Miksi miehet luulee, että ruokkoamaton roikkuva parta näyttää hyvältä?
Vai onko ihan täyttä laiskuutta, että sellainen on niin monella?
Todella kuvottavia ihan joka ikinen.
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Siis joku ihan tosissaan täällä yrittää väittää, että se on luonnotonta, jos joku EI ajele karvojaan?
Seriously?
Ole hyvä, tahallisen väärinymmärtämisen pokaali. 🏆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni nainen voi rehellisesti sanoa, että kyseinen mies ei saa haluja heräämään?
Uskoisin, että itseni lisäksi aika pirun moni. Hynynen on aina ollut mielestäni ulkoisesti luotaantyöntävä, mutta sitten kun valitettavasti jouduin asumaan Lappeenrannassa ja töiden kautta tutustumaan kyseiseen ihmiseen, tajusin, että se on sisältä vielä rumempi.
No nyt heräsi uteliaisuus, miten? Mä en ole kyseisen herran edesottamuksia seurannut kun nolotti niin joskus se julkinen sekoilu nykyisen vaimonsa kanssa. Ulkoisesti kyllä mun makuuni, tiedän olevani vähemmistöä.
Suurin osa naisista on parrakkaiden miesten perään jo ihan evolutionäärisistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei ole vastannut, miksi pitää epäsiistiä partaliirua naamassaan. Kuten odotettua, eivät osaa kommunikoida vaan menevät heti haukkumiseen ja whataboutismiin.
Mä pidän partaa, koska mielestäni se sopii mulle. Ja jos tukka vielä kasvais, niin se olis pitkä ja ponnarilla. Ainiin, peseydyn parrasta huolimatta säännöllisesti.
Mitä jos kysyisit jonkun naisen mielipidettä. Miehillä (suomalaisilla siis) ei tunnetusti ole tyylitajua. Luultavasti näytät juuri siltä, mistä tässä ketjussa puhutaan. Kai tiedät, että pitää peseytyä joka päivä? Kerran kuussakin voi olla jollekin "säännöllisesti".
Mitä jos mua ei kiinnosta naiste
Siinä oikea pick me. Et ole feministiä nähnytkään.
Siinä oikea pick me. Et ole feministiä nähnytkään.
Niin että täytyy olla vihainen ollakseen feministi, niinkö? Ei, mähän totesin että old school, pyrin kaikkien tasa-arvoiseen itseilmaisun vapauteen, hittoon normit. Mulla on lahkolaistukka ja valtaisan pitkä on hamekin. Tämä olen minä, ja satun pitämään yhtä hipeistä miehistä. Näin keski-iässä vähän surettaa se hirveän ahdas lokero, mihin moni itsensä survoo, turhaan.
Mitamitamita sina sano. Mina saada hyva kuksita vaika ruokamaton parta.
Vierailija kirjoitti:
Karvabisnes on miljardibisnes maailmanlaajuusesti. Se on aivopessyt meidät uskomaan, että miehen täytyy ajaa partansa ja ravata jatkuvasti parturissa ja naisten ajaa kainalo-, sääri- ja muut karvansa ja käyttää tolkuttomia summia rahaa kampaamopalveluihin ja hiustenhoitotuotteisiin.
Sileäleukaisen se vasta tarvitseekin ajaa partaa jatkuvasti. Itse ajan koneella joka aamu tai jos haluan extra sileän niin höylällä. Ja ne kalliit Gillette partahöylät kuluu käsittämättömän nopeasti vaihtokuntoon. Muita halvempia merkkejä olen kokeillut ja haavojen jälkeen palannut takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestään huolehtiminen ja hygienia on luonnollisia olotiloja. Ei paskaisuus ja löyhkääminen.
Ihminen on luonnostaan karvainen. On se kyllä kamalaa.
Evoluutio. Minä olen lähes karvaton,jos hiuksia,ripsiä ja kulmakarvoja ei lasketa mukaan.
