Miksi vastustat prostituutiota?
Miksi vastustat?
Kerrataan ensin faktat asiasta:
- Täysi-ikäinen ihminen saa päättää omasta kehostaan.
- Laillinen elinkeino kuten esim. hieroja tai fyssari.
- Voi valita omat työajat ja lomat.
- Työllistää hyvin ja voi tienata enemmän kuin lääkärit, DI:t yms
- Ei tarvitse käydä kouluja mikä säästää yhteiskunnan verorahoja.
- Ei tarvitse ottaa opintolainaa.
- Työosaaminen hyödynnettävissä myös ulkomailla.
- Työ on palveluammatti, joka ei juurikaan vaadi investointeja, joten kynnys alalle tuloon on matala.
Alalla on ikäviäkin ilmiöitä, kuten väkivallan uhka, mutta toisaalta uhka on olemassa myös muissa ammateissa kuten vartijoilla ja poliiseilla, jotka kohtaavat uhkaavia asiakkaita.
Kommentit (823)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuttajan kaaliin ei millään mahdu, että seksi ei ole sama asia kuin seksipalveluiden myyminen. Seksistä tykätään ja nautitaan, ei prostituutiosta.
Toivottavasti tämä on vain yksi vähäjärkinen. On kauhistuttava ajatus, että miehet yleisesti kuvittelisivat jotain sen suuntaista.
Osa seksiä myyvistä naisista nauttii myös itse siitä.
Ehkä, jos itse valitsee tarkoin asiakkaansa. Jos tarjolla on komeita ja rikkaita, seksin saralla taitavia miehiä, niin miksi ei nauttisi?
Totta. Edelläkuvatut harvemmin joutuvat maksamaan seksistä ja ilmaisia naisia on jonoksi asti. 😆
Netissä on myös niin paljon sisältöä, että jos sitä tekee anonyymisti paljastamatta sijaintia eikä tule identifioiduksi, niin ei sitä kukaan enää 20 vuoden kuluttua löydä.
Siksi koska se on Jumalan tahdon vastaista.
Papparainen kirjoitti:
Vastustan toisen alistamista ja orjuuttamista.
Sen sijaan en pidä prostituutiona sitä, että hyvällä eläkkeelläni ja säästöilläni sponsoroin yh-mammaa ja hän antaa minulle sitä, mitä leskiukko kaipaa, seksiä paljaalla pippelillä.
"Antaa seksiä" kuulostaa yhtä infantiililtä kuin taapero pyytämässä äidiltä tissiä. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että sinulle kävi niin, itse suojaiduin hyvin ja kävin testeissä.
entinen ilotyttö
Vierailija kirjoitti:
Mikään suoja ei ole sataprosenttisen, eikä testeissä käyminen suojaa miltään, siellä vain todetaan onko nalli napsahtanut vai ei.
eri
Mutta säännöllinen testaaminen estää tautien leviämistä ja on siksi tärkeää. Olen mies ja 80-luvulla nuoruudessa ennen HI-virusta seksiä harrastettiin vähän kaikkien kanssa ilman suojausta. Tuloksena kaksi seksitautia. Onneksi hoidettavia. Veikkaan, että seksi turvallisuudesta huolehtivan alan ammattilaisen kanssa on paljon vastuullisempaa, kuin toistuvat irtosuhteet vasemmalle ja oikealle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papparainen kirjoitti:
Vastustan toisen alistamista ja orjuuttamista.
Sen sijaan en pidä prostituutiona sitä, että hyvällä eläkkeelläni ja säästöilläni sponsoroin yh-mammaa ja hän antaa minulle sitä, mitä leskiukko kaipaa, seksiä paljaalla pippelillä.
Oikeat ammattilaiset eivät anna paljaalla. Narkkarit ja päihdeongelmaiset kyllä. Elämänhallinta ongelmat paistavat silloin.
Prostituutiota kannattavien jutuissa ei paljoa logiikka loista. Jos päihdeongelmainen prostituoitu ei ole ammattilainen, päteekö tämä myös kaikilla muilla aloilla? Päihdeongelmainen professori on siis vain alan harrastelija jne.
