Mitä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia?
Mitä ihmettä täs pitäisi tehdä? Peruasiat ok käyn 2 työssä. Liikun vähä urheilen jne. Olen 194 cm pitkä. Mutta tuntuu pahalta. Kiinnostus aina yksipuolista.
Kommentit (66)
Vilauttele välillä ikäänkuin vahingossa setelinippua, kyllä muuten toimii!
Lopetat kaljanjuonnnin, laihdutat, kuntoilet ja lopetat tuon valittamisen ja säälin kerjäämisen, niin ja hankit liikunnallisia harrastuksia, ostat siistejä vaatteita. Jos et osaa näitä niin hanki persoonatrainer.
Vierailija kirjoitti:
Lopetat kaljanjuonnnin, laihdutat, kuntoilet ja lopetat tuon valittamisen ja säälin kerjäämisen, niin ja hankit liikunnallisia harrastuksia, ostat siistejä vaatteita. Jos et osaa näitä niin hanki persoonatrainer.
En juo kaljaa en edes joka vloppu. Kuntoilen ja menen salille. On uusia vaatteita.
Miksi sinun pitäisi kiinnostaa monia naisia? Eikö yksi riitä?
Mä en vaan ymmärrä tätä jatkuvaa huonoa tuuria mulla. En yritä hoikkia nuoria missejä siitä ei ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi kiinnostaa monia naisia? Eikö yksi riitä?
Yksi kyllä.
Käyt 2 työssä? Enpä olisi moisen kanssa, jos et juuri ole edes vapaalla. Koska vapaa-aikana juuri ollaan sen kumppanin kanssa.
No kyllä tässä ihan hyvin menee, mutta eipä naiset kiinnostu. Missä on vika.?
Vierailija kirjoitti:
Vilauttele välillä ikäänkuin vahingossa setelinippua, kyllä muuten toimii!
Päivän naurut. 😂
Ei naisia vaan kiinnosta vaikka mitä tekisi laihduttaisi ja käy salilla ja töissä.?
Jaha kukaan ei vastaa. Pakko vain unohtaa naiset tai mennä maksullisiin
Valitat liikaa, ei kukaan jaksa tuollaista marttyyria 😭😭😭. Tuo asenne heijastuu normielämässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Valitat liikaa, ei kukaan jaksa tuollaista marttyyria 😭😭😭. Tuo asenne heijastuu normielämässäkin.
Oon masentunut. Mä en tiedä miks valitan kai se on persoona luonne tai mt ongelma
Tutkitusti: hankkiudu vakavista rikoksista vankilaan tai muuntaudu ulkomaalaiseksi.
Kasvata ruskea iho ja ota kaikkeen sellainen nee kerimäinen asenne etenkin naisia kohtaa yes maaam yes maaam
Vierailija kirjoitti:
Luonnostaan hyvä pärstä ja supliikki niin avot!
Vierailija kirjoitti:
Tuolla saa naisilta katseita ei muuta. Ei johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla saa naisilta katseita ei muuta. Ei johda mihinkään.
Ei taida oikein mikään auttaa että saisi naisen?
Olen yrittänyt tutustua naisiin mutta aivan sanotaanko ei mitään.