausta kenellekään, vaan päinvastoin paljon negatiivisia lieve-ilmiöitä. 

uskis

Tämähän on valhe. Jeesus nimenomaan hengaili prostituoitujen kanssa.

Mutta ei siksi, että olisi pitänyt prostituutiota hyvänä asiana. Vaan parantaakseen.

Juuri niin. Hän halusi auttaa, parantaa, olla syrjittyjen puolella. Ei häpäistä heitä, kuten muut tekivät.

Vierailija
715/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri. Itse valitsen asiakkaani ja nautin seksistä heidän kanssaan. Raha on sivuseikka, vaikka ilman sitä en hommaa tekisi.

Tarkoitat kai, että itse valitset h u o rasi. Netistä ja otat aina uuden ja halvimman.

Papparainen
716/823 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan toisen alistamista ja orjuuttamista.

Sen sijaan en pidä prostituutiona sitä, että hyvällä eläkkeelläni ja säästöilläni sponsoroin yh-mammaa ja hän antaa minulle sitä, mitä leskiukko kaipaa, seksiä paljaalla pippelillä. 

Vierailija
717/823 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat kai, että itse valitset h u o rasi.

Olen itse maksullinen ja valitsen asiakkaani. Mieshuor at varmasti myös sitä tekevät, heillä tosin ei ole niin paljon valinnanvaraa kun meillä naisilla.

Vierailija
718/823 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papparainen kirjoitti:

Sen sijaan en pidä prostituutiona sitä, että hyvällä eläkkeelläni ja säästöilläni sponsoroin yh-mammaa ja hän antaa minulle sitä, mitä leskiukko kaipaa, seksiä paljaalla pippelillä. 

Oikeat ammattilaiset eivät anna paljaalla. Narkkarit ja päihdeongelmaiset kyllä. Elämänhallinta ongelmat paistavat silloin.

Papparainen
719/823 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papparainen kirjoitti:

Oikeat ammattilaiset eivät anna paljaalla. Narkkarit ja päihdeongelmaiset kyllä. Elämänhallinta ongelmat paistavat silloin.

Ei hän olekaan mikään ammattilainen. Maksan niin paljon, että hänen ei tarvitse nussia muita. Jos nussii, niin kumin kanssa. 

Vierailija
720/823 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papparainen kirjoitti:

Prostituutiota kannattavien jutuissa ei paljoa logiikka loista. Jos päihdeongelmainen prostituoitu ei ole ammattilainen, päteekö tämä myös kaikilla muilla aloilla? Päihdeongelmainen professori on siis vain alan harrastelija jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi