Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia?

Vierailija
13.11.2025 |

Mitä ihmettä täs pitäisi tehdä? Peruasiat ok käyn 2 työssä. Liikun vähä urheilen jne. Olen 194 cm pitkä. Mutta tuntuu pahalta. Kiinnostus aina yksipuolista.

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhjäpäänä et saa naista. Olen yrittänyt ehdottaa sinulle että alkaisit yrittää sivistää itseäsi, mutta olet ilmoittanut ettet esim. lue kirjallisuutta. Tiedoksesi että taidemuseoissa, gallerioissa ja kirjastoissa käy naisia joita voisit pyytää kahville. Ehkä joku antaisi sinulle pesää jos kokisi sinut kiinnostavaksi.

Vaan ei.

Aikamoiset päättelyt muutamasta tuntemattoman ihmisen kirjoittamasta sanasta!

Harvoin on kukaan ollut noin töykeä edes täällä vauvojen palstalla. Kuka sä oikein luulet olevasi?

Olen seurannut näitä ulinaketjujasi, tollo. Tällä kertaa jätit pois ne 46 tonnin velat. Luuletko että ne lisäävät vetovoimaasi?

Kukako luulen olevani? En kukaan. Tiedän olevani nainen jolla on kokemusta miehistä. Ei minullekaan riitä että mies väittää olevansa komea ja 194 cm pitkä ei mitään korvien välissä. Sinulta en viitsisi tarkistaa edes mitä sinulla on jalkojesi välissä.

Vierailija
82/143 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jo lopettanut naisten hakkaamisen?

Oletko jo itse lopettanut miesten pettämisen, zoofiili?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisia vaan kiinnosta vaikka mitä tekisi laihduttaisi ja käy salilla ja töissä.?

Ehkäpä nuo asiat eivät olekaan naisten ykköskriteerejä vaikka palstan pojat ovat niin vuosia jankuttaneet?

Vierailija
84/143 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei kuulu "saada" yhtään mitään. 

Sitä joko tapaa jonkun jonka kanssa haluaa viettää aikaa tai sitten ei.  

Aivan, naisia ei saada vaan niille annetaan.. penistä.   terveisintuloa Ahmed

Vierailija
85/143 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhjäpäänä et saa naista. Olen yrittänyt ehdottaa sinulle että alkaisit yrittää sivistää itseäsi, mutta olet ilmoittanut ettet esim. lue kirjallisuutta. Tiedoksesi että taidemuseoissa, gallerioissa ja kirjastoissa käy naisia joita voisit pyytää kahville. Ehkä joku antaisi sinulle pesää jos kokisi sinut kiinnostavaksi.

Vaan ei.

Harvoin on kukaan ollut noin töykeä edes täällä vauvojen palstalla. Kuka sä oikein luulet olevasi?

Olen seurannut näitä ulinaketjujasi, tollo. Tällä kertaa jätit pois ne 46 tonnin velat. Luuletko että ne lisäävät vetovoimaasi?

Kukako luulen olevani? En kukaan. Tiedän olevani nainen jolla on kokemusta miehistä. Ei minullekaan riitä että mies väittää olevansa

Mikäs tuossa pituudessa nyt noin meni tunteisiin? Eikös 190cm ole aivan perusvaatimus edes ensimmäisille treffeille, niinhän te aina miehiltä vaaditte. Hmpff.

Vierailija
86/143 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ, pituus ja urheilu eivät vielä yksinään tee kenestäkään kiinnostavaa. Mitkä ovat intohimosi, mitkä ovat unelmasi ja elämäntavoitteesi? Millaiset ovat sosiaaliset -ja keskustelutaitosi, osaatko käydä syviä keskusteluja? Oletko empaattinen ja omaatko hyvät käytöstavat? 

Vastaus noihin kaikkiin kysymyksiinne on toki kyllä, mitäs itse osaat muuta kuin kysellä tyhmiä, onko sulla vieläkin kyselyikä päällä?

Vierailija
87/143 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista naisista kiinnostut ja mikä heistä tekee kiinnostavia? Tuohon esittämääsi kysymykseen on vaikea vastata. Eri naiset kiinnostuvat eri miehistä, eikä se kiinnostus tule siitä, että muutamat perusasiat täyttyvät, vaan ihmissuhteissa on kyse kahden eri persoonan välisestä kemiasta ja vetovoimasta.

Itselläni oli vähän aikaa sitten tilanne, että yksi urheilullinen mies olisi halunnut tavata, mutta minua ei kiinnostanut, koska meillä ei ollut mitään yhteistä. Hänelle ilmeisesti riitti ulkonäköni ja se, että olen nainen. Minä taas etsin samanhenkistä miestä - ja pelkkään urheiluun keskittyvä ei ole sellainen. Joku sporttinainen tietysti sitten olisi voinut innostuakin.

Vierailija
88/143 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että Allu pystyy kohottamaan tasoaan.

Mä luulen, että ainut vaihtoehto on löytää tarpeeksi matalatasoinen nainen.

