Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia?

Vierailija
13.11.2025 |

Mitä ihmettä täs pitäisi tehdä? Peruasiat ok käyn 2 työssä. Liikun vähä urheilen jne. Olen 194 cm pitkä. Mutta tuntuu pahalta. Kiinnostus aina yksipuolista.

Kommentit (151)

Vierailija
101/151 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

normipoistoa tälle paskalle.

Vierailija
102/151 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mielenkiintoinen. Stailaa itsesi paremman näköiseksi, on aina neuvo nro 1. Vasta sen jälkeen tulee kaikki muu, harrastukset ym.

Ulkonäkö on naisille kaikki kaikessa, se, miltä asiat ylipäänsä näyttää. Ulkonäköä halutaan ja tavoitellaan ja naiset näkee valtavasti vaivaa sen eteen, että elämästä tehdään hyvännäköinen. Hyvä ja menestyvä mies ei kiinnosta ketään, sen kaiken pitää myös näkyä ulospäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/151 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun aggressiot ovat pinnassa. Hänen sanavarastonsa on kovin suppea ja ajattelu (mikä ajattelu?) yhtä kapeaa. Älylliseen keskusteluun hänestä ei ole, vaikka hölmömpikin ymmärtää että juuri sen avulla naiset vietellään.

Vierailija
104/151 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allun aggressiot ovat pinnassa. Hänen sanavarastonsa on kovin suppea ja ajattelu (mikä ajattelu?) yhtä kapeaa. Älylliseen keskusteluun hänestä ei ole, vaikka hölmömpikin ymmärtää että juuri sen avulla naiset vietellään.

Asia on selvä, muuta haukuttavaa minusta?

Vierailija
105/151 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole mielenkiintoinen. Stailaa itsesi paremman näköiseksi, on aina neuvo nro 1. Vasta sen jälkeen tulee kaikki muu, harrastukset ym.

Ulkonäkö on naisille kaikki kaikessa, se, miltä asiat ylipäänsä näyttää. Ulkonäköä halutaan ja tavoitellaan ja naiset näkee valtavasti vaivaa sen eteen, että elämästä tehdään hyvännäköinen. Hyvä ja menestyvä mies ei kiinnosta ketään, sen kaiken pitää myös näkyä ulospäin. 

Älä puhu paskaa. Allulle itselleen kelpaa reikä kuin reikä, mutta miehen stailattu tyhjyys paljastuu ennen kuin nainen levittää haaransa.

Vierailija
106/151 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä täydellinen komea ja rikas mies kun haukut minua?

Vierailija
107/151 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu paskaa. Allulle itselleen kelpaa reikä kuin reikä, mutta miehen stailattu tyhjyys paljastuu ennen kuin nainen levittää haaransa.

,Hyvästi pelle ja ääliö.

Vierailija
108/151 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai olen sinun mielestä ruma ? No just joo, kyllä olen ostanut hienompia vaatteita ja laitan tukkaani ja kaikenlaista. Juuri ostin adidakset kengät ja uudet farkut ja hupparin

Vierailija
109/151 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhjäpäänä et saa naista. Olen yrittänyt ehdottaa sinulle että alkaisit yrittää sivistää itseäsi, mutta olet ilmoittanut ettet esim. lue kirjallisuutta. Tiedoksesi että taidemuseoissa, gallerioissa ja kirjastoissa käy naisia joita voisit pyytää kahville. Ehkä joku antaisi sinulle pesää jos kokisi sinut kiinnostavaksi.

Vaan ei.

Aikamoiset päättelyt muutamasta tuntemattoman ihmisen kirjoittamasta sanasta!

Harvoin on kukaan ollut noin töykeä edes täällä vauvojen palstalla. Kuka sä oikein luulet olevasi?

Olen seurannut näitä ulinaketjujasi, tollo. Tällä kertaa jätit pois ne 46 tonnin velat. Luuletko että ne lisäävät vetovoimaasi?

Kukako luulen olevani? En kukaan. Tiedän olevani nainen jolla on kokemusta miehistä.

Eikö ihmisellä saisi olla velkaa vai mitä sä nainen oletat, et kyl kelpaisi minulle kun vaadit täydellistä miestä?

En ole tuo jolle vastasit, mutta tottakai nainen valitsee mieluummin sellaisen miehen, joka hoitaa raha-asiansa hyvin kuin pahasti velkaantuneen miehen. Sulle kumppaniksi voi sopia joku kaltaisen velkakierteessä oleva, mutta nainen joka itse hoitaa raha-asiansa hyvin ei näin yleisesti ottaen halua kumppania, jolla velkaongelmia. Hoida velkasi pois niin mahdollisuudet saada kumppani paranee.

