Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10706)
Kaipaan sua niiin paljon. Näen välillä uniakin sinusta. Kun näin sut taas niin en saa sua mielestä. Laittaisitpa vielä viestiä mulle
Haluaisin antaa sulle prinsessa kohtelua rakas nainen. Tulehan nauttimaan mansikoista, suklaakastikkeesta ja skumpasta. Samalla voit katsoa kun duunaan miestentöitä jos työmiehen kädet töissään toimii.
Kaipaus yllätti kulkijan kuin merituuli vähäpukeisen. Huomenna voi olla parempi päivä ja kaipaan vähemmän sitä, mitä ei ehtinyt ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin antaa sulle prinsessa kohtelua rakas nainen. Tulehan nauttimaan mansikoista, suklaakastikkeesta ja skumpasta. Samalla voit katsoa kun duunaan miestentöitä jos työmiehen kädet töissään toimii.
Mitä miestentöitä?😊
Ikävä. Olet rakas. Kaipaan seuraasi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Tuu käymään ovella.
Niin lähellä mutta niin etäällä...🤔🤭
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Olet rakas. Kaipaan seuraasi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Seuraa ei ole nyt, mutta käviskö apu? Useampi kymmenvuosikerta olisi joutavana.
Oon onnellinen sun puolesta. Toivon, että hän kohtelee sua hyvin.
sairastunut
Tein vahingossa syrjähypyn toiseen kaipaus(ketjuun), pahoittelut.
Mies, tekisit mut tosi onnelliseksi, jos laittaisit viestiä ja kertoisit suoraan sydämestäsi kaiken mulle.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaani nuku hyvin. Sun särkyä anna mä en. Tulen mukaasi, minne ikinä tarvitsee.
Vitsi kun oon väsynyt jo ja luon ”sun sänkyä anna mä en”. Ehkä vetäydyn sinnepäin.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan suudeltu. Monet kerrat. Kumpikin mielessä vain, mutta sitäkin ahnaammin. (To Emily)
True dat. Muistatko kun mielikuvitussuudeltiin Kouvolassa, koivut ja kaikkee siellä, ja just kun oltii n pussaamassa meijän sen aikainen koulukiusaaja tuli kaapista ja sanoin sulle että pist ä merkille ja pussaus jäi keske.Ihan noin vaan pisti suuntautumisensa julkiseksi ja kaikki kohahti vaa ja silleen se meni. Sun sukulaisii asuu samassa kaupungissa ja aina kun nään ne tulee mieleen meijän pussaushetki ja se kaappiscene. Mielikuvituspussasin sua siinä hetkessä silti koska se Lissu kiusasi niin paljon meitä ylä-asteella et eipä oikeesti keskeytyny mikää. Älä aiheuta mulle ongelmii näistä mielikuvituspusuista kun sun parasta hain kun vitutti tilanne. Oon kännissä sori. Inhotti etten voinut auttaa sua silloin aiemmin vuosii sitten niitten muiden kaa kun en tiennyt mut nyt tiedän. Power 🦾
Vierailija kirjoitti:
Mies, tekisit mut tosi onnelliseksi, jos laittaisit viestiä ja kertoisit suoraan sydämestäsi kaiken mulle.
Mä tulen huomenna käymään sun luona
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua niiin paljon. Näen välillä uniakin sinusta. Kun näin sut taas niin en saa sua mielestä. Laittaisitpa vielä viestiä mulle
Milloinkas me näimmekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen huomenna käymään sun luona
😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan suudeltu. Monet kerrat. Kumpikin mielessä vain, mutta sitäkin ahnaammin. (To Emily)
True dat. Muistatko kun mielikuvitussuudeltiin Kouvolassa, koivut ja kaikkee siellä, ja just kun oltii n pussaamassa meijän sen aikainen koulukiusaaja tuli kaapista ja sanoin sulle että pist ä merkille ja pussaus jäi keske.Ihan noin vaan pisti suuntautumisensa julkiseksi ja kaikki kohahti vaa ja silleen se meni. Sun sukulaisii asuu samassa kaupungissa ja aina kun nään ne tulee mieleen meijän pussaushetki ja se kaappiscene. Mielikuvituspussasin sua siinä hetkessä silti koska se Lissu kiusasi niin paljon meitä ylä-asteella et eipä oikeesti keskeytyny mikää. Älä aiheuta mulle ongelmii näistä mielikuvituspusuista kun sun parasta hain kun vitutti tilanne. Oon kännissä sori. Inhotti etten voinut auttaa sua silloin aiemmin vuosii sitten niitten muiden kaa kun en tiennyt mut nyt tiedän. Power 🦾
Joo nyt oli tosi hassunhauska tarina, mutta eipä liity meidän tarinaan millään tavalla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkas me näimmekään?
"missäs olinkaan töissä, en nyt muista"
Ei sinnepäinkään.
Ap.