Mitä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia?
Mitä ihmettä täs pitäisi tehdä? Peruasiat ok käyn 2 työssä. Liikun vähä urheilen jne. Olen 194 cm pitkä. Mutta tuntuu pahalta. Kiinnostus aina yksipuolista.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
palsta tarvis käyttäjätunnukset niin tämänkin kehitysvammaisen vois blokata.
Olet kauhea ihminen. En ole kehitysvammainen.
Olet. äo on lienee jotain 70. osaat just ja just käyttää tarralenkkareita.
En todellakaan ole
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tyytyisit hieman iäkkäämpään ja pienirintaiseen naiseen? Nuorilla ja kauniimmilla on niin paljon valinnan varaa että tavallisen miehen mahdollisuudet suhteeseen on aika huonot
Kyllä se käy.
Millainen olit ennen kuin masennuit? Yritä saada se oma minäsi takaisin. Mitä ennen teit, harrastit jne.? Masentunut minähän ei ole se oikea minä ja kuva sinusta. Tuskin sellaista naista edes haluat, joka sinun väärästä minästäsi kiinnostuu.
Mulle kelpais paremmin lihavempi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Millainen olit ennen kuin masennuit? Yritä saada se oma minäsi takaisin. Mitä ennen teit, harrastit jne.? Masentunut minähän ei ole se oikea minä ja kuva sinusta. Tuskin sellaista naista edes haluat, joka sinun väärästä minästäsi kiinnostuu.
Olen ollut jo vuosia masentunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana sain tosi paljo naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kukaan ei jäänyt, kun humasi heikkolahjaisuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori kyllä jäi ja seurustelin.
Vierailija kirjoitti:
miksi haluat hakata naisia?
Olet todella sekaisin.
Oletko jo lopettanut naisten hakkaamisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan?
Epätoivo ja liika yrittäminen näkyy, kuuluu ja haisee.
Rentoutta ei voi teeskennellä jos sitä ei oikeasti ole. Kärsin hiukan samoista vaivoista aikoinani.Tyrkyllä oleminen joka on ristiriidassa perusluonteen kanssa karkottaa naiset. Toki irtosuhteita silloinkin saa jos ulkoiset seikat jne. ovat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtele. Sano olevasi miljonääri. Tunnen yhden miehen jolla tämä onnistui hyvin.
Ruben Oskar Auervaaran mukaan naiset hurmataan titteleillä. Hän taatusti tiesi, mistä puhui.
Rubenilla oli tittleiden lisäksi jotain muutakin puntissa. Sen lisäksi että lipevän kehuva paskanjauhaminen ja käytöstavat olivat kuninkaallista tasoa. Jos vielä rämpii ihan alkeissa, ei kannata heti alkaa ottamaan mallia huipputekijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan?
3 vuotta
mitä, ei vielä uhkailla hakata kaikkia? Onko lääkkeet otettu?
Onko sulla ystäviä ylipäätään, kenen kanssa liikut? Oletko yhtään sosiaalinen? Oletko työssäsi tekemisissä naisten kanssa, oletko kiinnostunut muista asioista kuin kuntosalista? Mene vaikka johonkin kokkikurssille työväenopistoon tms. Opettele laittamaan ruokaa, siellä voi olla naisia? Liity johonkin kiinnostavaan yhdistykseen? Käy paikoissa, joissa tapaa naisia ilman mitään seurusteluajatusta.
Ensin kannattaa hoidattaa itsensä kuntoon. Jätä masennukset historiaan, opettele oikeinkirjoitusta, jätä vauvapalstalle kirjoittelu. Itsetuntoa tarvitset, omilla jaloilla vahvasti seisomista. Vasta sitten kannattaa miettiä seurustelusuhteita.
Niitä hulluja rikollisia on 1% miehistä, ja he vetoavat 5% naisista.