Miksi miehet luulee, että ruokkoamaton roikkuva parta näyttää hyvältä?
Vai onko ihan täyttä laiskuutta, että sellainen on niin monella?
Todella kuvottavia ihan joka ikinen.
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestään huolehtiminen ja hygienia on luonnollisia olotiloja. Ei paskaisuus ja löyhkääminen.
Ihminen on luonnostaan karvainen. On se kyllä kamalaa.
Ja luonnostaan ihminen myös pitää karvansa puhtaana ja leikkaa tai ajaa niitä.
Millä se ihminen luonnossa olisi karvojaan ajellut tai pessyt. Karvojen tarkoitus on ennemmin levittää miehekästä feromonin tuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestään huolehtiminen ja hygienia on luonnollisia olotiloja. Ei paskaisuus ja löyhkääminen.
Se on täysin kulttuurisidonnainen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiviveitsellä se leikkely oli hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä se ihminen luonnossa olisi karvojaan ajellut tai pessyt. Karvojen tarkoitus on ennemmin levittää miehekästä feromonin tuoksua.
Oletpa kyllä harvinaisen sivistymätön. Se risuparta varmasti kuvaa sinua hyvin ihmisenä.
Ihmiset on aina pesseet itseään, ihan niin kuin kaikki muutkin eläimet. Vesi ei ole kovin uusi keksintö. Myös erilaisia saippuoita on ollut jo pitkään. Ihmiselle on luontaista myös kehittää kulttuuria, ja eri kulttuureissa on erilailla huolehdittu eri ruumiinosien karvoista.
Epäsiisteys ei ole luontaista millekään ihmisheimolle ollut ikinä. Karvoituksesta huolehtiminen ja trimmailu on ollut olennainen osa ihmisen kulttuuria aina.
Vierailija kirjoitti:
Äijäparta pitää olla jos on tarve erityisesti korostaa miehuuttaan jollain lailla. Sotkuinen risuparta siitä yleensä tulee kun ei sitten viitsitä pitää siitä kuitenkaan huolta.
Geeneistä se on myös kiinni. Toisilla kasvaa sellainen ohut haituvaparta mikä ei ikinä näytä hyvältä. Niin mullakin kasvaa niin parempi ajaa vaan leuka sileäksi eikä yrittää muuta.
Ei miehet luule, he tietävät, että näyttää hyvältä risuparta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa kyllä harvinaisen sivistymätön. Se risuparta varmasti kuvaa sinua hyvin ihmisenä.
Ihmiset on aina pesseet itseään, ihan niin kuin kaikki muutkin eläimet. Vesi ei ole kovin uusi keksintö. Myös erilaisia saippuoita on ollut jo pitkään. Ihmiselle on luontaista myös kehittää kulttuuria
Eli sä luulet, että jos jollakulla on parta, jonka malli ei miellytä juuri sinua, niin kyseinen henkilö ei peseydy lainkaan?
Mitä tuohon nyt voi sanoa.
Bakteeripesä reuhkalla ei minun pimppiä pääse maistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on aina pesseet itseään, ihan niin kuin kaikki muutkin eläimet. Vesi ei ole kovin uusi keksintö. Myös erilaisia saippuoita on ollut jo pitkään. Ihmiselle on luontaista myös kehittää kulttuuria
Höpsistä. 300-luvulla erään luostarin emäntä varoitti, että "puhdas ruumis ja puhtaat vaatteet" merkitsivät epäpuhdasta sielua. Kristityt askeetit harjoittivat alousiaa, "pesemättömyyden" harjoittamista. Kolmetoistavuotias Pyhä Agnes kuoli vuonna 304 jKr. käymättä koskaan kylvyssä, ja Pyhän Fintan Clonenaugh'laisen sanottiin peseytyvän kerran vuodessa juuri ennen pääsiäistä. Pyhä Antonius ei koskaan pessyt jalkojaan koko elämänsä aikana ja Franciscus Assisilainen piti likaisuutta pyhyyden merkkinä. 500-luvulla Pyhä Benedictus ei peseytynyt seitsemän vuotta kestäneen pyhiinvaelluksensa aikana Ranskassa, Italiassa, Saksassa ja Espanjassa, mistä hän ansaitsi kunnianimen "suuri peseytymätön".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evoluutio. Minä olen lähes karvaton,jos hiuksia,ripsiä ja kulmakarvoja ei lasketa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykyään kulttuuri on kehittynyt jo niinkin pitkälle, että jokainen saa itse tehdä omia karvojaan koskevat päätökset ja toiset eivät niitä arvostele.
Paitsi kaikkien mielestä tämä ilmeisesti ei ole hyvä asia.
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei ole vastannut, miksi pitää epäsiistiä partaliirua naamassaan. Kuten odotettua, eivät osaa kommunikoida vaan menevät heti haukkumiseen ja whataboutismiin.
