Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vastustat prostituutiota?

Vierailija
13.11.2025 |

Miksi vastustat?

Kerrataan ensin faktat asiasta:

- Täysi-ikäinen ihminen saa päättää omasta kehostaan.

- Laillinen elinkeino kuten esim. hieroja tai fyssari.

- Voi valita omat työajat ja lomat.

- Työllistää hyvin ja voi tienata enemmän kuin lääkärit, DI:t yms

- Ei tarvitse käydä kouluja mikä säästää yhteiskunnan verorahoja.

- Ei tarvitse ottaa opintolainaa.

- Työosaaminen hyödynnettävissä myös ulkomailla.

- Työ on palveluammatti, joka ei juurikaan vaadi investointeja, joten kynnys alalle tuloon on matala.

Alalla on ikäviäkin ilmiöitä, kuten väkivallan uhka, mutta toisaalta uhka on olemassa myös muissa ammateissa kuten vartijoilla ja poliiseilla, jotka kohtaavat uhkaavia asiakkaita.

Kommentit (823)

Vierailija
601/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa prostituutio on laillista. Saa sitä silti vastustaa, koska lähtökohtaisesti haitat ovat niin suuret, ettei sitä kannata suositella kenellekään elinkeinoksi edes lyhytaikaisesti. Suomessa ei ole kenenkään tarpeen h**rata. Tilastot eivät valehtele, vaikka aineisto sisältää aina poikkeuksia. 

Ei ole pakko tehdä mitään Suomessa, toiset taas nauttivat työstään tai haluavat tehdä sitä ihan vapaehtoisesti. Toiset tekevät

Lopetin koska löysin itselleni sopivan miehen ja koska tienaan hyvin nykyisessä ammatissani. Tein siis toisena työni seksityötä. Ja niin ostin asunnon, auton ja säästöön jäi vielä eläkepäivikseen plus nykyiset tulot. Näillä pärjää enemmän kuin hyvin!

entinen ilotyttö

Vierailija
602/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa prostituutio on laillista. Saa sitä silti vastustaa, koska lähtökohtaisesti haitat ovat niin suuret, ettei sitä kannata suositella kenellekään elinkeinoksi edes lyhytaikaisesti. Suomessa ei ole kenenkään tarpeen h**rata. Tilastot eivät valehtele, vaikka aineisto sisältää aina poikkeuksia. 

Ei ole pakko tehdä mitään Suomessa, toiset taas nauttivat työstään tai haluavat tehdä sitä ihan vapaehtoisesti. Toiset tekevät hommia sairaalassa toiset myyvät itseään. Moni haluaa myydä täällä itseään vapaehtoisesti. Helppoa rahaahan se on.

Kaukan

Tiedän, jotkut harvat eivät harrasta, mutta heidän kumppaninsa ovat hyvinkin saattaneet harrastaa. Itsekin tiedän useampia ihmisiä, jotka saivat herpeksensä tyyliin ensimmäiseltä kumppaniltansa.

Mitä sitten? On ihan normaalia käydä testeissä uuden suhteen alussa, ja viimeistään ennen kuin jätetään kortsu pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ketjussa kysytään, miksi vastustat prostituutiota, mutta kun kertoo miksi vastustaa, niin aletaan haukkua. Lesboksi, raivohulluksi, rouvaksi jonka mies käy huorissa, läskiksi ja kateelliseksi ämmäksi etc. etc.

Vastustan prostituutiota, koska olen entinen alan ammattilainen ja tiedän mitä se on. Siksi. Seksin ostaminen pitäisi kriminalisoida. 

Olen pahoillani kokemuksestasi. Ja olen pahoillani siitä, että suakin tullaan tässä ketjussa haukkumaan, koska et ole samaa mieltä seksinoston puolustajien kanssa.

Vierailija
604/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko tehdä mitään Suomessa, toiset taas nauttivat työstään tai haluav

Lopetin koska löysin itselleni sopivan miehen ja koska tienaan hyvin nykyisessä ammatissani. Tein siis toisena työni seksityötä. Ja niin ostin asunnon, auton ja säästöön jäi vielä eläkepäivikseen plus nykyiset tulot. Näillä pärjää enemmän kuin hyvin!

entinen ilotyttö

Miksi vaihdoit ammattia, jos huoraus oli  niin hohdokasta ja seksi on vaan seksiä?

