Miksi miehet luulee, että ruokkoamaton roikkuva parta näyttää hyvältä?
Vai onko ihan täyttä laiskuutta, että sellainen on niin monella?
Todella kuvottavia ihan joka ikinen.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista hirvein combo on se, kun miehellä on ohut pitkä epäsiisti parta ja takana hiirenhäntä ponnari (ja hiukset on vielä likaiset).
Siis tämä tuhat kertaa!!! Miksi suomalaiset miehet ei edes peseydy?? Miksi teille on kaikki siistiytyminen niin helvetin vaikeaa??
Uli uli palstahoora.
Vierailija kirjoitti:
Parta on nykyään vähän niinkuin hattu. Peitellään heikkoa leukaa ja kaljua.
Tai meikit ja kampaukset, joilla peitellään valjuja piirteitä ja rumaa kallonmuotoa.
Antaa jokaisen valita tyylinsä itse.
Yksikään mies ei ole vastannut, miksi pitää epäsiistiä partaliirua naamassaan. Kuten odotettua, eivät osaa kommunikoida vaan menevät heti haukkumiseen ja whataboutismiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai meikit ja kampaukset, joilla peitellään valjuja piirteitä ja rumaa kallonmuotoa.
Epäsiisteys ja haiseminen eivät ole tyyli.
Jaa, itselläni perimmäinen syy on laiskuus ajella, mutta toinen syy on, että teen hommia turvallisuusalalla, ja on pahimman sattuessa jotain suojaa leuan ja nyrkin/kyynärpään välissä. En välitä siitä mitä ihmiset parrastani ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy lainaukseen miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti jotkut miehet kuvittelevat sen olevan tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei ole vastannut, miksi pitää epäsiistiä partaliirua naamassaan. Kuten odotettua, eivät osaa kommunikoida vaan menevät heti haukkumiseen ja whataboutismiin.
Anna jokaisen valita tyylinsä. Sinun makusi ei ole mikään absoluutio, vaan takuulla herättää samanlaisia ajatuksia joissakin muissa. Mitä vastaisit heille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistähän koko ketjussa on kyse, tampio. Miehet ei osaa huolehtia hygieniastaan, epäsiisti parta on vain yksi osoitus siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna jokaisen valita tyylinsä. Sinun makusi ei ole mikään absoluutio, vaan takuulla herättää samanlaisia ajatuksia joissakin muissa. Mitä vastaisit heille?
Kyse ei ole tyylistä vaan epäsiisteydestä ja laiskuudesta, kuten tuo yksi jo tunnusti. Epäsiisti ihminen ei myöskään peseydy, eli hän haisee. Silloin on kyllä muilla oikeus jo vähän puuttuakin.
Olen nainen, mutta kuvittelen että miehellä voi olla muotoilemattoman parran kanssa sama ajatus kuin monilla pitkähiuksisilla naisilla hiuksistaan: on mukavaa, kun ne kasvaa, toisinaan sitä on kiva muotoonleikata mutta valitettavasti kasvaa ulos mallista nopeasti. Suurimman osan ajasta ne vaan heiluu mukana. Henkilö haluaa pitää parran tai hiukset pitkänä, mutta ei koe tarvetta sitoutua siistimään sitä säännöllisesti. Kyse ei ole tarpeesta houkutella vastakkaista sukupuolta, se on vain osa omaa tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itselläni perimmäinen syy on laiskuus ajella, mutta toinen syy on, että teen hommia turvallisuusalalla, ja on pahimman sattuessa jotain suojaa leuan ja nyrkin/kyynärpään välissä. En välitä siitä mitä ihmiset parrastani ajattelevat.
Etkö myöskään peseydy? Yököttävää.
Kerran olet noin laiska oman hygieniasi suhteen, sinulla ei ole myöskään oikeutta arvostella yhtään ketään naista, muista se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistähän koko ketjussa on kyse, tampio. Miehet ei osaa huolehtia hygieniastaan, epäsiisti parta on vain yksi osoitus siitä.
Sillä ei ole hygienian ja haisemisen kanssa mitään tekemistä. Ymmärrän, että olet epämieluisaa seuraa ihmisille ja se tekee sinusta entistä töykeämmän ja katkeruuttasi hyökkäävän, mutta sinulla on vielä mahdollisuus muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vitsi repesin tälle. 😂😂😂
Syitä tosiaan on useita. Parralla piilotetaan heikkoa leukalinjaa, kaksoisleukaa, aknen jälkeen jäänyttä ihon "rokonarpisuutta" ja myös kasvojen juonteita (peittää ikääntymismuutoksia, mutta myös ilmeitä=mikroilmeet). Nuo yleisimpiä syitä. Nuorilla harvaparroilla syy voi olla "uskottavuuslisä"= näyttää vanhemmalta kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole hygienian ja haisemisen kanssa mitään tekemistä. Ymmärrän, että olet epämieluisaa seuraa ihmisille ja se tekee sinusta entistä töykeämmän ja katkeruuttasi hyökkäävä
Meni tunteisiin niin rupesit haukkumaan. 😂😂
Ilman muuta ruokkoamaton parta liittyy siisteyteen! Se on erittäin selvä osoitus siitä, että oma hygienia ei kiinnosta. 99 % näistä miehistä haisee ja heillä on likainen liimatukka.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta kuvittelen että miehellä voi olla muotoilemattoman parran kanssa sama ajatus kuin monilla pitkähiuksisilla naisilla hiuksistaan: on mukavaa, kun ne kasvaa, toisinaan sitä on kiva muotoonleikata mutta valitettavasti kasvaa ulos mallista nopeasti. Suurimman osan ajasta ne vaan heiluu mukana. Henkilö haluaa pitää parran tai hiukset pitkänä, mutta ei koe tarvetta sitoutua siistimään sitä säännöllisesti. Kyse ei ole tarpeesta houkutella vastakkaista sukupuolta, se on vain osa omaa tyyliä.
Aika helppo siistiä partaa itse vrt pitkät hiukset. Itselläni takapuoleen asti oleva tukkaa enkä pysty leikkaamaan sitä itse.
Tatuoitu keho positiivinen ei saa minkäänlaista miestä,hän ostaa Prismasta ruskean dildon ja sillä on pärjättävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siisti parta näyttää hyvältä. Parta on monelle ylipainoiselle myöskin keino peittää kaksoisleuka. Ruokkoamaton risuparta näyttää aina pahalta. Sellaisesta tulee mieleen narkkari ja spugeporukat
Nimenomaan! Aina kun näen jollain risuparran tai suuhun menevät viikset 🤢 tekisi mieli ojentaa sakset käteen ja pakottaa ukko katsomaan peiliin.
ap
Unohdit mainita kulmakarvat!! Nuorillakin jätkillä näkee pari-kolmesenttisiä sojottavia jouhia kulmakarvojen joukossa. Eikö äidit sano näille mitään?
Siis tämä tuhat kertaa!!! Miksi suomalaiset miehet ei edes peseydy?? Miksi teille on kaikki siistiytyminen niin helvetin vaikeaa??