Naurattaa kyllä nää jotka selittää ylpeinä olevansa oikeita alan ammattilaisia ihan kuin olisi opiskeltu vaativakin tutkinto. Kyllä jokainen seksin myyjä on ihan oikea ammattilainen, prostituutio ei ole mikään suojattu ja valvottu ammattinimike sentään.
Itse vastustan monesta syystä mutta yksi syy on omar kokemukset:
- olen joutunut seksuaslirikosten uhriksi tavallisena kokopäivätyössäkäyvänä harvoin juovana naisena
- jos näin tavallinen akka voi joutua uhriksi niin voin vain kuvitella mikö riski on sellaisilla jotka myy ittiä tai joilla on päihdeongelmia tai vaikka ollut jotain oppimusvaikeuksia
- minä olen nykyisin työkyvyttömänä kotona traumaperäisen stressihäiriön kanssa ja käyn terapiassa vaikka elämäni oli tätä ennen ns normaalia ja olin joko töissä tai wsim siivosin kotona
- kuka vaan voi joitua seksuaalirikoksen uhriksi myös me jotka käy kokoaikatöissä ja elävät kotielämää , sekdityössä ihminen on toeella avuton ja haavoittuva ja esimerkiksi makaavaa ihmistä on helppo satuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastusta, jos kyseessä on itsenäinen yrittäjä eikä paritettava. Seksityöntekijää (onlyfans mukaanlukien) en tosin kumppaniksi huolisi, mutta se nyt on eri asia.
Miksi et huolisi kumppaniksi seksityöläistä? Sehän on vaan itsenäinen yrittäjä kuten edellä sanoit.
Olen eri, mutta ajattelen samoin. Minäkään huolisi seksityöläistä kumppaniksi, mutta en silti vastusta sitä, jos joku haluaa seksityötä tehdä. Ei nämä asiat liity toisiinsa. Jokaisella on omat kriteerit kumppanin valinnassa. Joku muu ehkä ottaisi seksityöläisen kumppaniksi, tai sitten ei. Ei se, ettei itse halua seksityöläistä kumppaniksi, tai ettei edes halua käyttää seksityöläisen palveluita, tarkoita että vastustaisi työtä muiden tekemänä ja ostamana. On paljon asioita joita en tekisi itse, ja paljon asioita joita en kumppaniltani sietäisi, mutta se ei tarkoita että muut eivät saisi tehdä sellaista mitä minä en tekisi, tai että muut eivät saisi ottaa kumppanikseen sellaista henkilöä ketä minä en ottaisi.
Minua taas ei haittaisi yhtään, jos kumppanini olisi entinen seksityöntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
entinen ilotyttö
Vierailija kirjoitti:
Mikään suoja ei ole sataprosenttisen, eikä testeissä käyminen suojaa miltään, siellä vain todetaan onko nalli napsahtanut vai ei.
eri
Mutta säännöllinen testaaminen estää tautien leviämistä ja on siksi tärkeää. Olen mies ja 80-luvulla nuoruudessa ennen HI-virusta seksiä harrastettiin vähän kaikkien kanssa ilman suojausta. Tuloksena kaksi seksitautia. Onneksi hoidettavia. Veikkaan, että seksi turvallisuudesta huolehtivan alan ammattilaisen kanssa on paljon vastuullisempaa, kuin toistuvat irtosuhteet vasemmalle ja oikealle.
Niin, että jokaisen asiakkaan jälkeen sukupuolitautitesti?
Säännöllinen testaaminenkaan ei takaa taudittomuutta, jos testiin mennään tyyliin 1-2 kertaa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuttajan kaaliin ei millään mahdu, että seksi ei ole sama asia kuin seksipalveluiden myyminen. Seksistä tykätään ja nautitaan, ei prostituutiosta.
Toivottavasti tämä on vain yksi vähäjärkinen. On kauhistuttava ajatus, että miehet yleisesti kuvittelisivat jotain sen suuntaista.
Ehkä, jos itse valitsee tarkoin asiakkaansa. Jos tarjolla on komeita ja rikkaita, seksin saralla taitavia miehiä, niin miksi ei nauttisi?
Tuota ei voi koskaan tietää etukäteen. Ja vaikka asiakas olisi maailman komein ja paras seksissä, ei nainen automaattisesti kiihotu, ja tällöin hän ei nauti seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
entinen ilotyttö
Vierailija kirjoitti:
eri
Niin, että jokaisen asiakkaan jälkeen sukupuolitautitesti?
