Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (12812)

Vierailija
12621/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempeää yötä ja makeaa unta, sulle kaipaamani.

Kiitos ja Samoin sinulle. Kuvitellusti hänelle 

Vierailija
12622/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ihan rehellisesti sanoa, et mun kaipaamani on komeampi 40-vuotiaana kuin 20-vuotiaana. Tai sitten vaan katson nyt mieluummin vanhempia miehiä, en osaa sanoa. Ei se musta kyllä luustosta johdu, mut jotenkin kasvoihin tullut sellasta syvyyttä ja rakastankin hänen kasvojaan, kun hän nauraa. Ne näyttää lempeiltä ja silmäkulmiin tulee ihania naururuttuja, et tekis mieli päästää syliin halaamaan ja rutistelemaan häntä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12623/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kaipaat?

Vierailija
12624/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikääntyminen haittaa. Selvää, että ikä tuo omat juttunsa myös ulkonäköön.

Kuitenkin henkilöiden välinen kemia ja vetovoima on se juttu mikä herättää kiinnlstuksen. On selvää, että silloin ulkonäkökin miellyttää myös. 

Ulkonäkö asiat ovat myös mieltymiskysymys. Kaikki ei pidä samoja komeina ja kauniina. Yksilöllisyys tässäkin kuka ketäkin puoleensa vetää.

Vierailija
12625/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä selvästi nautit sen toisen antamasta huomiosta. Siirrän oman huomioni muualle.

Vierailija
12626/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän rajoittunut pitää olla jos ajatukset pyörivät kertapanon ympärillä.

Todella lame ass. Kertapanon ihanuus on sen spontaaniudessa ja hetkeen heittäytymisessä, ketä kiinnostaa joku suunniteltu kertapano tutun ihmisen kanssa?

Minua. Siksihän siitä tuolla edellä kirjoitin. 
Ketä kiinnostaisi jokin lame ass parisuhde? Ei ikinä.

Onhan niitä muitakin vaihtoehtoja. Jos on kiinnostunut henkilöstä, niin kertapano ei ole se millä saadaan siitä kaikki (seksuaalisesti) irti.

Eri asia sellaiset aidosti hetken huumat, joihin päädytään täysin spontaanisti. 

En mä ole tästä henkilöstä kiinnostunut kuin seksuaalisessa mielessä. Tai kenestäkään muustakaan (sitäkään vähää). Turhaan tulet ulkopuolisena neuvomaan muiden tilanteita, keskity siihen kuuluisaan omaasi vain ja anna muiden vastailla gallupeihin sen enempää puuttumatta.

Niin ja kuten kirjoitin, kertapanolla ei saada siitä henkilöstä seksuaalisesti kaikkea irti. 

Voi olla jopa erittäin tönkköä, mutta jos sulle riittää se, niin mikäs siinä.

Vierailija
12627/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tai et ole täällä, kaipaan silti. 

Vierailija
12628/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret näyttävät omaan silmään vauvoilta, mutta on sitä ihana katsella miten söpöjä ovat. Parikymppiset eivät kuitenkaan kiinnosta, kolmekymppiset sen sijaan jo miellyttävät siinäkin mielessä. 

Vierailija
12629/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri. Kertapano ei koskaan riitä riittävän pantavan kanssa. 

Vierailija
12630/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä, kauniita unia!  🧡🤗

Vierailija
12631/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa mennä huomenna töihin. Vapaa-ajalla tulee mieleen liikaa ahdistavia ajatuksia. Töissä ne pysyy poissa kun työ on luonteeltaan kiireistä. Kunpa kaikki saisivat töitä jotka niitä hakevat. Tekee mielelle hyvää ajatella jotain muuta kuin itseään. Ps. kotonani myös kummittelee, ja tämä on tosi.

Tarvittaisiinko työpaikallasi lisätyövoimaa? 

Sinne on haku päällä. Onnea hakuun.

Vierailija
12632/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuun synttärisankaria kaipaan. 

Vierailija
12633/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihme, että kaikki miehet ovat ihan pappoja olleet jo aikoja sitten, joita koulussa komeina pidettiin.  Saisi joskus näkyä miestenkin puolelta sellaista kaunista säilymistä vanhuuteen saakka. Ei tarvitsisi muuttua täysin tunnistamattomaksi. 

Höpö höpö. Monilla miehillä karisma vaan lisääntyy vanhetessa. Ja pakko sanoa, että se kokemuksen tuoma taitavuus tunneasioissa, mikä isolla osalla (vaikkei kaikilla) vähän vanhemmilla miehillä on... Se on aivan ihana piirre. Naisten käsittelytaito on niin sanotusti suvereenisti hallussa. 

