Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12812)
Vierailija kirjoitti:
Meidän aika tulee vielä.
Voi tulla tai olla tulematta. Teidän aikanne on ollut pitkään ja jatkuu vain. Pian alkaa ihan minun ikiomani aikani. 💔
Vierailija kirjoitti:
En halua olla vanhus, ei siinä ole mitään tavoiteltavaa.
Joo, sellainen on trendi nykyään.
Kyse nimenomaan trendistä, ei ole todellakaan aina ollut näin ja joissain kulttuureissa edelleen vanhuus arvostettua.
Missä viivyt sä kaipaamani uusi rakkaus. Mikä sinua pidättelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin levoton olo
Millä muotoa? Liikettä nivusissa?
Henkisesti
Mitä mietit?
Vähän kaikkea
Juupa juu. Et taida olla juttutuulella.
Hyvää yötä ja kauniita unia rakkaalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ihme, että kaikki miehet ovat ihan pappoja olleet jo aikoja sitten, joita koulussa komeina pidettiin. Saisi joskus näkyä miestenkin puolelta sellaista kaunista säilymistä vanhuuteen saakka. Ei tarvitsisi muuttua täysin tunnistamattomaksi.
Höpö höpö. Monilla miehillä karisma vaan lisääntyy vanhetessa. Ja pakko sanoa, että se kokemuksen tuoma taitavuus tunneasioissa, mikä isolla osalla (vaikkei kaikilla) vähän vanhemmilla miehillä on... Se on aivan ihana piirre. Naisten käsittelytaito on niin sanotusti suvereenisti hallussa.
Ei kyllä, monet ovat muuttuneet täysin tunnistamattomaksi. Myös ne kaikkein komeimmat. Sääli.
Komea on komea vanhanakin. Ei se luusto mihinkään muutu. Niin se menee sori vaan.
Joo mutta tukka lähtee ja nenäkarvat lisääntyy
Ja meillä naisilla taas parta kasvaa ja elopaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin riippuu tyypistä. Lauri Tilkanen ei ole huonokuntoinen, mutta on kyllä aika paljon muuttunut nuoruudesta.
Mutta yks mikä on hyvännäköisillä ihmisillä, niin niitä ei välttämättä kiinnosta se ulkonäkö niin paljoa. Ne on saaneet jo nuoruudessa aivan älyttömän määrän huomiota, eikä sitä välttämättä enää 35-40+ kaipaa. Tai sitä myöhemmin.
Niin no monesti kauniilla ja komeilla on myös kauniit ja komeat puolisot. Kai se nyt liittyy siihen, että itselle on tärkeää huolehtia ulkonäöstä, niin toivoo sitä myös kumppanilta.
Mutta ei se huolehtiminen ole välttämättä sen kummempaa kuin perus ettei päästä itseä lihomaan, huolehtii hygieniasta, pitää vaatteet siisteinä ja sopivina.
Ei nyt tule mieleen että olisin koskaan kenellekään ilmaissut sinusta mitään mielipidettä, eli nyt terveiset sinne lounaaseen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea nuoruusjankutus. Eiks kellään oo ollut sataa hipovaa vilkasta ja viisasta mummua tai ukkia, josta ootte aina ajatellut että tuossa on hyvä tavoite.
Mummo eli 97-vuotiaaksi ja oli ikänsä jäätävä kusipää. Alusta loppuun.
Tuskin muistat hänen lapsuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua olla vanhus, ei siinä ole mitään tavoiteltavaa.
Joo, sellainen on trendi nykyään.
Kyse nimenomaan trendistä, ei ole todellakaan aina ollut näin ja joissain kulttuureissa edelleen vanhuus arvostettua.
Arvostan kyllä, siitä ei ole kiinni.
"
Juupa juu. Et taida olla juttutuulella."
Ei vaan en osaa selittää, sellanen levoton olo vaan
Kunpa sais täysin luottamukselliset välit kaivattuun.
Paljon mun pitäis maksaa et siirtyisit mun wa ppiin 😀😊
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt tule mieleen että olisin koskaan kenellekään ilmaissut sinusta mitään mielipidettä, eli nyt terveiset sinne lounaaseen vaan.
Onpa kurja kuulla.
Kaipaus hälvenee joka päivä. Kesä on täynnä uusia mahdollisuuksia 😊
Hyvää yötä sinulle, onnellinen
Vierailija kirjoitti:
Paljon mun pitäis maksaa et siirtyisit mun wa ppiin 😀😊
Yhden viestin tai tunnisteen verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle sellaiset terveiset, että taidan poltella sun mieltä...
Niin teet, naapuri.
Kollega.
En työkavereita kattele, siinä menee minun raja.
Ei kollega välttämättä ole samassa työpaikassa🤔
Eli opiskelukaveri
Ei tarttis maksaa mitään, vaan laittaa vaan mulle eka viesti. WA ei ole ainoa vaihtoehto. On Telegram, Messenger, Signal, email, LINE, Viber, Session ym. Onhan noita viestivälineitä, jos on vaan halua saada yhteys.
Niin no monesti kauniilla ja komeilla on myös kauniit ja komeat puolisot. Kai se nyt liittyy siihen, että itselle on tärkeää huolehtia ulkonäöstä, niin toivoo sitä myös kumppanilta.