Vierailija
89/143 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene valokuvaamoon ja sano että haluaisit itsestäsi kivan näköisiä kuvia joissa hymyilet, ihan vain omaan käyttöön. Kirjoita hyvä esittelyteksti itsestäsi ja anna se toisen henkilön arvioitavaksi, parantele tekstiä palautteen perusteella. Laita kuva ja teksti useammalle deittisivustolle, joka ei siis ole missään nimessä Tinder. Osta maksulliset palvelut joilla saat profiilisi paremmin esille palvelussa ja näet muutenkin tilastoja sekä muutakin. Älä lähetä mitään viestejä naisille omatoimisesti, se on loputon suma toisessa päässä ja tuomittu tuhoon. Tarkastele omaa profiilia jonkin ajan päästä ja parantele sitä. Jos joku nainen laittaa viestiä, lue viesti ajatuksella, käy kävelyllä ja mieti mitä voisit vastata, kirjoita vastaus vaikka tietokoneella ensin tekstieditoriin ja oikolue se ennen lähettämistä, kirjoita mukaan lisäksi jotain mistä pidät. Älä missään nimessä hutaise jotain nopeaa vastausta ja lähetä sitä sekunneissa odottaen jotain parempaa. Tämä kaikki vaatii pientä rahankäyttöä, vaivaa ja rohkeutta. 

Vierailija
90/143 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että Allu pystyy kohottamaan tasoaan.

Mä luulen, että ainut vaihtoehto on löytää tarpeeksi matalatasoinen nainen.

Kyllä riittää ihan matalatasoinen nainenkin en ole luuseri ja työtön.

Vierailija
91/143 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisista naisista kiinnostut ja mikä heistä tekee kiinnostavia? Tuohon esittämääsi kysymykseen on vaikea vastata. Eri naiset kiinnostuvat eri miehistä, eikä se kiinnostus tule siitä, että muutamat perusasiat täyttyvät, vaan ihmissuhteissa on kyse kahden eri persoonan välisestä kemiasta ja vetovoimasta.

Itselläni oli vähän aikaa sitten tilanne, että yksi urheilullinen mies olisi halunnut tavata, mutta minua ei kiinnostanut, koska meillä ei ollut mitään yhteistä. Hänelle ilmeisesti riitti ulkonäköni ja se, että olen nainen. Minä taas etsin samanhenkistä miestä - ja pelkkään urheiluun keskittyvä ei ole sellainen. Joku sporttinainen tietysti sitten olisi voinut innostuakin.

Kirjotitpa pitkästi, en nyt jaksa tohon vastata, minua kiinnostaa tietynlaiset ja näköiset.

Vierailija
92/143 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan ei.

Kukako luulen olevani? En kukaan. Tiedän olevani nainen jolla on kokemusta miehistä. Ei minullekaan riitä että mies väittää olevansa

Eikö ihmisellä saisi olla velkaa vai mitä sä nainen oletat, et kyl kelpaisi minulle kun vaadit täydellistä miestä?

Vierailija
93/143 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjotitpa pitkästi, en nyt jaksa tohon vastata, minua kiinnostaa tietynlaiset ja näköiset.

Et osaa vastata, koska sinulla ei ole aivotoimintaa.

Vierailija
94/143 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mitäkö pitäisi tehdä? Ethän sinä ota neuvoja vastaan.

Otan paljonkin ja menen salille

Vierailija
95/143 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan ei.

Kukako luulen olevani? En kukaan. Tiedän olevani nainen jolla on kokemusta miehistä.

Minulla on ollut kaikenpituisia miehiä, mutta itsehän sinä Allu täällä toitotat että olet 194 ja että on se kumma kun et silti saa naista.

Vierailija
96/143 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työ, pituus ja urheilu eivät vielä yksinään tee kenestäkään kiinnostavaa. Mitkä ovat intohimosi, mitkä ovat unelmasi ja elämäntavoitteesi? Millaiset ovat sosiaaliset -ja keskustelutaitosi, osaatko käydä syviä keskusteluja? Oletko empaattinen ja omaatko hyvät käytöstavat? 

Vastaus noihin kaikkiin kysymyksiinne on toki kyllä, mitäs itse osaat muuta kuin kysellä tyhmiä, onko sulla vieläkin kyselyikä päällä?

Se, että suhtaudut hyökkäävästi neutraaliin kysymykseen kertoo heti, että sulla ei ole hyvät käytöstavat, mikä taas on sosiaalisten taitojen kulmakivi.

Vierailija
97/143 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon nostat penkistä?

Vierailija
98/143 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa

hauku vähä lisää minua, oletko itse pitkäaikastyötön luuseri joka ei saa koskaan töitä ja on ikuisesti työtön sossuelätti?

Vierailija
99/143 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupasit mennä salille marraskuussa. Nyt on marraskuu. Mutta treenaatko sinä missään aivojasi? Tyhmä mies on pahinta mitä tiedän.

Vierailija
100/143 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan ei.

Kukako luulen olevani? En kukaan. T

Olen silti pitkä ja ihan komea mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi