Miksi vastustat prostituutiota?
Miksi vastustat?
Kerrataan ensin faktat asiasta:
- Täysi-ikäinen ihminen saa päättää omasta kehostaan.
- Laillinen elinkeino kuten esim. hieroja tai fyssari.
- Voi valita omat työajat ja lomat.
- Työllistää hyvin ja voi tienata enemmän kuin lääkärit, DI:t yms
- Ei tarvitse käydä kouluja mikä säästää yhteiskunnan verorahoja.
- Ei tarvitse ottaa opintolainaa.
- Työosaaminen hyödynnettävissä myös ulkomailla.
- Työ on palveluammatti, joka ei juurikaan vaadi investointeja, joten kynnys alalle tuloon on matala.
Alalla on ikäviäkin ilmiöitä, kuten väkivallan uhka, mutta toisaalta uhka on olemassa myös muissa ammateissa kuten vartijoilla ja poliiseilla, jotka kohtaavat uhkaavia asiakkaita.
Kommentit (823)
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska vain tavalla tai toisella traumatisoinut, vääristyneen suhteen kehoonsa ja itseensä omaava ihminen myy seksiä. En usko hetkeäkään, etteikö näin olisi, vaikka kuka väittäisi, että omasta vapaasta tahdostaan näin tekee. Esim. seksuaalisen hyväksikäytön uhrit usein ajautuvat alalle. Tervettä?
Vääristynyttä seksuaalisuutta on myydä seksiä ja ostaa seksiä. Ihmiskaupan uhrit yleisiä alalla. Miksi tukisit sitä? Ai niin. Oman hetkellisen himon takia. Alhaista.
Sinulla on selvästi vääristynyt kuva itsestäsi kun sitä muille tuputat koko ajan. Edelleen on ihmiskaupan uhreja ja paritettuja myyjiä. Sitten olemme me jotka tekevät toisen työn ohella lisätienestiksi ja nauttivat seksistä. Sinun näkemyksesi ei ole se ainua oikea. Edellenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon olennaisempi kysymys on: miksi puolustat prostituutiota?
Miehet, koska haluaa käyttää niiden palveluita.
Naiset, koska ?? Ovat olleet prostituoituja ja eivät halua hävetä menneisyyttään?
Jos itse olisin nyt prostituoitu, en hehkuttaisi alaa. Haluisin pitää itse ne turvalliset asiakkaat enkä kilpailua.
Ka tämä koskee naisiakin. Maksavathan naisetkin seksistä.
Kyllä koskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuttajan kaaliin ei millään mahdu, että seksi ei ole sama asia kuin seksipalveluiden myyminen. Seksistä tykätään ja nautitaan, ei prostituutiosta.
Toivottavasti tämä on vain yksi vähäjärkinen. On kauhistuttava ajatus, että miehet yleisesti kuvittelisivat jotain sen suuntaista.
Osa seksiä myyvistä naisista nauttii myös itse siitä.
Ehkä, jos itse valitsee tarkoin asiakkaansa. Jos tarjolla on komeita ja rikkaita, seksin saralla taitavia miehiä, niin miksi ei nauttisi?
Tuota ei voi koskaan tietää etukäteen. Ja vaikka asiakas olisi maailman komein ja paras seksissä, ei nainen automaattisesti kiihotu, ja tällöin hän ei nauti seksistä.
Tämä taas pitää myös paikkaansa parisuhteessakin, ei pelkästään seksin myynnissä.
Parisuhteessa ei ole mitään pakkoa alkaa harrastaa seksiä tiettynä aikaa, jos ei huvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuttajan kaaliin ei millään mahdu, että seksi ei ole sama asia kuin seksipalveluiden myyminen. Seksistä tykätään ja nautitaan, ei prostituutiosta.
Toivottavasti tämä on vain yksi vähäjärkinen. On kauhistuttava ajatus, että miehet yleisesti kuvittelisivat jotain sen suuntaista.
Ehkä, jos itse valitsee tarkoin asiakkaansa. Jos tarjolla on komeita ja rikkaita, seksin saralla taitavia miehiä, niin miksi ei nauttisi?
