Miksi miehet luulee, että ruokkoamaton roikkuva parta näyttää hyvältä?
Vai onko ihan täyttä laiskuutta, että sellainen on niin monella?
Todella kuvottavia ihan joka ikinen.
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt arvon daamit partarauha, tää on vaan niin awesomea omistaa parta ettette uskokkaan.
Feminismi ei oo onneksi vienyt miehiltä partaa. Se tästä puuttuisi.muut onkin sitten viety.
Mikä sinulta nyt on viety...sekö, ettet voi enää sikailla naisten nähden. Miesten ongelma ei ole feminismi, vaan teidän hemmetinmoinen idiotismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset luulee, että ruokkoamaton alapää näyttää hyvältä? Todella kuvottavia joka ikinen.
Tuleeko näitä sulle paljonkin katukuvassa vastaan?
Tuon kirjoittaja ei oo nähnyt kuin äitinsä. Kunhan uhoo.
Parempi parta tuplaleuan edessä kuin sileä läskinen tuplaleuka naisella.
- läski, partainen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siisti parta näyttää hyvältä. Parta on monelle ylipainoiselle myöskin keino peittää kaksoisleuka. Ruokkoamaton risuparta näyttää aina pahalta. Sellaisesta tulee mieleen narkkari ja spugeporukat
Olen erittäin varma, että parta on monelle miehille ikään kuin meikin korvike. Vaikka en ole ylipainoinen niin minulla on pullaposket joista en pidä lainkaan. Parran avulla pystyn kuitenkin aika hyvin peittämään sen "ominaisuuden". Parran pidän tietenkin siistinä enkä anna sen kasvaa noin senttiä pitemmäksi.
Minulle tulee pieni myöhäpeä miehistä joilla on hoitamaton pitkä risuparta.
"Myötähäpeä". Palstanainen sinä olet. Miksi yrität esittää miestä?
Olen erittäin varma, että parta on monelle miehille ikään kuin meikin korvike. Vaikka en ole ylipainoinen niin minulla on pullaposket joista en pidä lainkaan. Parran avulla pystyn kuitenkin aika hyvin peittämään sen "ominaisuuden". Parran pidän tietenkin siistinä enkä anna sen kasvaa noin senttiä pitemmäksi.
Minulle tulee pieni myöhäpeä miehistä joilla on hoitamaton pitkä risuparta.