Miksi miehet luulee, että ruokkoamaton roikkuva parta näyttää hyvältä?
Vai onko ihan täyttä laiskuutta, että sellainen on niin monella?
Todella kuvottavia ihan joka ikinen.
Kommentit (227)
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei ole vastannut, miksi pitää epäsiistiä partaliirua naamassaan. Kuten odotettua, eivät osaa kommunikoida vaan menevät heti haukkumiseen ja whataboutismiin.
Mä pidän partaa, koska mielestäni se sopii mulle. Ja jos tukka vielä kasvais, niin se olis pitkä ja ponnarilla. Ainiin, peseydyn parrasta huolimatta säännöllisesti.
:D
Omaa ulkonäköäni koskevat valinnat teen täysin oman mieleni mukaan, välittämättä muiden mielipiteistä.
Saman oikeuden suon muillekin enkä arvostele kenenkään ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei ole vastannut, miksi pitää epäsiistiä partaliirua naamassaan. Kuten odotettua, eivät osaa kommunikoida vaan menevät heti haukkumiseen ja whataboutismiin.
Mä pidän partaa, koska mielestäni se sopii mulle. Ja jos tukka vielä kasvais, niin se olis pitkä ja ponnarilla. Ainiin, peseydyn parrasta huolimatta säännöllisesti.
Mitä jos kysyisit jonkun naisen mielipidettä. Miehillä (suomalaisilla siis) ei tunnetusti ole tyylitajua. Luultavasti näytät juuri siltä, mistä tässä ketjussa puhutaan. Kai tiedät, että pitää peseytyä joka päivä? Kerran kuussakin voi olla jollekin "säännöllisesti".
Mitä jos mua ei kiinnosta naisten mielipiteet?
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kysyisit jonkun naisen mielipidettä. Miehillä (suomalaisilla siis) ei tunnetusti ole tyylitajua. Luultavasti näytät juuri siltä, mistä tässä ketjussa puhutaan. Kai tiedät, että pitää peseytyä joka päivä? Kerran kuussakin voi olla jollekin "säännöllisesti".
Ei naisilta mitään kysellä ja kyllä sen huomaa kyselemättäkin että saanti paranee kun parta pitenee.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni nainen voi rehellisesti sanoa, että kyseinen mies ei saa haluja heräämään?
Uskoisin, että itseni lisäksi aika pirun moni. Hynynen on aina ollut mielestäni ulkoisesti luotaantyöntävä, mutta sitten kun valitettavasti jouduin asumaan Lappeenrannassa ja töiden kautta tutustumaan kyseiseen ihmiseen, tajusin, että se on sisältä vielä rumempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisilta mitään kysellä ja kyllä sen huomaa kyselemättäkin että saanti paranee kun parta pitenee.
Myönnän, että itselläkin naisonni on parempaa kun parta on pidempi. Tämän palstan naiset ovat mt-eläkkeellä olevia sekopäitä, joita ei pidä ottaa hirveän vakavasti.
"Charles Darwin uskoi, että parta on säilynyt evoluutiossa, koska se kiihottaa ja miellyttää naisia. Parran on arveltu myös viestivän epäsuorasti fyysisestä kyvykkyydestä: sellaisen yksilön täytyy olla eloonjäämisen kannalta muulla tavoin poikkeuksellisen kyvykäs, joka pystyy tuottamaan ison parran, vaikka se on tarpeeton ja hankala. Yhden teorian mukaan komea parta kertoo hyvästä immuunipuolustuksesta."
Nuo satunnaiset paskaset "rastat" tuolla paskasen kuontalon seassa... 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni nainen voi rehellisesti sanoa, että kyseinen mies ei saa haluja heräämään?
Uskoisin, että itseni lisäksi aika pirun moni. Hynynen on aina ollut mielestäni ulkoisesti luotaantyöntävä, mutta sitten kun valitettavasti jouduin asumaan Lappeenrannassa ja töiden kautta tutustumaan kyseiseen ihmiseen, tajusin, että se on sisältä vielä rumempi.
Aika kovaa tekstiä.
"Sitten et kommentoi myöskään naisten ulkonäköä koskaan millään tavalla."
Teidän naistenkin tulisi lakata välittämästä siitä mitä muut teistä ajattelevat.
Ettekö te miehet oikeasti näe eroa tässä ketjussa kuvatun ja siistiin hyvän parran välillä?? Kyllä ne uroslinnutkin sukii hienot höyhenensä ja pitää ne siistinä. Evoluutio ei ole missään milloinkaan suosinut huonoa hygieniaa, varsinkaan pariutumismielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisilta mitään kysellä ja kyllä sen huomaa kyselemättäkin että saanti
Myönnän, että itselläkin naisonni on parempaa kun parta on pidempi. Tämän palstan naiset ovat mt-eläkkeellä olevia sekopäitä, joita ei pidä ottaa hirveän vakavasti.
Parta on miehekkyyden merkki ja siksi vetoaa naisiin. Naisethan aina valehtelevat haluavansa feminiiniä runopoikaa, mutta totuus on että feminiini runopoika runkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisilta mitään kysellä
Parta on miehekkyyden merkki ja siksi vetoaa naisiin. Naisethan aina valehtelevat haluavansa feminiiniä runopoikaa, mutta totuus on että feminiini runopoika runkkaa.
Faktahan on se, että miehet muokkaa ulkonäköään miesten katseelle, ei naisten. Sitä kutsutaan homososiaalisuudeksi ja se on ihan yleisesti tunnustettu fakta. Miesten on jostain syystä aivan mahdoton kuvitella mikä naisiin vetoaa.
Risuparta se ei ole.
"Vai onko ihan täyttä laiskuutta, että sellainen on niin monella?
Todella kuvottavia ihan joka ikinen."
Koska se on luonnollinen olotila, kuten naisella kuiviksi imetyt riipputissit.
Vierailija kirjoitti:
Trivagon tekariäijä näyttää pultsarilta !
Mäkun voitan lotossa niin ostan vielä isommat hampaat ,niih ja irvistelen ylpeänä.
Itsestään huolehtiminen ja hygienia on luonnollisia olotiloja. Ei paskaisuus ja löyhkääminen.
Vierailija kirjoitti:
Itsestään huolehtiminen ja hygienia on luonnollisia olotiloja. Ei paskaisuus ja löyhkääminen.
Hikinen ja miehekkäästi löyhkäävä mies kiihottaa sinua alitajuisesti kun feromonit eksyvät värisevään nokkaasi. Sitten oletkin jo jalat kohti kattoa.
Karvabisnes on miljardibisnes maailmanlaajuusesti. Se on aivopessyt meidät uskomaan, että miehen täytyy ajaa partansa ja ravata jatkuvasti parturissa ja naisten ajaa kainalo-, sääri- ja muut karvansa ja käyttää tolkuttomia summia rahaa kampaamopalveluihin ja hiustenhoitotuotteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on luonnostaan karvainen. On se kyllä kamalaa.