Miksi miehet luulee, että ruokkoamaton roikkuva parta näyttää hyvältä?
Vai onko ihan täyttä laiskuutta, että sellainen on niin monella?
Todella kuvottavia ihan joka ikinen.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu keho positiivinen ei saa minkäänlaista miestä,hän ostaa Prismasta ruskean dildon ja sillä on pärjättävä
Kyllä teillä miehillä on tunteet aina pinnassa, tästäkään asiasta ette pysty keskustelemaan ilman että tulee kyynel silmään.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa selvästi kuinka parta kiinnostaa naaraita. Suosittelen partaa kaikille miehille.
Joo kyllä. Suositeltavaa on myös jättää vähän kuivanutta räkää ja viikon vanha ruokalista tuoksuttamaan partaa "houkuttelevasti". Ae että.... (oksetus).
Vierailija kirjoitti:
Entäs kaikki viiksivallu naiset?
Niitäkin meinaan piisaa.
Miksi pelkät viikset? On meillä partakin! Tasa-arvon nimissä. Terveisin Täti.
Toki jokainen saa olla sellaisen risuparran kanssa miten haluaa mutta jos tinderiin menee ja etsii kumppania niin suppeaksi menee tarjonta.
Suurin osa naisista ei todellakaan tykkää epäsiististä risuparrasta.
Hyvät miehet, siistiytykää.
Tämä ei suoraan liity asiaan mutta minulle naisena on tärkeää että mies osaa hoitaa myös hampaita. Ihan vaan vinkkinä teille miehille😉
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
T: Väinämöinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itselläni perimmäinen syy on laiskuus ajella, mutta toinen syy on, että teen hommia turvallisuusalalla, ja on pahimman sattuessa jotain suojaa leuan ja nyrkin/kyynärpään välissä. En välitä siitä mitä ihmiset parrastani ajattelevat.
Etkö myöskään peseydy? Yököttävää.
Kerran olet noin laiska oman hygieniasi suhteen, sinulla ei ole myöskään oikeutta arvostella yhtään ketään naista, muista se.
Oletko niin autistinen, että kuvittelet sen automaattisesti tarkoittavan puutteellista peseytymistä? Peseydyn päivittäin, ja huolehdin parrastani sekä kampaan senkin päivittäin. Jos omassa suvussasi on kyseisiä miehiä sekä olet samanlaisia miehiä valinut, niin hyvä sinulle, mutta älä lähde sitä yleistämään muihin miehiin.
No surullisen usein se kyllä tarkoittaa sitä, että ei edes peseydy. Etkö ole ikinä seurannut, keitä ne haisevat ihmiset on? Ne on juuri näitä risupartoja, yleensä ylipainoisia ja pitkätukkaisia, joilla on värinsä menettänyt punainen t-paita ja likaiset collegehousut päällä. Hyvin harvoin tulee vastaan vanhalta hieltä haisevia naisia, tai sitten ovat ihan spugeja jo. Ns. "normaaleissa" työssäkäyvissä miehissä haisuleita on tosi paljon. Iso osa ei huolehdi myöskään turpakarvoistaan.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Ruokkoamaton?
Jonneilla ja Jennoilla on puolet aiempien sukupolvien perus-sanavarastosta jo kateissa - tiedetään. Otamme osaa.
Vierailija kirjoitti:
Toki jokainen saa olla sellaisen risuparran kanssa miten haluaa mutta jos tinderiin menee ja etsii kumppania niin suppeaksi menee tarjonta.
Suurin osa naisista ei todellakaan tykkää epäsiististä risuparrasta.
Hyvät miehet, siistiytykää.
Tämä ei suoraan liity asiaan mutta minulle naisena on tärkeää että mies osaa hoitaa myös hampaita. Ihan vaan vinkkinä teille miehille😉
Tämä on niin totta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siisti parta näyttää hyvältä. Parta on monelle ylipainoiselle myöskin keino peittää kaksoisleuka. Ruokkoamaton risuparta näyttää aina pahalta. Sellaisesta tulee mieleen narkkari ja spugeporukat
Nimenomaan! Aina kun näen jollain risuparran tai suuhun menevät viikset 🤢 tekisi mieli ojentaa sakset käteen ja pakottaa ukko katsomaan peiliin.
ap
Unohdit mainita kulmakarvat!! Nuorillakin jätkillä näkee pari-kolmesenttisiä sojottavia jouhia kulmakarvojen joukossa. Eikö äidit sano näille mitään?