Tuota ei voi koskaan tietää etukäteen. Ja vaikka asiakas olisi maailman komein ja paras seksissä, ei nainen automaattisesti kiihotu, ja tällöin hän
Ei maksullisenkaan ole, hän itse päättää asukkaistaan ja aikataulustaan. Lieveilmiöit sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota ei voi koskaan tietää etukäteen. Ja vaikka asiakas olisi maailman komein ja paras seksissä, ei nainen automaattisesti kiihotu, ja tällöin hän
Ei maksullisenkaan ole, hän itse päättää asiakkaista ja aikataulustaan. Lieveilmiöit sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on helppo indikaattori. Suosittelisitko ko. uraa tyttärellesi, pojallesi, äidillesi, isälleni, mummollesi, veljellesi tai sisarellesi, lapsenlapsellesi?
Miksi et?
Todella typerä indikaattori.
Sinulle suosittelen, että imet paskaista munaa.
Kuvitellaanpas hetki.
Punaniska persumielinen valkoihoinen on ulosotossa. Ei keksi muuta keinoa, kuin alkaa myydä itseään.
Asiakkaina on mustia, valkoisia vihaavia miehiä, jotka käyttäytyvät mahdollisimman nöyryyttävästi.
Onko tuo sen punaniskan mielestä jotenkin kannatettava keino hommata rahaa?
Sillä monen naisen vaihtoehto on ottaa asiakkaaksi myös naisia vihaavia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska vain tavalla tai toisella traumatisoinut, vääristyneen suhteen kehoonsa ja itseensä omaava ihminen myy seksiä. En usko hetkeäkään, etteikö näin olisi, vaikka kuka väittäisi, että omasta vapaasta tahdostaan näin tekee. Esim. seksuaalisen hyväksikäytön uhrit usein ajautuvat alalle. Tervettä?
Vääristynyttä seksuaalisuutta on myydä seksiä ja ostaa seksiä. Ihmiskaupan uhrit yleisiä alalla. Miksi tukisit sitä? Ai niin. Oman hetkellisen himon takia. Alhaista.
Sinulla on selvästi vääristynyt kuva itsestäsi kun sitä muille tuputat koko ajan. Edelleen on ihmiskaupan uhreja ja paritettuja myyjiä. Sitten olemme me jotka tekevät toisen työn ohella lisätienestiksi ja nauttivat seksistä. Sinun näkemyksesi ei ole se ainua oikea. Edellenkään.
Olet sairas. Hakeudu hoitoon.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, pankkialalla hän oli varmaan yksin, alasti, ja joukko pankkiasiakkaita rai s ka si ja pahoinpiteli vuorollaan. Kukaan ei auttanut vaikka hän huusi ja pyysi apua. Todella verrattavissa oleva juttu, en halua että lapseni menee pankkiin töihin.
Sulla ei ole käsitystä seksin myymisestä selvästikään. Asukkaat ovat suurin osa ihan tavallisia miehiä, ei mitään raiska aja narkkareita.
Mulla on paljon käsitystä siitä. Taas sulla sama kirjoitusvirhe, asukkaat 😂
Kyllä, sanakirja. Ja kuka sinä olet? Liityin keskuteluun vasta. Koen että nautin itse seksistä asiakkaan kanssa. Päihteitä emme käytä.
Hyh hyh 🤢🤢🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on selvästi vääristynyt kuva itsestäsi kun sitä muille tuputat koko ajan. Edelleen on ihmiskaupan uhreja ja paritettuja myyjiä. Sitten olemme me jotka tekevät toisen työn ohella lisätienestiksi ja nauttivat seksistä. Sinun näkemyksesi ei ole se ainua oikea. Edellenkään.Olet sairas. Hakeudu hoitoon.
En ole sairas. Sinä olet kun tuputat omia mielipiteitäsi totuutena.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaanpas hetki.
Punaniska persumielinen valkoihoinen on ulosotossa. Ei keksi muuta keinoa, kuin alkaa myydä itseään.
Asiakkaina on mustia, valkoisia vihaavia miehiä, jotka käyttäytyvät mahdollisimman nöyryyttävästi.
Se on kivaa, helppoa rahaa ja he nauttivat seksistä. Mitä kovempaa jyystetään reikään, sen parempaa. Hyvää seksiä. Ihana sivutyö, ja asiakkaat voi itse valita ja ihan silloin, kun itselle sopii. Toisen työn ja opiskelujen ohella. Asiakkaat ovat kaikki komeita, rikkaita, hyviä sängyssä ja herrasmiehiä. Unelma-ammatti kenelle tahansa 😍🍆🧻
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset hyökkäävät toisia naisia vastaan?
