Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin viime yönä unta, että työpaikan hyvännäköinen it-tukihenkilö tuli kotiini

Vierailija
26.10.2025 |

Ja leikkasi hiukseni sillä aikaa kun nukuin.

Miten uni pitäisi tulkita?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä pohja kauniille poikarakkaudelle kylvetty. Huomenna kerrot tunteistasi ja tarjoat pyllyä it-tuen smeisselille.

Vierailija
2/18 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on hyvä pohja kauniille poikarakkaudelle kylvetty. Huomenna kerrot tunteistasi ja tarjoat pyllyä it-tuen smeisselille.

Olisi varmasti sekin mahdollisuus. Olen varsin pitkähiuksinen nainen. It-tukihenkilö leikkasi hiuksiani noin 5cm. Makuuhuoneeestani oli suuret ikkunat, näköala metsään. Lasku hiustenleikkuusta tuli sähköpostiin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla hyvä vartalo? ;)

Vierailija
4/18 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla hyvä vartalo? ;)

No ylipainoinen en ainakaan ole. Harrastan liikuntaa säännöllisesti. Luulen, että minulla on fetissi it-tukihenkilöihin :)

Vierailija
5/18 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kokeilla lähestyä häntä jos olet sinkku 😘 Eikä pieni flirtti haittaa varattunakaan.

Vierailija
6/18 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan kokeilla lähestyä häntä jos olet sinkku 😘 Eikä pieni flirtti haittaa varattunakaan.

Olen varattu ja niin saattaa olla se toinen osapuolikin. Sormusta ei tosin käytä - jotkut miehet haluaa jostain syystä pitää parisuhdestatuksensa salaisuutena. Unessa tukihenkilöltä kuitenkin oli sormus. Mutta en usko, että parisuhde ketään haittaisi 😘

ap

Vierailija
7/18 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/18 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin ihan samanlaista unta, meidän intialainen it-tukihenkilö flirttaili kanssani

N

Vierailija
9/18 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelit aamulla karvatuppoa ja liisteriläikkää olohuoneen kokolattiamatossa?

Vierailija
10/18 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näin ihan samanlaista unta, meidän intialainen it-tukihenkilö flirttaili kanssani

N

Ok, tämä on ihan suomalainen, 190cm pitkä ja harteikas. Ja hirveän ystävällinen. Lähettelee tekstiviestejä, yms.

ap

Vierailija
11/18 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten leikkuu voi symboloida sitä, että tämä mies vie energiaasi jossain vaiheessa. En luottaisi liikaa. Näin samanlaisen unen naispuolisesta kaverista, joka olikin sisimmissään pahantahtoinen. Halusi hyväksyntää minun kustannuksellani. 

Vierailija
12/18 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusten leikkuu voi symboloida sitä, että tämä mies vie energiaasi jossain vaiheessa. En luottaisi liikaa. Näin samanlaisen unen naispuolisesta kaverista, joka olikin sisimmissään pahantahtoinen. Halusi hyväksyntää minun kustannuksellani. 

Ok, tästä en osaa nähdä, että voisi vahingoittaa minua mitenkään. Tekee työtään pääosin etänä, joten näemme todella harvoin.

ap

Vierailija
13/18 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/18 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmasti sekin mahdollisuus. Olen varsin pitkähiuksinen nainen. It-tukihenkilö leikkasi hiuksiani noin 5cm. Makuuhuoneeestani oli suuret ikkunat, näköala metsään. Lasku hiustenleikkuusta tuli sähköpostiin.

ap

No Aimo Aimo, sulla tänään tytyilypäivä. Oliko koko vkl hepenet? Semmoiset hinttulitarinat siellä sitten.

Vierailija
15/18 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, tästä en osaa nähdä, että voisi vahingoittaa minua mitenkään. Tekee työtään pääosin etänä, joten näemme todella harvoin.

ap

Se näkeminen useammin voi myöhemmin toteutua. Eihän hän ole mikään Hollywoodin näyttelijä, vaan tuttu henkilö täällä kotimaassa. 

Hiusten leikkuu yleensä meinaa jotakin negatiivista. En tiedä sitten oletko toivottomasti ihastunut tms. Tämäkin voi viedä sitä energiaa. 

Vierailija
16/18 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No Aimo Aimo, sulla tänään tytyilypäivä. Oliko koko vkl hepenet? Semmoiset hinttulitarinat siellä sitten.

Kiitos nostosta :)

ap

Vierailija
17/18 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Se näkeminen useammin voi myöhemmin toteutua. Eihän hän ole mikään Hollywoodin näyttelijä, vaan tuttu henkilö täällä kotimaassa. 

Hiusten leikkuu yleensä meinaa jotakin negatiivista. En tiedä sitten oletko toivottomasti ihastunut tms. Tämäkin voi viedä sitä energiaa. 

Olen jatkuvasti ihastunut useampaan henkilöön. Niitä voi olla viisikin samaan aikaan. Lisäksi olen naimisissa.

ap

Vierailija
18/18 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä