Mitä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia?
Mitä ihmettä täs pitäisi tehdä? Peruasiat ok käyn 2 työssä. Liikun vähä urheilen jne. Olen 194 cm pitkä. Mutta tuntuu pahalta. Kiinnostus aina yksipuolista.
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Todellaki väkisin kehityn että naiset joskus kiinnostuisi, ei kiinnosta museot ei mitkää tommoset, käyn kahviloissa ja teen asioita ihmisten ilmoilla, ei todellakaa kiinnosta kuppilat jne.
Mutta kun niissä museoissa tapaisit naisia.
Mitä eroa on kahvilalla ja kuppilalla?
Tasoteroria kehiin, ap- ole kiinnostunut oman tasoisista naisistasi, niin kyllä seuraa löytyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene tanssikurssille, sinkkutapaamisiin, vapaaehtoistyöhön, talkooporukoihin, harrasteryhmiin jne missä tapaat niitä naisia.
Ei oikein kiinnosta harrastukset, sali on harrastus menen sinne
Sieltähän se tuli. Sinua ei kiinnosta mikään, missä voisit kehittää itseäsi.
joo en jaksa enää näitä haukkujia, kiitos ja hei.
Vierailija kirjoitti:
Tasoteroria kehiin, ap- ole kiinnostunut oman tasoisista naisistasi, niin kyllä seuraa löytyy!
Joo! Persaukisia, velkaisia, rupsahtaneita, alkoholisoituneita naikkosia kyllä tästä maasta löytyy. Mutta oliko niin ettei Allu kelpaa heillekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene tanssikurssille, sinkkutapaamisiin, vapaaehtoistyöhön, talkooporukoihin, harrasteryhmiin jne missä tapaat niitä naisia.
Kiinnostaapa kuntosali, tajuatko se on jo harrastus en ole varmaa vuoteen käynyt maha kasvanut ja lihonut olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo! Persaukisia, velkaisia, rupsahtaneita, alkoholisoituneita naikkosia kyllä tästä maasta löytyy. Mutta oliko niin ettei Allu kelpaa heillekään?
No mene sä luuseri työtön hakemaan töitä, olen kelvannut naisille nuorempana sori vaan.
Mä ottaisin itse naisena niin paljon mieluummin miehen joka funtsii tätä ku itseään täynnä olevan alfauroksen, joka vailla mitään aivotoimintaa kiertää kukasta kukkaan jauhaen omaa monologiaan. Ihmettelen miks naiset lankeaa patologisiin valehtelijapettäjiin niin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaapa kuntosali, tajuatko se on jo harrastus en ole varmaa vuoteen käynyt maha kasvanut ja lihonut olen.
Mutta koska joutuisit kohtaamaan ihmisiä, niin et mene. Uhoat vaan meneväsi, mutta sinne et koskaan pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetat kaljanjuonnnin, laihdutat, kuntoilet ja lopetat tuon valittamisen ja säälin kerjäämisen, niin ja hankit liikunnallisia harrastuksia, ostat siistejä vaatteita. Jos et osaa näitä niin hanki persoonatrainer.
En juo kaljaa en edes joka vloppu. Kuntoilen ja menen salille. On uusia vaatteita.
Pitkätukka, runsaasti tatuoineteja, päihteitä. Nuo toimii naisiin.. Eli renttu jännämies.. Ja moottoripyörä on +
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisista naisista kiinnostut ja mikä heistä tekee kiinnostavia? Tuohon esittämääsi kysymykseen on vaikea vastata. Eri naiset kiinnostuvat eri miehistä, eikä se kiinnostus tule siitä, että muutamat perusasiat täyttyvät, vaan ihmissuhteissa on kyse kahden eri persoonan välisestä kemiasta ja vetovoimasta.
Itselläni oli vähän aikaa sitten tilanne, että yksi urheilullinen mies olisi halunnut tavata, mutta minua ei kiinnostanut, koska meillä ei ollut mitään yhteistä. Hänelle ilmeisesti riitti ulkonäköni ja se, että olen nainen. Minä taas etsin samanhenkistä miestä - ja pelkkään urheiluun keskittyvä ei ole sellainen. Joku sporttinainen tietysti sitten olisi voinut innostuakin.
Kirjotitpa pitkästi, en nyt jaksa tohon vastata, minua kiinnostaa tietynlaiset ja näköiset.
Pitäisikö naisen olla kovinkin otettu siitä että hän vastaa sinun naisihannettasi? Sinulla on kyllä aika lailla hakusessa nämä pariutumisen perusasiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki on hyvä, että käyt salilla, mutta ihminen jolla ei ole elämässä mitään muuta kuin se salilla ja työssä käynti ei nyt vaan ole erityisen kiinnostava. Kiinnostava ihminen käy esim. kulttuuritapahtumissa, patikoimassa, opiskelee kieliä, käy filosofisia keskusteluja, lukee kirjoja, on mukana hyväntekeväisyystoiminnassa, soittaa musiikkiia, käy festareilla, matkustelee, ylipäätään kehittää itseään jne. Kaikkia näitä ei tarvitse tehdä, mutta se, että elämästä löytyy paljon erilaista sisältöä on se mikä tekee ihmisestä kiinnostavan.
Miksi sinun pitäisi kiinnostaa naisia monikossa?
Eikö yksi riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki on hyvä, että käyt salilla, mutta ihminen jolla ei ole elämässä mitään muuta kuin se salilla ja työssä käynti ei nyt vaan ole erityisen kiinnostava. Kiinnostava ihminen käy esim. kulttuuritapahtumissa, patikoimassa, opiskelee kieliä, käy f
Asia selvä Moro
En jaksa näihin mitää vastata kun kaikki ei ole totta. Haukutaan vain. Jatkoja.
1. Supliikki
2. Kemia
3. Kipinä
Jos nämä sujuu mieheltä niin hyvällä yrittämisellä pitäisi jotain tapahtua naisasioissa. On toki aina miehiä jotka ovat naisasialoosereita. Ei se iskeminen ole helppoa, ei alkuunkaan. Riittävän komeaa miestä kyllä naiset oma-aloitteisesti lähestyvät edes joskus. Se ettei mies saa aloitteita kertoo sen että nyt pitää laittaa itse isompaa vaihdetta silmään.
Ihmiset olettaa aina tiettyjä asioita ja kaikki ei ole totta. Olen kyllästynyt tähän.
pysyit läskipää sit melkein vartin poissa. Oikein suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset olettaa aina tiettyjä asioita ja kaikki ei ole totta. Olen kyllästynyt tähän.
Mutta silti tulet tänne aina uudestaan kertomaan kaikki samat asiat ja odotat, että jokin muuttuu. Onko järkeä?
Osa-aikainen työ Postilla. Vähästä sitä ihminen voi olla tyytyväinen itseensä.