Naisilla on elinkeinovapaus ja he haluavat tienata rahaa. Se ei ole keneltäkään toiselta naiselta mitään pois.
Sitten tulee huutelemaan kateelliset nirppanokat ja fundikset, että nämä naiset muka ovat uhreja, vaikka he ovat itsenäisiä naisia, jotka vapaaehtoisesti tekevät työtään.
Naisvihaa on jo liikaa maailmassa ja todella harmillista että jotkut naiset haluavat kampittaa naisten voimaantumista ja tasa-arvon parantumista! Suomessa ei olisi ikinä naisten oikeudet edenneet, jos öyhöttäjät olisivat saaneet päättää. Ensin vastustettiin housuja naisille, vastustettiin naisten oikeutta omaan rahaan, naisten oikeutta perintöön, jne. AINA on jotain naisten oikeutta vastustettu! Järjetöntä!
Myy sinä vain likaista lettuasi, mutta älä sitten leiki feministiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset hyökkäävät toisia naisia vastaan?
Naisilla on elinkeinovapaus ja he haluavat tienata rahaa. Se ei ole keneltäkään toiselta naiselta mitään pois.
Sitten tulee huutelemaan kateelliset nirppanokat ja fundikset, että nämä naiset muka ovat uhreja, vaikka he ovat itsenäisiä naisia, jotka vapaaehtoisesti tekevät työtään.
Naisvihaa on jo liikaa maailmassa ja todella harmillista että jotkut naiset haluavat kampittaa naisten voimaantumista ja tasa-arvon parantumista! Suomessa ei olisi ikinä naisten oikeudet edenneet, jos öyhöttäjät olisivat saaneet päättää. Ensin vastustettiin housuja naisille, vastustettiin naisten oikeutta omaan rahaan, naisten oikeutta perintöön, jne. AINA on jotain naisten oikeutta vastustettu! Järjetöntä!
Myy sinä vain likaista lettuasi, mutta älä sitten leiki feministiä.
Kyllä tällä feministillä on joku heiluvainen jalkojen välissä.
Horopersekö se siellä vakuuttelee pimp sansa puhtautta? Osui ja upposi siis 🤣🤣 Menepäs nyt vain hoitelemaan se seuraava ukonrähjä.
Siis kuinka paljon sitä seksiä pitää myydä että tulee toimeen? Velkasella tai ahneella se voikin olla aika paskanen homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaanpas hetki.
Se on kivaa, helppoa rahaa ja he nauttivat seksistä. Mitä kovempaa jyystetään reikään, sen parempaa. Hyvää seksiä. Ihana sivutyö, ja asiakkaat voi itse valita ja ihan silloin, kun itselle sopii. Toisen työn ja opiskelujen ohella. Asiakkaat ovat kaikki komeita, rikkaita, hyviä sängyssä ja herrasmiehiä. Unelma-ammatti kenelle tahansa 😍🍆🧻
Jos sukupuolet ois vaihdettu toisin päin, niin unelmahan se olis.
Incelmiehille suosittelen. Ei tarvi elää p uutteessa ja on varaa myös ostaa wc-paperia, eikä saippuaa tarvi jatkaa vedellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota ei voi koskaan tietää etukäteen. Ja vaikka asiakas olisi maailman komein ja paras seksissä,
Ei maksullisenkaan ole, hän itse päättää asukkaistaan ja aikataulustaan. Lieveilmiöit sitten erikseen.
Mutta jos hän on sopinut, että perjantaina kello 13-14 on seksiä herra X:n kanssa, niin sitten sitä on vaikkei tekisi mieli. Muuten katoaa asiakkaat.
Miksi muuten puhut asukkaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on selvästi vääristynyt kuva itsestäsi kun sitä muille tuputat koko ajan. Edelleen on ihmiskaupan uhreja ja paritettuja myyjiä. Sitten olemme me jotka tekevät toisen työn ohella lisätienestiksi ja nauttivat seksistä. Sinun näkemyksesi ei ole se ainua oikea. Edellenkään.En ole sairas. Sinä olet kun tuputat omia mielipiteitäsi totuutena.
You're in denial.
Tämä taas pitää myös paikkaansa parisuhteessakin, ei pelkästään seksin myynnissä.