Ei kyllä, monet ovat muuttuneet täysin tunnistamattomaksi. Myös ne kaikkein komeimmat. Sääli. 

No sellasta se on. Eiköhän kaikki sen tiedä, että ihmiset sukupuoleen katsomatta keskimäärin lössähtää iän myötä? Ei kukaan näytä ikuisesti pari-kolmekymppiseltä.

Monille sillä ei ole edes väliä, eikä pidäkään olla jos elämä kunnossa ja hyvää.

Ei kun tää on ketjuvakkareiden mielestä ilkeyttä. Eri

No eipä tuossa kauhisteltu kenenkään ulkonäköä. Siinä ilkeässä viestissä kauhisteltiin, miten papan näköiseksi joku ennen niin komea on muuttunut. :)

Mutta mikäs siinä, jos et ymmärrä nyansseja. 

Ei , vaan nimenomaan minun viestejäni, joissa totesin faktana, että kaikki vanhenee eikä näytä yhtä hyviltä kuin nuorina, sanottiin ilkeiksi. En papatellut yhtään ketään.

Että ymmärrä itse nyanssisi.

Vierailija
12634/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kaipaat?

Pitkää komeaa nuorta miestä.

Vierailija
12635/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivatulle sellaiset terveiset, että taidan poltella sun mieltä...

Niin teet, naapuri.

Kollega.

En työkavereita kattele, siinä menee minun raja.

Vierailija
12636/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin ihan rehellisesti sanoa, et mun kaipaamani on komeampi 40-vuotiaana kuin 20-vuotiaana. Tai sitten vaan katson nyt mieluummin vanhempia miehiä, en osaa sanoa. Ei se musta kyllä luustosta johdu, mut jotenkin kasvoihin tullut sellasta syvyyttä ja rakastankin hänen kasvojaan, kun hän nauraa. Ne näyttää lempeiltä ja silmäkulmiin tulee ihania naururuttuja, et tekis mieli päästää syliin halaamaan ja rutistelemaan häntä. 

40v ei olekaan vielä sen ikäinen, että iän myötä piirteet läsähtää. Joo, ei enää nuori, mutta ei vielä vanhakaan. 

Läsähtäneet piirteet on nykyään monilla tuon ikäisillä tasan ja vain siksi, että eivät huolehdi itsestään ja on ylipainoa.

Vierailija
12637/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän rajoittunut pitää olla jos ajatukset pyörivät kertapanon ympärillä.

Todella lame ass. Kertapanon ihanuus on sen spontaaniudessa ja hetkeen heittäytymisessä, ketä kiinnostaa joku suunniteltu kertapano tutun ihmisen kanssa?

Minua. Siksihän siitä tuolla edellä kirjoitin. 
Ketä kiinnostaisi jokin lame ass parisuhde? Ei ikinä.

Onhan niitä muitakin vaihtoehtoja. Jos on kiinnostunut henkilöstä, niin kertapano ei ole se millä saadaan siitä kaikki (seksuaalisesti) irti.

Eri asia sellaiset aidosti hetken huumat, joihin päädytään täysin spontaanisti. 

En mä ole tästä henkilöstä kiinnostunut kuin seksuaalisessa mielessä. Tai kenestäkään muustakaan (sitäkään vähää). Turhaan tulet ulkopuolisena neuvomaan muiden tilanteita, keskity siihen kuuluisaan omaasi vain ja anna muiden vastailla gallupeihin sen enempää puuttumatta.

Niin ja kuten kirjoitin, kertapanolla ei saada siitä henkilöstä seksuaalisesti kaikkea irti. 

Voi olla jopa erittäin tönkköä, mutta jos sulle riittää se, niin mikäs siinä.

Hei, jos mä tarvin joskus neuvoa sulta, niin sopiiko että itse kysyn? Tällä kertaa en tarvitse. En aio oikeasti todellakaan panna häntä. 
Voit siis ihan keskittyä siihen omaan kaivattuusi nyt.

Vierailija
12638/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nuorten miesten seksuaalinen kesto. Ne voi panna 10 kertaa päivässä. Sitä kaipaan. 

3-5min 😁

Vierailija
12639/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustan ehkäpä Hingeen profiilin. Ei tämä muuten etene.

Vierailija
12640/12812 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin riippuu tyypistä. Lauri Tilkanen ei ole huonokuntoinen, mutta on kyllä aika paljon muuttunut nuoruudesta.

Mutta yks mikä on hyvännäköisillä ihmisillä, niin niitä ei välttämättä kiinnosta se ulkonäkö niin paljoa. Ne on saaneet jo nuoruudessa aivan älyttömän määrän huomiota, eikä sitä välttämättä enää 35-40+ kaipaa. Tai sitä myöhemmin.