Säännöllinen testaaminenkaan ei takaa taudittomuutta, jos testiin mennään tyyliin 1-2 kertaa kuukaudessa.
Raskaustestitkin pitäisi tehdä vähintään kerran viikossa. Ja sitten on edessä mahdollisesti abortti tai elämä lapsen kanssa, jonka isää et tiedä tai joka ei ole vastuussa lapsesta, eli yksin joutuu elättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota ei voi koskaan tietää etukäteen. Ja vaikka asiakas olisi maailman komein ja paras seksissä, ei nainen automaattisesti kiihotu, ja tällöin hän ei nauti seksistä.
Tämä on totta. Eihän nainen halua aina seksiä edes sen rakastamansa miehenkään kanssa. Eikä huoralta kysytä, haluttaako juuri nyt. Sovitusta aikataulusta pitää pitää kiinni, tai asiakkaat kaikkoaa.
Paljon olennaisempi kysymys on: miksi puolustat prostituutiota?
Kunhan maksavat verot sun muut, niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse vastustan monesta syystä mutta yksi syy on omar kokemukset:
- olen joutunut seksuaslirikosten uhriksi tavallisena kokopäivätyössäkäyvänä harvoin juovana naisena
- jos näin tavallinen akka voi joutua uhriksi niin voin vain kuvitella mikö riski on sellaisilla jotka myy ittiä tai joilla on päihdeongelmia tai vaikka ollut jotain oppimusvaikeuksia
- minä olen nykyisin työkyvyttömänä kotona traumaperäisen stressihäiriön kanssa ja käyn terapiassa vaikka elämäni oli tätä ennen ns normaalia ja olin joko töissä tai wsim siivosin kotona
- kuka vaan voi joitua seksuaalirikoksen uhriksi myös me jotka käy kokoaikatöissä ja elävät kotielämää , sekdityössä ihminen on toeella avuton ja haavoittuva ja esimerkiksi makaavaa ihmistä on helppo satuttaa
Olen pahoillani, että sinulle on käynyt noin. Itselläni on myös traumoja, mutta ei mitään sinun kokemaasi verrattavaa :(
Jatkaisin viimeistä kohtaasi sillä, että jos käy huonosti, ja seksityöläinen raiskataan, eli tehdään jotain mihin hän ei ollut valmis, on vähän ankeaa mennä poliisille tekemään ilmoitusta ja selittää, ettei halunnutkaan seksiä vaikka otti rahat vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, koska haluaa käyttää niiden palveluita.
Naiset, koska ?? Ovat olleet prostituoituja ja eivät halua hävetä menneisyyttään?
Jos itse olisin nyt prostituoitu, en hehkuttaisi alaa. Haluisin pitää itse ne turvalliset asiakkaat enkä kilpailua.
Siksi koska vain tavalla tai toisella traumatisoinut, vääristyneen suhteen kehoonsa ja itseensä omaava ihminen myy seksiä. En usko hetkeäkään, etteikö näin olisi, vaikka kuka väittäisi, että omasta vapaasta tahdostaan näin tekee. Esim. seksuaalisen hyväksikäytön uhrit usein ajautuvat alalle. Tervettä?
Vääristynyttä seksuaalisuutta on myydä seksiä ja ostaa seksiä. Ihmiskaupan uhrit yleisiä alalla. Miksi tukisit sitä? Ai niin. Oman hetkellisen himon takia. Alhaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, koska haluaa käyttää niiden palveluita.
Naiset, koska ?? Ovat olleet prostituoituja ja eivät halua hävetä menneisyyttään?
Jos itse olisin nyt prostituoitu, en hehkuttaisi alaa. Haluisin pitää itse ne turvalliset asiakkaat enkä kilpailua.
Ka tämä koskee naisiakin. Maksavathan naisetkin seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
entinen ilotyttö
Vierailija kirjoitti:
eri
Niin, ett
Sama koskee yhdenyön suhteita. Harva edes viitsii sen yhden kerran kuukaudessa käydä testeissä toisin kuin hu orat.
Moniko asiakas tajuaa, että palvelun tarjoaja käyttää piristeitä?