Evoluutio näkyy myös katukuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvabisnes on miljardibisnes maailmanlaajuusesti. Se on aivopessyt meidät uskomaan, että miehen täytyy ajaa partansa ja ravata jatkuvasti parturissa ja naisten ajaa kainalo-, sääri- ja muut karvansa ja käyttää tolkuttomia summia rahaa kampaamopalveluihin ja hiustenhoitotuotteisiin.
Sileäleukaisen se vasta tarvitseekin ajaa partaa jatkuvasti. Itse ajan koneella joka aamu tai jos haluan extra sileän niin höylällä. Ja ne kalliit Gillette partahöylät kuluu käsittämättömän nopeasti vaihtokuntoon. Muita halvempia merkkejä olen kokeillut ja haavojen jälkeen palannut takaisin.
Osta partaveitsi niin saa parhaan ajotuloksen eikä tarvitse kalliita vaihtoteriä. Haavojakaan ei tule ellet erehdy liikuttamaan veistä vaakasuunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vähänkin järkevä mies hankkii vanhanaikaisen höylän mihin laitetaan yksi terä, tai ostaa partaveitsen. Paljon parempi jälki eikä tarvitse ostella joka viikko uusia kallita Gillette-teriä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset luulee, että ruokkoamaton alapää näyttää hyvältä? Todella kuvottavia joka ikinen.
Miksi vertaat partaa ja alapäätä 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vähänkin järkevä mies hankkii vanhanaikaisen höylän mihin laitetaan yksi terä, tai ostaa partaveitsen. Paljon parempi jälki eikä tarvitse ostella joka viikko uusia kallita Gillette-teriä.
Veitsi on kyllä ylivoimainen, mutta alkuun aika pelottava vekotin. Piti ensialkuun harjoitella hammasharjalla :D
Ja kannattaa suosiolla ottaa alkuun pyöreäpäinen veitsi koska vahinkopistoja voi sattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni nainen voi rehellisesti sanoa, että kyseinen mies ei saa haluja heräämään?
Uskoisin, että itseni lisäksi aika pirun moni. Hynynen on aina ollut mielestäni ulkoisesti luotaantyöntävä, mutta sitten kun valitettavasti jouduin asumaan Lappeenrannassa ja töiden kautta tutustumaan kyseiseen ihmiseen, tajusin, että se on sisältä vielä rumempi.
No nyt heräsi uteliaisuus, miten? Mä en ole kyseisen herran edesottamuksia seurannut kun nolotti niin joskus se julkinen sekoilu nykyisen vaimonsa kanssa. Ulkoisesti kyllä mun makuuni, tiedän olevani vähemmistöä.
Suurin osa naisista on parrakkaiden miesten perään jo ihan evolutionäärisistä syistä.
Miten parta siinä edesauttaa? Linkkiä tutkimukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on myös jännä miten veitsi menee esim. luomesta yli mutta moniteräinen hirvitys repii siihen haavan.
No yöks tuollainen Hynys-parta. Mutta siistitty parta on kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on parrakkaiden miesten perään jo ihan e
Miten parta siinä edesauttaa? Linkkiä tutkimukseen?
Parta on miehekkyyden merkki. Miehekkäällä miehellä kasvaa parta ja poikasilla ei.
Luuleeko läski palstamummo, että rytöparrat välittää mummon mielipiteistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa
Parta on miehekkyyden merkki. Miehekkäällä miehellä kasvaa parta ja poikasilla ei.
Teillä miehillä noita uskomuksia riittää. Olette niin luonnonlapsia vielä.
Se näyttää luonnollisemmakta kuin paljas naama ja poikatukka. Tykkään näyttää selkaiselta kuin muinaisina aikoina näytettiin ja olisin näyttänyt. On myös pitkähkö tukka. Kunnioitan näin suomalaisia juuriani ja aitoa ihmisuroksen olemusta. Lyhyt tykka ja parrattomuus on kristittyjen tuomaa hapatusta.