Vierailija
110/151 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisista naisista kiinnostut ja mikä heistä tekee kiinnostavia? Tuohon esittämääsi kysymykseen on vaikea vastata. Eri naiset kiinnostuvat eri miehistä, eikä se kiinnostus tule siitä, että muutamat perusasiat täyttyvät, vaan ihmissuhteissa on kyse kahden eri persoonan välisestä kemiasta ja vetovoimasta.

Itselläni oli vähän aikaa sitten tilanne, että yksi urheilullinen mies olisi halunnut tavata, mutta minua ei kiinnostanut, koska meillä ei ollut mitään yhteistä. Hänelle ilmeisesti riitti ulkonäköni ja se, että olen nainen. Minä taas etsin samanhenkistä miestä - ja pelkkään urheiluun keskittyvä ei ole sellainen. Joku sporttinainen tietysti sitten olisi voinut innostuakin.

Kirjotitpa pitkästi, en nyt jaksa tohon vastata, minua kiinnostaa tietynlaiset ja näköiset.

Voi olla, että tämä on syy, miksi naiset eivät kiinnostu - kun et jaksa keskustella ja jo viiden rivin teksti on sinulle "liian pitkä".

Vierailija
111/151 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai olen sinun mielestä ruma ? No just joo, kyllä olen ostanut hienompia vaatteita ja laitan tukkaani ja kaikenlaista. Juuri ostin adidakset kengät ja uudet farkut ja hupparin

Käytkö äitisi kanssa vaateostoksilla?

Vierailija
112/151 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on esim töitä ja alotan salin ja kehitän itseäni, huonot kaverit heitin jo pellolle, sitte vaan salille urheilemaan vloppuna ja tekemään jotain, makselen velkaani jne, kehityn hitto vaikka väkisin ja otan niskasta kiinni.

Vierailija
113/151 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on esim töitä ja alotan salin ja kehitän itseäni, huonot kaverit heitin jo pellolle, sitte vaan salille urheilemaan vloppuna ja tekemään jotain, makselen velkaani jne, kehityn hitto vaikka väkisin ja otan niskasta kiinni.

Mutta koska olet jälkeenjäänyt aivotoiminnaltasi, niin et sä sitä naista tule saamaan. Sun samaiset aloitukset on täällä vielä 20 vuoden päästäkin.

Vierailija
114/151 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tanssikurssille, sinkkutapaamisiin, vapaaehtoistyöhön, talkooporukoihin, harrasteryhmiin jne missä tapaat niitä naisia. 

Vierailija
115/151 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellaki väkisin kehityn että naiset joskus kiinnostuisi, ei kiinnosta museot ei mitkää tommoset, käyn kahviloissa ja teen asioita ihmisten ilmoilla, ei todellakaa kiinnosta kuppilat jne.

Vierailija
116/151 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta koska olet jälkeenjäänyt aivotoiminnaltasi, niin et sä sitä naista tule saamaan. Sun samaiset aloitukset on täällä vielä 20 vuoden päästäkin.

Sentää olen vakituisesti töissä ja tienaan hyvin ja teen toistakin työtä, mene sinä sinne sossuluukulle luuseri työtön

Vierailija
117/151 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä täydellinen komea ja rikas mies kun haukut minua?

Olen akateeminen nainen ja arvostan fiksuja miehiä.

Vierailija
118/151 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset taidot on tärkeitä, mut toisaalta on paljon naisia, jotka ihastuu helpommin vähän sosiaalisesti kömpelöihin miehiin. Tärkeintä on se että kysyntä ja tarjonta kohtaa. Jos sulla on vaikeuksia saada naiset kiinnostumaan ittestäs niin älä ainakaan lähesty sellasia naisia, joiden ympärillä pyörii valmiiksi iso joukko kilpakosijoita. Noista ei seuraa mitään hyvää ja itsetuntosi menee huonoksi.

Vierailija
119/151 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene tanssikurssille, sinkkutapaamisiin, vapaaehtoistyöhön, talkooporukoihin, harrasteryhmiin jne missä tapaat niitä naisia. 

Ei oikein kiinnosta harrastukset, sali on harrastus menen sinne

Vierailija
120/151 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdat Allu nyt mainita, että olet niin ujo, ettet uskalla lähestyä naisia kuin kolmen promillen humalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi