Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12812)
Ikävä. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Kertapano ei koskaan riitä riittävän pantavan kanssa.
Sulla sitten niin. Turhaan vaivaat päätäsi muiden asioilla.
Kyllähän se on niin, että kiinnostunut viestii nonverbaalisesti kiinnostuneisuuttaan, ottaa yhteyttä, hakeutuu lähelle yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nuorten miesten seksuaalinen kesto. Ne voi panna 10 kertaa päivässä. Sitä kaipaan.
3-5min 😁
Sekin on parempi kuin kerran 2 minuuttia jos vaikkapa vertaat 10*3-5min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Kertapano ei koskaan riitä riittävän pantavan kanssa.
Sulla sitten niin. Turhaan vaivaat päätäsi muiden asioilla.
Kiinnostaa vain omat asiat. Saa täällä muutkin kommentoida ku sä!
Minun kollega on samassa työpaikassa. Pusu.
Vierailija kirjoitti:
Tosin riippuu tyypistä. Lauri Tilkanen ei ole huonokuntoinen, mutta on kyllä aika paljon muuttunut nuoruudesta.
Mutta yks mikä on hyvännäköisillä ihmisillä, niin niitä ei välttämättä kiinnosta se ulkonäkö niin paljoa. Ne on saaneet jo nuoruudessa aivan älyttömän määrän huomiota, eikä sitä välttämättä enää 35-40+ kaipaa. Tai sitä myöhemmin.
Lauri Tilkanen oli jumalaisen kaunis nuorena. Aivan taivas.
Pillu tulee hiukka kipeeksi jos 3 krt pvä. Ei siis oo ikävä nuoria miehiä vaikka olihan nuoruus ihanaa silloi nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Lait ny viestii
Lait ny sääki
Vierailija kirjoitti:
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon sanomatta jää kun harvoin tavataan
Saisinpa sanotuksi kaiken, mitä täällä hempeilen.
Rohkeutta.
Mää laitoin jo viestiä. Sun vuoro.
Jos minua sanottaisiin papaksi, menis kyllä tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Sinua minä olen odottanut. Saanko vielä sinut. Pohdin vain.
Saat. Jos olisit hän. Mutta ethän sinä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ihme, että kaikki miehet ovat ihan pappoja olleet jo aikoja sitten, joita koulussa komeina pidettiin. Saisi joskus näkyä miestenkin puolelta sellaista kaunista säilymistä vanhuuteen saakka. Ei tarvitsisi muuttua täysin tunnistamattomaksi.
Höpö höpö. Monilla miehillä karisma vaan lisääntyy vanhetessa. Ja pakko sanoa, että se kokemuksen tuoma taitavuus tunneasioissa, mikä isolla osalla (vaikkei kaikilla) vähän vanhemmilla miehillä on... Se on aivan ihana piirre. Naisten käsittelytaito on niin sanotusti suvereenisti hallussa.
Ei kyllä, monet ovat muuttuneet täysin tunnistamattomaksi. Myös ne kaikkein komeimmat. Sääli.
Komea on komea vanhanakin. Ei se luusto mihinkään muutu. Niin se menee sori vaan.
Joo mutta tukka lähtee ja nenäkarvat lisääntyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ihme, että kaikki miehet ovat ihan pappoja olleet jo aikoja sitten, joita koulussa komeina pidettiin. Saisi joskus näkyä miestenkin puolelta sellaista kaunista säilymistä vanhuuteen saakka. Ei tarvitsisi muuttua täysin tunnistamattomaksi.
Höpö höpö. Monilla miehillä karisma vaan lisääntyy vanhetessa. Ja pakko sanoa, että se kokemuksen tuoma taitavuus tunneasioissa, mikä isolla osalla (vaikkei kaikilla) vähän vanhemmilla miehillä on... Se on aivan ihana piirre. Naisten käsittelytaito on niin sanotusti suvereenisti hallussa.
Miehet on parhaimmillaan 25-30. Sit alkaa alamäki. Eri
Mun parhaat kokemukset on ollut 25-vuotiaiden kanssa. Toinen oli vähän vanhempi, toinen vähän nuorempi. Mutta molemmat oli silloin ekalla kerralla 25, ja molempien kanssa se eka kerta oli ikimuistoisen laadukas.
Noin yleisesti ihmisillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tehdä ja olla parhaansa kulloisessakin elämänvaiheessa ja iässä, joten turha arvostella sen enempää miehiä kuin naisiakaan. Ja ihmissuhteet rakentuu muun kuin seksikokemuksen ympärille. Vaikka tietysti toivottavaa olisi, että seksipuolikin toimisi.
Itse olen vielä sen verran nuori, etten osaa arvioida jos parhaat seksikokemukset onkin vasta edessäpäin, ja joskus vaikkapa viiskymppisenä löytyy joku uusi vaihde. Tai sit ei.
eri
Tarkoitin ulkonäköä ja luonnetta, en nyt varsinaisesti seksiä. Edellinen.
Noo sehän on kai nuorilla parhaimmillaan, sekä miehillä että naisilla. :)
Nuoret on keskimäärin paremman näköisiä ja kevyempää/hauskempaa seuraa, kuin vanhemmat ihmiset. Mutta sellasta se on. Ja osa nuorista on kyllä myös vähän rasittavia, esim. 20v läheiseni joka tietää kaikesta kaiken. :D
Ei kollega välttämättä ole samassa työpaikassa🤔