Vierailija
605/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ketjussa kysytään, miksi vastustat prostituutiota, mutta kun kertoo miksi vastustaa, niin aletaan haukkua. Lesboksi, raivohulluksi, rouvaksi jonka mies käy huorissa, läskiksi ja kateelliseksi ämmäksi etc. etc.

Vastustan prostituutiota, koska olen entinen alan ammattilainen ja tiedän mitä se on. Siksi. Seksin ostaminen pitäisi kriminalisoida. 

Sinä edustat toistaiseksi niitä harvoja asiallisisempia argumentoijia, jos et ole sattunut huomaamaan. Miksi ylipäätään toimit ammatilaisena alalla jos se kerran oli niin hirveätä?

- Jouduin hyväksikäytetyksi jo lapsena

- Olin aloittaessani hyvin vaikeassa taloudellisessa tilanteessa

- Minulla oli päihdeongelma, jota tietysti seksin myyminen ruokki, sitä ei pysty tekemään aina selvinpäin

- Seksin myymisestä on vaikea irrottautua. Se on aina päällimmäisenä mielessä, kun on rahan tarvetta

Vierailija
606/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko tehdä mitään Su

Koska toisessa ammatissa pystyn tekemään etätyötä ja seksiin myyntiä ei pysty tekemään etänä plus tienaan nykyisessä työssäni myös normaalia palkkaa enemmän.

entinen ilotyttö

Vierailija
607/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani kokemuksestasi. Ja olen pahoillani siitä, että suakin tullaan tässä ketjussa haukkumaan, koska et ole samaa mieltä seksinoston puolustajien kanssa.

Kiitos myötätunnosta. Kukaan tässä ketjussa perseen myymistä ihannoivista pelleistä ei laittaisi tytärtään sitä tekemään. Niin kivaa työtä se on. Mutta tyttären kaverilta voisi jo ostaa pil lua.

Vierailija
608/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani kokemuksistani ja toivottavasti olet saanut apua päihderiippuvuuteen. Itse olen absolutisti aina ollut ja alkoholi tai päihteet yleensä eivät ole hyvä yhdistelmä seksin myynnin kanssa. Tulee helpommin hyväksikäytetyksi.

entinen ilotyttö

Vierailija
609/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin?

Tankotanssi ja OF on ollut jo pitkään julkisesti esillä.

Ei niitä cv kannata laittaa eikä myöntää harrastavansa, mutta on se sallittua.

Vierailija
610/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan edellisen tyypin.

Olen pahoillani kokemuksistasi ja toivottavasti olet saanut apua päihderiippuvuuteen. Itse olen absolutisti aina ollut ja alkoholi tai päihteet yleensä eivät ole hyvä yhdistelmä seksin myynnin kanssa. Tulee helpommin hyväksikäytetyksi.

entinen ilotyttö

Vierailija
611/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan edellisen typon.

Olen pahoillani kokemuksistasi ja toivottavasti olet saanut apua päihderiippuvuuteen. Itse olen absolutisti aina ollut ja alkoholi tai päihteet yleensä eivät ole hyvä yhdistelmä seksin myynnin kanssa. Tulee helpommin hyväksikäytetyksi.

entinen ilotyttö

Vierailija
612/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on terveyskysymys ja ammatti ei kaikille sovi varsinkaan ihmisille, jotka "mystifioivat" ja "hengellistävät" erotiikkaa. Objektiivisesti katsottuna on fyysisesti vaativa ammatti ja lisäksi on viheliäiset taudit riesana. Itseeni on käyty käsiksi toisella alalla, että näen, että monessa muussakin ammatissa on väkivallan uhka.

Vierailija
613/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pohtinut, onko of niin suosittu naistekijöiden keskuudessa siksi, että se eliminoi miehen fyysisen läsnäolon ja täten väkivallan vaara tai tautien saamisen mahdollisuus katoaa.

Perinteisessä muodossa taas isona ongelmana on turvallisuus/taudit voisin kuvitella. 