Mä pidän partaa, koska mielestäni se sopii mulle. Ja jos tukka vielä kasvais, niin se olis pitkä ja ponnarilla. Ainiin, peseydyn parrasta huolimatta säännöllisesti.
Mitä jos kysyisit jonkun naisen mielipidettä. Miehillä (suomalaisilla siis) ei tunnetusti ole tyylitajua. Luultavasti näytät juuri siltä, mistä tässä ketjussa puhutaan. Kai tiedät, että pitää peseytyä joka päivä? Kerran kuussakin voi olla jollekin "säännöllisesti".
Mitä jos mua ei kiinnosta naisten mielipiteet?
Sivusta, you go, boy! T old school -feministi, joka liput liehuen kannattaa miestenkin vapautta valita oma lookinsa ja pitää varsin terveenä sitä, ettei pyri miellyttämään kaikkia. Kotona mulla on samanhenkinen parrakas pitkätukka. Teillä on ihailija(ttare)nne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset luulee, että ruokkoamaton alapää näyttää hyvältä? Todella kuvottavia joka ikinen.
Eihän ole. Nam.
1970-1980-luku takaisin
Uros 40v
Miksi naiset luulevat, että meikkaamaton nainen näyttää hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on aina pesseet itseään, ihan niin kuin kaikki muutkin eläimet. Vesi ei ole kovin uusi keksintö. Myös erilaisia saippuoita on ollut jo pitkään.
Höpsistä. 300-luvulla erään luostarin emäntä varoitti, että "puhdas ruumis ja puhtaat vaatteet" merkitsivät epäpuhdasta sielua. Kristityt askeetit harjoittivat alousiaa, "pesemättömyyden" harjoittamista. Kolmetoistavuotias Pyhä Agnes kuoli vuonna 304 jKr. käymättä koskaan kylvyssä, ja Pyhän Fintan Clonenaugh'laisen sanottiin peseytyvän kerran vuodessa juuri ennen pääsiäistä. Pyhä Antonius ei koskaan pessyt jalkojaan koko elämänsä aikana ja Franciscus Assisilainen piti likaisuutta pyhyyden merkkinä. 500-luvulla Pyhä Benedictus ei peseytynyt seitsemän vuotta kestäneen pyhiinvaelluksensa aikana Ranskassa, Italiassa, Saksassa ja Espanjassa, mistä hän ansaitsi kunnianimen "suuri peseytymätön".
Kristityt lahkot nyt tekee muutenkin kaikkea luonnotonta. Ovat poikkeus, eivät sääntö.
Siis joku ihan tosissaan täällä yrittää väittää, että se on luonnotonta, jos joku EI ajele karvojaan?
Seriously?
Vierailija kirjoitti:
Mites se kehorauha?
Tasa-arvo ei koske tiettyjä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei ole vastannut, miksi pitää epäsiistiä partaliirua naamassaan. Kuten odotettua, eivät osaa kommunikoida vaan menevät heti haukkumiseen ja whataboutismiin.
Mä pidän partaa, koska mielestäni se sopii mulle. Ja jos tukka vielä kasvais, niin se olis pitkä ja ponnarilla. Ainiin, peseydyn parrasta huolimatta säännöllisesti.
Mitä jos kysyisit jonkun naisen mielipidettä. Miehillä (suomalaisilla siis) ei tunnetusti ole tyylitajua. Luultavasti näytät juuri siltä, mistä tässä ketjussa puhutaan. Kai tiedät, että pitää peseytyä joka päivä? Kerran kuussakin voi olla jollekin "säännöllisesti".
Mitä jos mua ei kiinnosta naisten mielipiteet?
Sivusta, you go, boy! T old school -feministi, joka liput liehuen kannattaa miestenkin vapautta valita oma lookinsa ja pitää varsin terveenä sitä, ettei pyri miellyttämään kaikkia. Kotona mulla on samanhenkinen parrakas pitkätukka. Teillä on ihailija(ttare)nne.
Siinä oikea pick me. Et ole feministiä nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni nainen voi rehellisesti sanoa, että kyseinen mies ei saa haluja heräämään?
Uskoisin, että itseni lisäksi aika pirun moni. Hynynen on aina ollut mielestäni ulkoisesti luotaantyöntävä, mutta sitten kun valitettavasti jouduin asumaan Lappeenrannassa ja töiden kautta tutustumaan kyseiseen ihmiseen, tajusin, että se on sisältä vielä rumempi.
No nyt heräsi uteliaisuus, miten? Mä en ole kyseisen herran edesottamuksia seurannut kun nolotti niin joskus se julkinen sekoilu nykyisen vaimonsa kanssa. Ulkoisesti kyllä mun makuuni, tiedän olevani vähemmistöä.
En kommentoikaan, mutta päästelen selkäkeikkunauruja kun läskiarmeija hyllyyn vastaan.