Mitä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia?
Mitä ihmettä täs pitäisi tehdä? Peruasiat ok käyn 2 työssä. Liikun vähä urheilen jne. Olen 194 cm pitkä. Mutta tuntuu pahalta. Kiinnostus aina yksipuolista.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan ymmärrä tätä jatkuvaa huonoa tuuria mulla. En yritä hoikkia nuoria missejä siitä ei ole kyse.
Vapaita naisia on etenkin nuoria lisääntymisikäisiä vasten miehiä 10 kertainen määrä kun varatutkin hakee. Naiset on kasannut sellaiset kriteerit ettei niitä valkoinen mies ylitä ja media pauhaa ruskeiden miesten puolesta.
Olet masentunut? Aika harva kyllä kiinnostuu jostain siipi maassa-tyypistä. 😂 Koita löytää elämästäsi valoisia asioita, joihin ei liity naisia, niin eiköhän se sisäinen positiivisuus ala näkyä ulospäinkin ja niille naisille, joita kohtaat. Musta olemus ei taida vetää puoleensa kuin muita yhtä synkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Olet masentunut? Aika harva kyllä kiinnostuu jostain siipi maassa-tyypistä. 😂 Koita löytää elämästäsi valoisia asioita, joihin ei liity naisia, niin eiköhän se sisäinen positiivisuus ala näkyä ulospäinkin ja niille naisille, joita kohtaat. Musta olemus ei taida vetää puoleensa kuin muita yhtä synkkiä.
Tiedithän, että linnakundit ovat naisten suosiossa?
Vierailija kirjoitti:
Olen koska on tapahtunut tässä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedithän, että linnakundit ovat naisten suosiossa?
Miten niin? En ikinä haluaisi seurustella jonkun hullun rikollisen kanssa.
Meet baariin ja puhut ainostaan englatia kerrot että olet vaikka irlannista. Ainostaan kehut naisia. Varma saanti.
hanki elämä ja lopeta täällä vauva.fi ssä jatkuva valitus ja itkeminen!!
En vaan ymmärrä naiset pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
En vaan ymmärrä naiset pinnallisia.
Alat pinnalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole realistista odottaa, että masentuneesta ihmisestä joku kiinnostuisi. Joten se masennus on ensin hoidettava pois. Suhde on vastavuoroisuutta, eikä masentuneena yleensä pysty sellaiseen, koska kaikki ajatukset ja voimat on omassa tilanteessa.
jaha, mielipuolen ulinaa heti aamusta.
Kai mä olen vaan rumentunut tai rupsahtanut lihonut ku en kiinnosta naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole realistista odottaa, että masentuneesta ihmisestä joku kiinnostuisi. Joten se masennus on ensin hoidettava pois. Suhde on vastavuoroisuutta, eikä masentuneena yleensä pysty sellaiseen, koska kaikki ajatukset ja voimat on omassa tilanteessa.
Vaissoo asia selvä.
palsta tarvis käyttäjätunnukset niin tämänkin kehitysvammaisen vois blokata.
Vierailija kirjoitti:
Olet kauhea ihminen. En ole kehitysvammainen.
Mitä jos tyytyisit hieman iäkkäämpään ja pienirintaiseen naiseen? Nuorilla ja kauniimmilla on niin paljon valinnan varaa että tavallisen miehen mahdollisuudet suhteeseen on aika huonot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kauhea ihminen. En ole kehitysvammainen.
Olet. äo on lienee jotain 70. osaat just ja just käyttää tarralenkkareita.
Järjestä nimesi iltapäivälehtien verokoneisiin. N N, ansiotulot X, pääomatulot Y
Vierailija kirjoitti:
Valehtele. Sano olevasi miljonääri. Tunnen yhden miehen jolla tämä onnistui hyvin.
Ruben Oskar Auervaaran mukaan naiset hurmataan titteleillä. Hän taatusti tiesi, mistä puhui.
Valehtele. Sano olevasi miljonääri. Tunnen yhden miehen jolla tämä onnistui hyvin.