Mitä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia?
Mitä ihmettä täs pitäisi tehdä? Peruasiat ok käyn 2 työssä. Liikun vähä urheilen jne. Olen 194 cm pitkä. Mutta tuntuu pahalta. Kiinnostus aina yksipuolista.
Kommentit (151)
Saa olla lihavakin, mutta tiukat nahkahousut pitää olla ja paljon meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Saa olla lihavakin, mutta tiukat nahkahousut pitää olla ja paljon meikkiä.
Ei tarvitse olla.
Vierailija kirjoitti:
Onko hakusessa hoikka miss Suomi, mutta ei ole osunut kohdille?
Ei ole. Tykkään lihavista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset olettaa aina tiettyjä asioita ja kaikki ei ole totta. Olen kyllästynyt tähän.
Mutta silti tulet tänne aina uudestaan kertomaan kaikki samat asiat ja odotat, että jokin muuttuu. Onko järkeä?
Haukutaan vaan. Ei ole mitään järkeä.
Ihmettelen miksi ihmiset olettaa tommosta. Muutun menen salille ja otan itteäni niskasta kiinni ja yritän vaikka laihduttaa.
Mulla menee hyvin on 2 työtä ja kaikki menee hyvin ja rahaaki on.
Haukkukaa vaan itseänne pellet ja luuserit. Tuola on ihan hitosti työttömiä.
Itsevarmuus on ongelmasi, hanki itsevarmuutta jostain vaikka ylhäältä jos sitä ei muuten löydy, se toimi ainakin minulla ja sain pyydettyä naisia treffeille. Älä pelkää naisia vaikka miesvihamieliset feministit kuinka yrittävät pelotella ja masentaa, mutta älä myöskään vihaa naisia, rakasta naisia ja ole herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus on ongelmasi, hanki itsevarmuutta jostain vaikka ylhäältä jos sitä ei muuten löydy, se toimi ainakin minulla ja sain pyydettyä naisia treffeille. Älä pelkää naisia vaikka miesvihamieliset feministit kuinka yrittävät pelotella ja masentaa, mutta älä myöskään vihaa naisia, rakasta naisia ja ole herrasmies.
Se voi olla.
Onko hakusessa hoikka miss Suomi, mutta ei ole osunut kohdille?