OF tarjoaa kaikki naiseuden parhaat edut: saat ihailua, saat rahaa, saat toteuttaa naiseuttasi ja leikkiä seksuaalisuudellasi - turvaetäisyydeltä. En ihmettele lainkaan miksi se on niin suosittua, se puree naiseuden ytimessä. Enkä näe ilmiötä edes mitenkään pahana, aika viatonta se lopulta on.

Naiseuden ydin on siis seksuaalisuus, ja naiseuden parhaat edut liittyvät seksiin? Kuulostaa juuri sen lajin seksismiltä, josta on vuosisatoje

Naiskuva teillä raivolesboilla ei ole edes mikään naiskuva vaan raivolesbokuva.

Aika väsynyttä.

Vierailija
614/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo haukkuminen kertoo vain haukkujista itsestään ja heidän huonosta itsetunnostaan.

Vierailija
615/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä edustat toistaiseksi niitä harvoja asiallisisempia argumentoijia, jos et ole sattunut huomaamaan. Miksi ylipäätään toimit ammatilaisena alalla jos se kerran oli niin hirveätä?

- Jouduin hyväksikäytetyksi jo lapsena

- Olin aloittaessani hyvin vaikeassa taloudellisessa tilanteessa

- Minulla oli päihdeongelma, jota tietysti seksin myyminen ruokki, sitä ei pysty tekemään aina selvinpäin

- Seksin myymis

Ok, eli olit alalla vastoin tahtoasi, pakon edessä. Sanomattakin selvää ettei se mitään huvia silloin ole, eivät nuo hommat kaikille sovi, sitä ei kai kukaan täällä ole väittänytkään missään vaiheessa. Alalla täysin vapaaehtoisesti toimivan näkökulma taas on toisenlainen.

Vierailija
616/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pohtinut, onko of niin suosittu naistekijöiden keskuudessa siksi, että se eliminoi miehen fyysisen läsnäolon ja täten väkivallan vaara tai tautien saamisen mahdollisuus katoaa.

Perinteisessä muodossa taas isona ongelmana on turvallisuus/taudit voisin kuvitella. 

OF tarjoaa kaikki naiseuden parhaat edut: saat ihailua, saat rahaa, saat toteuttaa naiseuttasi ja leikkiä seksuaalisuudellasi - turvaetäisyydeltä. En ihmettele lainkaan miksi se on niin suosittua, se puree naiseuden ytimessä. Enkä näe ilmiötä edes mitenkään pahana, aika viatonta se lopulta on.

Naiseuden ydin on siis seksuaalisuus, ja naiseuden parhaat edut liittyvät seksiin? Kuulosta

"Naiskuva teillä raivolesboilla ei ole edes mikään naiskuva vaan raivolesbokuva."

Aika väsynyttä.

Mutta totta

Vierailija
617/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska toisessa ammatissa pystyn tekemään etätyötä ja seksiin myyntiä ei pysty tekemään etänä plus tienaan nykyisessä työssäni myös normaalia palkkaa enemmän.

entinen ilotyttö

Miten niin ei pysty tekemään etänä, mitäs muuta se OF sitten on. Huonoja selityksiä, mikään jutuissasi ei kuulosta uskottavalta.

Vierailija
618/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos myötätunnosta. Kukaan tässä ketjussa perseen myymistä ihannoivista pelleistä ei laittaisi tytärtään sitä tekemään. Niin kivaa työtä se on. Mutta tyttären kaverilta voisi jo ostaa pil lua.

Jos itselläni olisi tytär, en kauheasti paheksuisi, jos hän tienaisi opiskelurahoja seksiä myymällä.

Vierailija
619/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entinen ilotyttö

Miten niin ei pysty tekemään etänä, mitäs muuta se OF sitten on. Huonoja selityksiä, mikään jutuissasi ei kuulosta uskottavalta.

Minua ei kiinnosta tehdä Of, miksi tekisin. Jos joskus siihen on intressejä ja mies haluaa mukaan niin mikä ettei. 

entinen ilotyttö

Vierailija
620/823 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se juuri muuten eroaisi miesten kesken suositun opiskelijatytön arjesta kuin että seksistä saisi rahaa.