Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17937)
Vierailija kirjoitti:
Joku vitamiinipilleri taisi jäädä pois päiväannoksesta. Selittäisi ehkä tämän oudon energiavajeen.
Ubikinoni? Arginiini? Berberiini? Hyviä ja kalliita.
Puhuisit mulle. Kaipaan ja tarvitsen. Nuku hyvin rakas.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisi ihanaa tulla kotiin missä sinä olisit. 🥰 Hyppisin varmaan onnesta syliisi joka päivä. 😍
Mulla auttaa mun adhd oireisiin parhaiten body double. 😄 Tän takia yksin eläminen on ihan tyhmää. Mun kilpirauhanen on ollut kipeä parina iltana. 😒
-M.K.K
Olen rakastanut sinua niin syvästi kuin ihminen rakastaa voi, mutta sekään ei riitä.
T. "hyväksikäyttökolo" vain kuvitelmissasi
Jotkut ihmiset haluavat jatkuvaa hyväksyntää. Heille kaikki perustuu siihen kuvittelevatko he toisen pitävän heistä vaiko ei.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nopeammin tajuan että kyseinen ihminen tuskin edes ajattelee mua, KOSKAAN, sen parempi. Miten iso osa ihastuneen ajatuksista on kuvitelmaa. Ihastuneena toinen on mielessä koko ajan ja kaikki katseet ja jutut tulkitsee ihastuksesta sekaisin olevilla aivoilla. Toinen voi olla autuaan tietämätön suuresta kaipauksestasi häntä kohtaan joten elä elämääsi äläkä odota häntä. Puhun itselleni.
Jos ei nyt ihan tumpelo ole ihmissuhdeasioissa, niin kyllähän sen nyt huomaa onko ihastusta, kemiaa ja molemminpuolista flirttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun takiani kannata miestä jättää. Minulla ei ole tarjottavana muuta kuin säkenöivä persoonani - ja hyvää seksiä tietysti.
Minulla ei ole tarjolla "hyvää seksiä".
Minulla ei ole tarjolla seksiä ollenkaan. Irtomuotoista. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku vitamiinipilleri taisi jäädä pois päiväannoksesta. Selittäisi ehkä tämän oudon energiavajeen.
Ubikinoni? Arginiini? Berberiini? Hyviä ja kalliita.
Sellainen mitä ei saa apteekista.
Vierailija kirjoitti:
J 💙 S
Ja keneen J: hin mua nyt?
Vierailija kirjoitti:
Oliko se hetki, jolloin muutit mielesi, muuten silloin kun näit mut etänä? Tai pian sen jälkeen? Totesit varmaan, että miksiköhän tuollaiseen luuseriinkin joskus tykästyin.
Sivusta: toivottavasti et luule minua tuoksi itsesääliseksi ruikuttajaksi. Ruikutan toki sekä säälin omaa olentoani mutta en kumminkaan ole tuo yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se hetki, jolloin muutit mielesi, muuten silloin kun näit mut etänä? Tai pian sen jälkeen? Totesit varmaan, että miksiköhän tuollaiseen luuseriinkin joskus tykästyin.
En muuttanut mieltäni. Sitä annat mulle kenkää vähän väliä ja kohtelet kuin vierasta sikaa. Se ei ole rakkautta.
En ole täällä ollut koko iltana mutta sinä olet koko ajan sydämessäni. Haluaisin niin uskoa siihen että pian nähdään. Onko sydämeni aavistus oikea? Siitä hellyydestä ei tuu loppua kun vihdoin oot lähelläni. Rakkaani. Miehelle
Seuraava oikeasti merkittävä peli leijonilla on tiistaina Sveitsiä vastaan.
Hyvät yöt kaikille palstalaisille 🧡
Mangusti kirjoitti:
Puhuisit mulle. Kaipaan ja tarvitsen. Nuku hyvin rakas.
Missä puhuisin? Numerosi?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset haluavat jatkuvaa hyväksyntää. Heille kaikki perustuu siihen kuvittelevatko he toisen pitävän heistä vaiko ei.
Heidän pitäisi ensin pitää itsestään.
milloin?