Tuossa menee mulla neiteilyn raja. Partaa kyllä hoidan, ja muutenkin itseäni, mutta kulmakarvoihin en kajoa. Korviin jos kasvaa pitkiä naavahaituja, niin ne suostun poistamaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset luulee, että ruokkoamaton alapää näyttää hyvältä? Todella kuvottavia joka ikinen.
En kulje alapää paljaana tuolla ihmisten ilmoilla.
Ei paljoa puutu kun kulkevat perse pitkällä ja housut vaossa.
Nämä spandex-mimmit kyllä sheivaavat. Muuten erottuisi tuherokin niissä tiukoissa ihoa nuolevissa pimppihousuissa. Ohis.
En muuta itseäni kenenkään takia. Jos kumppaniehdokas ei hyväksy minua sellaisena kuin olen, hän ei ole minulle se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä paljon enemmän saa huomiota naisilta täysparran kanssa kuin ilman. T: Mies
Hyi helv**ti...pelkkä näkeminen aiheuttaa pahoinvoinnin...puhumattakaan että lähestyisin tai suukottelisin karvanaamoja.
Ja entä se letti leuassa...apua...mikä hirvitys miehellä.
Risuparta on siivottoman näköinen...menkää parturiin, jos ette itse viitsi siistiytyä. Tai pysykää kotona, älkääkkä tulko ihmisten ilmoille...inhokit.
Miehet ei tajua kuinka typerältä näyttää, kun se töröttävä letti leuassa väpättää puhuessa tai syödessä :DDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siisti parta näyttää hyvältä. Parta on monelle ylipainoiselle myöskin keino peittää kaksoisleuka. Ruokkoamaton risuparta näyttää aina pahalta. Sellaisesta tulee mieleen narkkari ja spugeporukat
Nimenomaan! Aina kun näen jollain risuparran tai suuhun menevät viikset 🤢 tekisi mieli ojentaa sakset käteen ja pakottaa ukko katsomaan peiliin.
ap
Unohdit mainita kulmakarvat!! Nuorillakin jätkillä näkee pari-kolmesenttisiä sojottavia jouhia kulmakarvojen joukossa. Eikö äidit sano näille mitään?
Tuossa menee mulla neiteilyn raja. Partaa kyllä hoidan, ja muutenkin itseäni, mutta kulmakarvoihin en kajoa. Korviin jos kasvaa pitkiä naavahaituja, niin ne suostun poistamaan :)
No, jos haluaa olla oksettava niin kai se on sallittua. Sitä ihmettelen, miksi osoitat naisten halveksuntasi tällä tavalla. Omasta itsestä huolehtiminen on ihan jokaisen ihmisen oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset luulee, että ruokkoamaton alapää näyttää hyvältä? Todella kuvottavia joka ikinen.
En kulje alapää paljaana tuolla ihmisten ilmoilla.
Ei paljoa puutu kun kulkevat perse pitkällä ja housut vaossa.
Nämä spandex-mimmit kyllä sheivaavat. Muuten erottuisi tuherokin niissä tiukoissa ihoa nuolevissa pimppihousuissa. Ohis.
Pimppihousut on häiritseviä. Kiihottavat liikaa ja saavat välittömästi unohtamaan mihin olin menossa ja mitä tekemässä, kun sellaiset näen
"No surullisen usein se kyllä tarkoittaa sitä, että ei edes peseydy. Etkö ole ikinä seurannut, keitä ne haisevat ihmiset on? Ne on juuri näitä risupartoja, yleensä ylipainoisia ja pitkätukkaisia, joilla on värinsä menettänyt punainen t-paita ja likaiset collegehousut päällä. Hyvin harvoin tulee vastaan vanhalta hieltä haisevia naisia, tai sitten ovat ihan spugeja jo. Ns. "normaaleissa" työssäkäyvissä miehissä haisuleita on tosi paljon. Iso osa ei huolehdi myöskään turpakarvoistaan.
-ohis"
Ei ole omaa tyyliäni lähteä lapsellisesti stereotypioimaan ihmisjoukkoja. Työssäni olen oppinut avointa mieltä ja kohtaamaan jokaisen yksilöinä. Suosittelen samaa teillekin.
No mä olen kieltänyt mieltäni ajamasta partaa. Kun tykkään siitä.
Vierailija kirjoitti:
Sepä ei olekaan kaikille näkyvissä. Olet kyllä taliaivo.
Oletko niin autistinen, että kuvittelet sen automaattisesti tarkoittavan puutteellista peseytymistä? Peseydyn päivittäin, ja huolehdin parrastani sekä kampaan senkin päivittäin. Jos omassa suvussasi on kyseisiä miehiä sekä olet samanlaisia miehiä valinut, niin hyvä sinulle, mutta älä lähde sitä yleistämään muihin miehiin.