Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia?

Vierailija
13.11.2025 |

Mitä ihmettä täs pitäisi tehdä? Peruasiat ok käyn 2 työssä. Liikun vähä urheilen jne. Olen 194 cm pitkä. Mutta tuntuu pahalta. Kiinnostus aina yksipuolista.

Kommentit (154)

Vierailija
61/154 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on yllätys että feministien maassa mies jää yksin. Naisetkin.

Vierailija
62/154 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen irvikuva, ulisee alakoululaisen ulosannilla vauvapalstalla ettei saa naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/154 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi elää yksin ja käy töissä.

Vierailija
64/154 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen olit ennen kuin masennuit? Yritä saada se oma minäsi takaisin. Mitä ennen teit, harrastit jne.? Masentunut minähän ei ole se oikea minä ja kuva sinusta. Tuskin sellaista naista edes haluat, joka sinun väärästä minästäsi kiinnostuu.

Olen ollut jo vuosia masentunut

Jos on masennus niin alkoholi on pahaksi ja vain masentaa lisää.

Vierailija
65/154 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäpäänä et saa naista. Olen yrittänyt ehdottaa sinulle että alkaisit yrittää sivistää itseäsi, mutta olet ilmoittanut ettet esim. lue kirjallisuutta. Tiedoksesi että taidemuseoissa, gallerioissa ja kirjastoissa käy naisia joita voisit pyytää kahville. Ehkä joku antaisi sinulle pesää jos kokisi sinut kiinnostavaksi.

Vaan ei.

Vierailija
66/154 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nyt ensin hakea apua alkoholi- ja velkaongelmaan. Unohda naiset siksi aikaa.

Vierailija
67/154 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitäkö pitäisi tehdä? Ethän sinä ota neuvoja vastaan.

Vierailija
68/154 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennusta ei hoideta alkoholilla. Varsinkaan jos sinulla on lääkitys.

Vierailija
69/154 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun ulinat, osa 534.

Vierailija
70/154 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komistu tai vaurastu. Siinä ne vaihtoehdot. 

Vierailija
71/154 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu vaan kiusaa taas naisia oloaan helpottaakseen. Ei kuvaus taida vastata häntä, vaikkei noiden piirteiden vastakohta olekaan oikeasti ongelman syy. Miksei ole mieskavereita, voiko kaverin hankinnassa olla vähän aktiivisempi kun ei ole mies-nais-asiasta kyse vaan mies-mies-asiasta? Eli pitäisi erittäin aktiivinen kaveri saada. Miten siis näyttää vihreää valoa kiinnostavalle ehdokkaalle äijämäisesti?

Vierailija
72/154 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitäkin kommentteja lukemalla on selvää että suominaiset on ilkeitä ja itsekkäitä kukkahattutätejä, itse en aio koskaan enää edes vilkaista näiden huonosti pukeutuvien haalarirummojen suuntaan.

Kiehukoot omassa erinomaisuudessaan aivan yksin kuolemaansa saakka :D

Vierailija
73/154 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjäpäänä et saa naista. Olen yrittänyt ehdottaa sinulle että alkaisit yrittää sivistää itseäsi, mutta olet ilmoittanut ettet esim. lue kirjallisuutta. Tiedoksesi että taidemuseoissa, gallerioissa ja kirjastoissa käy naisia joita voisit pyytää kahville. Ehkä joku antaisi sinulle pesää jos kokisi sinut kiinnostavaksi.

Vaan ei.

Aikamoiset päättelyt muutamasta tuntemattoman ihmisen kirjoittamasta sanasta!

Harvoin on kukaan ollut noin töykeä edes täällä vauvojen palstalla. Kuka sä oikein luulet olevasi?

Vierailija
74/154 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei kuulu "saada" yhtään mitään. 

Sitä joko tapaa jonkun jonka kanssa haluaa viettää aikaa tai sitten ei.  

Vierailija
75/154 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ, pituus ja urheilu eivät vielä yksinään tee kenestäkään kiinnostavaa. Mitkä ovat intohimosi, mitkä ovat unelmasi ja elämäntavoitteesi? Millaiset ovat sosiaaliset -ja keskustelutaitosi, osaatko käydä syviä keskusteluja? Oletko empaattinen ja omaatko hyvät käytöstavat? 

Vierailija
76/154 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen olit ennen kuin masennuit? Yritä saada se oma minäsi takaisin. Mitä ennen teit, harrastit jne.? Masentunut minähän ei ole se oikea minä ja kuva sinusta. Tuskin sellaista naista edes haluat, joka sinun väärästä minästäsi kiinnostuu.

Olen ollut jo vuosia masentunut

Nuorempana sain tosi paljo naisia.

Mutta kukaan ei jäänyt, kun humasi heikkolahjaisuutesi.

Humaamme kyllä katkeran rumuutesi ja lihavuutesi jopa ruudun läpi. Olet miehille pelkkää humusta.

Vierailija
77/154 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavat ihmiset tekevät kiinnostavia asioita. Mitä kiinnostavia asioita olet tehnyt viime aikoina?

Vierailija
78/154 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi haluat hakata naisia?

Vastaa ensin miksi haluat tulla hakatuksi?

Vierailija
79/154 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtele. Sano olevasi miljonääri. Tunnen yhden miehen jolla tämä onnistui hyvin. 

Ruben Oskar Auervaaran mukaan naiset hurmataan titteleillä. Hän taatusti tiesi, mistä puhui.

Rubenilla oli tittleiden lisäksi jotain muutakin puntissa. Sen lisäksi että lipevän kehuva paskanjauhaminen ja käytöstavat olivat kuninkaallista tasoa. Jos vielä rämpii ihan alkeissa,  ei kannata heti alkaa ottamaan mallia huipputekijöistä.

Ja pitää olla pokkaa väittää olevansa varatuomari, lentokapteeni tai kartanonomistaja. Auervaara otatti itsestään valokuvia kadun varteen pysäköityjen loistoautojen vieressä - siitäkin oli apua.

Vierailija
80/154 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan ei.

Aikamoiset päättelyt muutamasta tuntemattoman ihmisen kirjoittamasta sanasta!

Harvoin on kukaan ollut noin töykeä edes täällä vauvojen palstalla. Kuka sä oikein luulet olevasi?

Olen seurannut näitä ulinaketjujasi, tollo. Tällä kertaa jätit pois ne 46 tonnin velat. Luuletko että ne lisäävät vetovoimaasi?

Kukako luulen olevani? En kukaan. Tiedän olevani nainen jolla on kokemusta miehistä. Ei minullekaan riitä että mies väittää olevansa komea ja 194 cm pitkä ei mitään korvien välissä. Sinulta en viitsisi tarkistaa edes mitä sinulla on jalkojesi välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä